To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-13
Ogłoszenie nr 500219969-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.
Gmina Zawonia: Zakup wyposażenia do Zespołu Szkół w Zawoni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 7 Infrastruktura edukacyjna Działanie 7.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną, Poddziałanie 7.1.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną - konkursy horyzontalne - nabór na OSI
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586884-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zawonia, Krajowy numer identyfikacyjny 93193490500000,
ul. ul. Trzebnicka
11,
55106
Zawonia, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
0-71 312-81-82, e-mail
inwestycje@zawonia.pl, faks
0-71 312-81-82.
Adres strony internetowej (url): www.zawonia.pl, www.zawonia.biuletyn.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia do Zespołu Szkół w Zawoni
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GPI.7.1/2/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia sal szkolnych w podziale na następujące zadania: Zadanie I - sprzęt komputerowy i multimedialny zadanie II - środki dydaktyczne, meble, wyposażenie zadanie III - wyposażenie pracowni przedmiotowych 2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących zadań: ZADANIE I - Sprzęt Komputerowy i multimedialny w tym m.in.: o Laptopy, o Monitory, o Komputery stacjonarne, o Tablice multimedialne z projektorami, ZADANIE II -środki dydaktyczne, meble, wyposażenie, w tym m.in.: o regały, o szafy, o krzesła, o stoły, o biurka, o tablice ZADANIE III - wyposażenie pracowni przedmiotowych w tym m.in.: o wyposażenie pracowni chemicznej, tj. szkło laboratoryjne, plansze dydaktyczne i inne. o wyposażenie pracowni fizycznej, tj. zestawy doświadczalne, urządzenia do demonstrowania zjawisk fizycznych, mierniki i inne. o wyposażenie pracowni biologicznej, tj. mikroskopy, zestawy laboratoryjne, plansze dydaktyczne i inne. o wyposażenie pracowni geograficznej, tj. gps, plansze dydaktyczne i inne. o wyposażenie pracowni przyrodniczej, tj. zestawy dydaktyczne, i inne. o klocki do robotyki,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 30213000-5, 32322000-6, 39160000-1, 39162100-6, 39162000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzęt Komputerowy i multimedialny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
99830.12
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 13p, Grzegorz Kociumbas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
122791.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZADANIE II -środki dydaktyczne, meble, wyposażenie, w tym m.in.: o regały, o szafy, o krzesła, o stoły, o biurka, o tablice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65380.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80417.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: wyposażenie pracowni przedmiotowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579 ze zm.) zwanej dalej pzp, W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło pięć ofert. Dnia 13 sierpnia 2018 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu. Dnia 04.09.2018 r. Wykonawca przedłożył pismo o rezygnacji z podpisania umowy. W wyniku zaistniałej sytuacji brak jest możliwości zawarcie umowy na warunkach wskazanych w ofercie (brak możliwości zachowania terminu realizacji zamówienia). |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- Usługa nagłośnienia, oświetlenia i obsługa elementów multimedialnych wraz z realizacją wizji okolic startu, mety oraz wybranych punktów na trasie w trakcie 10. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu.
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Dostawa pomocy dydaktycznych - pomoce sensoryczne do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Doposażenie Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków w dodatkowe pomoce dydaktyczne do prowadzonych zajęć
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.