To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-13
Ogłoszenie nr 500220560-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.
Szpital Powiatowy w Zawierciu: Usługa transportu sanitarnego karetką typu "P"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604438-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500199171-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Powiatowy w Zawierciu, Krajowy numer identyfikacyjny 27627111000000,
ul. Miodowa
14,
42-400
Zawiercie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
326 740 361, e-mail
zampub@szpitalzawiercie.pl, faks
326 721 532.
Adres strony internetowej (url): www.szpialzawiercie.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpialzawiercie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa transportu sanitarnego karetką typu "P"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP/PN/58/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego obejmujące transport sanitarny zespołem podstawowym, zwany dalej "Zespołem P". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Transport sanitarny "Zespołem P": 1) Przewóz pacjenta na konsultacje medyczne wraz z oczekiwaniem na niego w miejscu wykonywania konsultacji oraz powrót; 2) Przewóz pacjenta wraz z przekazaniem go do innych podmiotów leczniczych; 3) Zamawiający wymaga by skład zespołów był zgodny z definicją zawartą w art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2013.757 ze zm.). Kierowca kierujący pojazdem uprzywilejowanym musi spełniać wymagania, o których mowa w art. 106 ust. 1 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2015 poz. 155).. 4) Zamawiający wymaga by skład Zespołu P składał się z dwóch osób, przy czym obie osoby winny posiadać uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, a ponadto by co najmniej jedna z tych osób posiadała uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych 5) Usługa transportu sanitarnego rozpoczyna się z chwilą zgłoszenia wezwania, a kończy się z chwilą przekazania pacjenta w miejscu docelowym; 6) Czas przejazdu do siedziby Zamawiającego lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 60 minut od momentu zgłoszenia; 7) W przypadku transportu planowanego Wykonawca podstawi środek transportu w dniu i o godzinie uzgodnionej telefonicznie z dyspozytorem Wykonawcy. Uzgodnienie zostanie dokonane na podstawie prawidłowo wystawionego zlecenia dostarczonego do Działu Techniczno Gospodarczego. 8) Środki transportu sanitarnego powinny spełniać wymogi: ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane dotyczące wyposażenia medycznego: - PN - EN 1789 + A1:2010 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe - PN - EN 1865-1:2010, PN - EN 1865-2:2010, PN - EN 1865-3:2010, PN - EN 1865-4:2010, PN - EN 1865-5:2010 - wymogi dotyczące noszy i innego sprzętu medycznego służącego do przemieszczania pacjenta, stosowane w ambulansach drogowych. Każdy samochód, którym będą świadczone usługi musi: spełniać wymogi sanitarne, posiadać fabryczną homologację sanitarną, posiadać aktualne, dopuszczające do ruchu badania techniczne, posiadać ubezpieczenie OC, być zaopatrzony w środek łączności np. telefon komórkowy, zapewniać odpowiednią temperaturę dostosowaną do pory roku. Każdy z pojazdów winien posiadać nadajnik GPS i urządzenie umożliwiające dokonanie wydruku przebytej trasy w związku ze świadczoną usługą. Wykonawca winien również posiadać Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystywania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust.1 pkt. 12 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r poz. 1137 ze zm.) - na dzień podpisania umowy lub po uzyskaniu ww. zezwolenia nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia podpisania umowy. Nadto Wykonawca powinien posiadać opłaconą polisę ubezpieczenia NW kierowcy, pasażerów pojazdów przy użyciu których będzie świadczona usługa na dzień podpisania umowy. 9) Wykonawca zobowiązany jest posiadać przeszkolony i wykwalifikowany personel zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, gwarantujący wykonanie usługi z należytą starannością, 10) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był dyspozycyjny, świadczył swoje usługi rzetelnie przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia także w niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy, w ciągu całego okresu trwania umowy. 11) Realizacja transportu odbywać się będzie na podstawie telefonicznego zgłoszenia, które będzie potwierdzane pisemnym zleceniem na przewóz (Druk Zlecenie na transport sanitarny obowiązujący u Zamawiającego system Asseco Medical Management Solutions - załącznik nr 8 do SIWZ). 12) Liczba usług transportu sanitarnego wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Szacunkowe wielkości miesięczne zostały podane w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu asortymentowo cenowym. 13) Transport powinien odbywać się trasą optymalną tzn. najkrótszą i najszybszą w danych warunkach komunikacyjnych zgodnie z przepisami wewnętrznymi obowiązującymi u Zamawiającego - przepisy wewnętrzne - załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV: 60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługa transportu sanitarnego karetką typu "P" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
287200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jura Rescue Team Spółka Cywilna Adam Podsiadło, Krzysztof Pucek, Michał Mikoda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
287200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Remont drogi dojazdowej wraz z drogami wewnętrznymi w ZPiSdN Zawiercie - Etap III B
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Żerkowicach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową, remontem i wykończeniem części pomieszczeń budynku remizy OSP Blanowice w ramach zadania Przebudowa pomieszczeń (..) w strażnicy OSP Blanowice (..)
- Remont zewnętrznych schodów głównych, schodów zejściowych do lokalu gastronomicznego oraz tarasu frontowego w bud. dawnej willi Dyrektora TAZ Zlokalizowanej przy ul. Szymańskiego 2 w Zawierciu (...)
- "Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową bramową do przewozu odpadów w formie leasingu operacyjnego"
- "Budowa drogi dojazdowej D1 do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Smoleń, gmina Pilica".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA, ROZSYPANIE, WBUDOWANIE, WYRÓWNANIE I UWAŁOWANIE ŻWIRU, TŁUCZNIA,DESTRUKTU I KRUSZYWA BETONOWEGO DLA GMINY STANISŁAWÓW W 2024 ROKU
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025".
- Transport składników krwi i badań konsultacyjnych do/ z RCKiK w Krakowie
- Wycieczka do Krakowa
- Dostawa kamienia wapiennego
- Kierowca samochodu uprzywilejowanego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.