eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzbica › Termomodernizacja części administracyjnej budynku DPS w Wierzbicy, ul. Sienkiewicza 37, wymiana płytek przed wejściem głównym do budynku DPS w Wierzbicy, ul. Partyzantów 3 i naprawa dachu na budynku DPS, ul. Partyzantów 3.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-13

Ogłoszenie nr 500219702-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.

Dom Pomocy Społecznej: Termomodernizacja części administracyjnej budynku DPS w Wierzbicy, ul. Sienkiewicza 37, wymiana płytek przed wejściem głównym do budynku DPS w Wierzbicy, ul. Partyzantów 3 i naprawa dachu na budynku DPS, ul. Partyzantów 3.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595810

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500190112


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 31041000000, ul. ul. Sienkiewicza 37, 26680 Wierzbica, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 182 059, e-mail dps.wierzbica@gmail.com, faks 486 182 059.
Adres strony internetowej (url): www.dpswierzbica.finn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja części administracyjnej budynku DPS w Wierzbicy, ul. Sienkiewicza 37, wymiana płytek przed wejściem głównym do budynku DPS w Wierzbicy, ul. Partyzantów 3 i naprawa dachu na budynku DPS, ul. Partyzantów 3.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPS.271.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Termomodernizacja części administracyjnej budynku DPS w Wierzbicy, ul. Sienkiewicza 37 Nomenklatura CPV: Część I 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne - Roboty remontowe i renowacyjne 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45453100-8 - Roboty renowacyjne 45261320-3 - Kładzenie rynien Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian styropianem, wymianie orynnowania dachu, wymianie rur spustowych oraz wymianie zewnętrznych parapetów okiennych. 2. Wymiana płytek przed wejściem głównym do budynku DPS w Wierzbicy, ul. Partyzantów 3 i naprawa dachu na budynku DPS, ul. Partyzantów 3. Nomenklatura CPV: Część II 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod zabudowę 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45261320-3 - Kładzenie rynien 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zerwaniu starych płytek i kostki oraz ułożeniu nowej nawierzchni z płyt betonowych imitujących Travertyn oraz demontażu istniejących rynien, wykonaniu i montażu nowych rynien, wymianie obróbek blacharskich przy kominach, dociepleniu kominów Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określający szczegółowy zakres prac zawierający również kosztorysy, przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót przedstawiony jest w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 1. Termomodernizacja części administracyjnej budynku DPS w Wierzbicy, ul. Sienkiewicza 37

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48780.49
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Konstal Piotr Sielwanowski
Email wykonawcy: aneta268@buziaczek.pl
Adres pocztowy: PAKOSŁAW 302
Kod pocztowy: 27-100
Miejscowość: IŁŻA
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39652.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39652.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39652.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: 2. Wymiana płytek przed wejściem głównym do budynku DPS w Wierzbicy, ul. Partyzantów 3 i naprawa dachu na budynku DPS, ul. Partyzantów 3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44715.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Konstal SIELWANOWSKI PIOTR
Email wykonawcy: aneta268@buziaczek.pl
Adres pocztowy: PAKOSŁAW 100
Kod pocztowy: 27-100
Miejscowość: IŁŻA
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36715.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36715.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36715.56
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.