eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Roboty budowlane polegające na rozbudowie budynku nr 141 przy ul. Wyścigowej 24 - 26 w Lublinie z przeznaczeniem na komorę śrutowniczą wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-12

Ogłoszenie nr 500218748-N-2018 z dnia 12-09-2018 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie: Roboty budowlane polegające na rozbudowie budynku nr 141 przy ul. Wyścigowej 24 - 26 w Lublinie z przeznaczeniem na komorę śrutowniczą wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590139-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43026882400000, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 183 530, e-mail rzilublin.zampub@ron.mil.pl, faks 261 183 501.
Adres strony internetowej (url): www.rzilublin.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na rozbudowie budynku nr 141 przy ul. Wyścigowej 24 - 26 w Lublinie z przeznaczeniem na komorę śrutowniczą wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/30/WB/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres inwestycji: Zakres inwestycji obejmuje wykonanie robót budowlano - montażowych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót tj.: ? dobudowę do ściany zachodniej budynku o powierzchni ok. 155 m2 wraz z niezbędnymi instalacjami; ? wyposażenie budynku w instalacje: elektryczną, c.o., wentylacji; ? dostawę i montaż komory śrutowniczej wraz z urządzeniami dodatkowymi, w tym systemem recyrkulacji ścierniwa i podłogą zgarniakową; ? wykonanie nowej instalacji sprężonego powietrza z uwzględnieniem reduktora ciśnienia; ? wykonanie utwardzonego dojścia do obiektu dla ruchu pieszych, ok. 20m2; ? przebudowę istniejących sieci podziemnych, będących w kolizji z planowaną inwestycją, tj. kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, ? przesunięcie, kolidującego z zaplanowaną inwestycją, słupa oświetleniowego, ? roboty rozbiórkowe opaski z kostki brukowej oraz istniejącego utwardzenia z masy asfaltowej o powierzchni ok. 20 m2, ? demontaż istniejącej komory śrutowniczej; ? demontaż istniejącej instalacji wentylacji w pomieszczeniu; ? remont pomieszczenia po istniejącej komorze śrutowniczej obejmujący m.in. zasypanie kanałów technologicznych, wykonanie nowej posadzki przemysłowej; ? odnowę malatury pomieszczeń w budynku nr 141, tj. sprężarkowni, pomieszczenia przygotowania powietrza, technicznego, malarni proszkowej. Parametry techniczne budynku: ? kubatura 898,20 m3 ? powierzchnia użytkowa 138,30 m2 ? powierzchnia zabudowy 155,00 m2 ? wymiary zewnętrzne 11,44 x 15,24 m ? wysokość ~ 6,23 m 2. Stan istniejący Rozbudowywany budynek nr 141 znajduje się na terenie istniejącej jednostki wojskowej przy ul. Wyścigowej w Lublinie. Jest to budynek o charakterze warsztatowym, w którym znajduje się pomieszczenie z komorą śrutowniczą, malarnią proszkową, sprężarkownią i innymi pomieszczeniami technicznymi oraz pomieszczeniami socjalno - sanitarnymi pracowników. Budynek wybudowany został metodą tradycyjną jako parterowy, wieloczłonowy, niepodpiwniczony. Ściany osłonowe wykonane z betonu komórkowego, natomiast filarki międzyokienne z cegły ceramicznej pełnej. Ściany ocieplone zostały styropianem gr. 12 cm i wykończone tynkiem metodą lekką mokrą. Stropodach dwuspadowy, wykonany został z płyt kanałowych typu ,,Żerań", ocieplony i przykryty papą asfaltową. Wewnątrz budynku ściany są tynkowane i malowane, natomiast posadzki wykończone lastriko i płytkami gresowymi. Drzwi do pomieszczeń technicznych są stalowe, natomiast do magazynu oleju stalowe o odporności ogniowej EI 60. Istniejąca komora śrutownicza wraz z urządzeniami i instalacjami towarzyszącymi przeznaczona zostanie do demontażu, natomiast w pomieszczeniu zostanie przeprowadzony remont. Komora śrutownicza umieszczona w budynku nr 141 wykorzystywana jest do czyszczenia drobnowymiarowych elementów stalowych. Stan techniczny aktualnego urządzenia ocenia się na poziomie niskim. 3. Potrzeby i wymagania Rozbudowa będzie przylegać do istniejącego budynku, od strony zachodniej budynku warsztatowego nr 141 ścianą, na długości 15,24m. Budynek w rzucie będzie miał kształt litery ,,L'', gdzie wymiary jego dłuższych boków to 15,24 i 11,44 m. Rozbudowywana część łączy się z istniejącą otworem o wymiarach, wynikających z funkcji obiektu, tj. 2,0 x 2,6 m (czyszczone elementy w projektowanej komorze śrutowniczej będą transportowane, do znajdującego się w części istniejącej budynku, pomieszczenia malarni). ? Wymiary projektowanej rozbudowy : ? 11,44 m (wzdłuż elewacji południowej); ? 8,14 +3,30 m (wzdłuż elewacji północnej); ? 8,74 + 6,50 m (wzdłuż elewacji wschodniej). Komora śrutownicza przeznaczona będzie do powierzchniowego czyszczenia elementów średniowymiarowych, dlatego należy dostosować parametry techniczne oraz wyposażyć ją w niezbędne urządzenia towarzyszące, uwzględniając jej przeznaczenie. 4. Zakres przedmiotu zamówienia Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dobudowę do ściany zachodniej budynku o powierzchni ok. 155 m2 wraz z niezbędnymi instalacjami; 2) wyposażenie budynku w instalacje: elektryczną, c.o., wentylacji; 3) dostawę i montaż komory śrutowniczej wraz z urządzeniami dodatkowymi, w tym systemem recyrkulacji ścierniwa i podłogą zgarniakową; 4) wykonanie nowej instalacji sprężonego powietrza z uwzględnieniem reduktora ciśnienia; 5) wykonanie utwardzonego dojścia do obiektu dla ruchu pieszych, ok. 20 m2; 6) przebudowę istniejących sieci podziemnych, będących w kolizji z planowaną inwestycją, tj. kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, 7) przesunięcie, kolidującego z zaplanowaną inwestycją, słupa oświetleniowego, 8) roboty rozbiórkowe opaski z kostki brukowej oraz istniejącego utwardzenia z masy asfaltowej o powierzchni ok. 20 m2, 9) demontaż istniejącej komory śrutowniczej; 10) demontaż istniejącej instalacji wentylacji w pomieszczeniu; 11) remont pomieszczenia po istniejącej komorze śrutowniczej obejmujący m.in. zasypanie kanałów technologicznych, wykonanie nowej posadzki przemysłowej; 12) odnowę malatury pomieszczeń w budynku nr 141 sprężarkowni, pomieszczenia przygotowania powietrza, technicznego, malarni proszkowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają opracowania: a) projekt budowlany: - zagospodarowania terenu i architektury budynku - konstrukcyjny - instalacji sanitarnej - instalacji elektrycznej wewnętrznej - sieci elektrycznej zewnętrznej - dojazd i dojście do budynku b) projekt wykonawczy: - architektoniczny - konstrukcji budynku - instalacji sanitarnej - przebudowy instalacji kanalizacji sanitarnej - przebudowy instalacji kanalizacji deszczowej - instalacji elektrycznej wewnętrznej - sieci elektrycznych zewnętrznych - drogowy c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w zakresie przygotowania terenu pod budowę: - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów: - roboty budowlane lub ich części - roboty bud. w zakresie inst. sanitarnych wewnętrznych - roboty bud. w zakresie budowy i przebudowy zewn. inst. kanalizacji sanitarnej i deszczowej - roboty bud. w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych - roboty bud. w zakresie budowy i przebudowy przyłączy i sieci elektrycznych - drogi wewnętrzne Szczegółowy opis robót określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (zał. Nr 1 Do SIWZ) Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę nr 10/18 oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i zatwierdzoną dokumentacją projektową. Odstępstwa od dokumentacji wynikłe w trakcie realizacji robót wymagają akceptacji Zamawiającego i muszą być uzgodnione przez wykonawcę dokumentacji projektowej. Przed złożeniem oferty można przeprowadzić wizję lokalną. W tej sprawie należy kontaktować się z: ? p. Waldemar Głos - WGSI, RZI w Lublinie, tel. 261 182 244 ? p. Marian Żubrowski - WGSI, RZI w Lublinie, tel. 261 182 241 5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: ? Zostały ujęte we wzorze umowy stanowiącym cześć składową specyfikacji istotnych warunków zamówienia ? Płatność w 2018r do wysokości limitu na 2018r. Limit na 2018r. wynosi 304 300,00 zł (słownie trzysta cztery tysiące trzysta złotych). 6. Wymagania dotyczące zatrudniania pracowników na umowę o pracę: a) Wymaga się zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dn. 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. b) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszych podwykonawców na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, c) Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych, oraz osób prowadzących działalność w formie jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej. Wykaz czynności zgodnie z załącznikiem do SIWZ. d) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp: ? Wykonawca złoży Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub chwili powstania takiego obowiązku oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnianiu na podstawie umowy o pracę osób, których w/w/wymóg dotyczy. e) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: ? W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości, co do sposobu zatrudnienia w/w osób, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli ww. dokumentów od Wykonawcy/ Podwykonawcy/ Dalszego Podwykonawcy w trakcie realizacji Zamówienia. ? Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie. ? W przypadku powtarzających się naruszeń w tym zakresie przez Wykonawcę Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy. ? Za działania lub zaniechania Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy w tym przedmiocie odpowiada Wykonawca jak za działania własne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262700-8


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45111220-6, 45450000-6, 45443000-4, 45233222-1, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 805256.29
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo - Handlowo Usługowe KORBUD s. c. Marek Korkosz, Piotr Korkosz, Stanisław Korkosz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Partyzantów 8/7
Kod pocztowy: 22-470
Miejscowość: Zwierzyniec
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 940950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 940950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1095332.74
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.