eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Zmiana sposobu użytkowania z przebudową części budynku gospodarczo-magazynowo-warsztatowego na funkcję archiwum zakładowego Nadleśnictwa Myślibórz wraz z termomodernizacją budynku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-09-11

Ogłoszenie nr 500217399-N-2018 z dnia 11-09-2018 r.

Myślibórz: Zmiana sposobu użytkowania z przebudową części budynku gospodarczo-magazynowo-warsztatowego na funkcję archiwum zakładowego Nadleśnictwa Myślibórz wraz z termomodernizacją budynku.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540079-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 200117701-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Myślibórz, Krajowy numer identyfikacyjny 81053923200000, ul. ul. Dworcowa 2, 74300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 472 381, e-mail mysliborz@szczecin.lasy.gov.pl, faks 957 472 381.
Adres strony internetowej (url): http://www.mysliborz.szczecin.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zarządzający Własnością Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zmiana sposobu użytkowania z przebudową części budynku gospodarczo-magazynowo-warsztatowego na funkcję archiwum zakładowego Nadleśnictwa Myślibórz wraz z termomodernizacją budynku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

S.270.1.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zmiana sposobu użytkowania z przebudową części budynku gospodarczo-magazynowo-warsztatowego na funkcję archiwum zakładowego Nadleśnictwa Myślibórz wraz z termomodernizacją budynku".


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45432100-5,

45421152-4,

45442100-8,

45422000-1,

45261210-9,

45321000-3,

45431000-7,

45261210-9,

45421000-4,

45330000-9,

45331100-7,

45331200-8,

45310000-3,

39131100-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 25.05.2018 r. do 26.10.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Dodatkowe roboty budowlane

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji przedmiotu umowy w wyniku pism Wykonawcy zn. spr. NM/03/2018, NM/04/2018 z dnia 02.07.2018 r. (data wpływu 03.07.2018 r.) oraz NM/06/2018,NM/08/2018 z dnia 02.08.2018 r. (data wpływu 02.08.2018 r.), stwierdzono konieczność wykonania prac dodatkowych, nie ujętych w kosztorysie i obmiarze robót: I. W trakcie prowadzonych prac stwierdzono, iż w dokumentacji projektowo-kosztorysowej nie ujęto demontażu istniejących krat okiennych zewnętrznych , w celu prawidłowego wykonania termomodernizacji stwierdza się konieczność demontażu krat okiennych. II. W trakcie prowadzonych prac stwierdzono, iż w dokumentacji projektowo-kosztorysowej nie ujęto demontażu desek podsufitki w pomieszczeniu przyszłego archiwum, w celu zachowania projektowanej wysokości pomieszczeń tj. ocieplenia powierzchni dachowej w wysokości krokwi dachowych należy przedmiotową podsufitkę z desek zdemontować. III. W trakcie prowadzonych prac stwierdzono, iż w dokumentacji projektowo-kosztorysowej nie ujęto demontażu stropodachu wraz z łaceniem, w celu prawidłowego wykonania termomodernizacji stwierdza się konieczność demontażu pokrycia dachowego z łaceniem. IV. W trakcie prowadzonych prac stwierdzono, iż w dokumentacji projektowo-kosztorysowej nie ujęto montażu łacenia stropodachu pod płyty PUR, w celu prawidłowego wykonania termomodernizacji stwierdza się konieczność montażu łacenia stropodachu. V. W trakcie prowadzonych prac po odkopaniu ścian fundamentowych stwierdzono iż poniżej poziomu terenu ściany fundamentowe są cofnięte a stosunku do ścian części nadziemnej o ok. 10 cm i posiadają duże nierówności, w celu poprawnego wykonania ocieplenia ścian fundamentowych oraz wykonania izolacji przeciwwilgociowej należy występujący uskok oraz nierówności zniwelować warstwami dodatkowego styropianu. VI. W trakcie przeprowadzonych prac związanych z konstrukcją słupowo-ryglową stwierdzono, że nie ujęto wykonania na nich powłok impregnacyjnych, w celu zabezpieczenia elementów drewnianych przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych i szkodników należy wykonać impregnację elementów drewnianych konstrukcji . W przedmiotowym stanie faktycznym zachodzą przesłanki do dokonania zmiany Umowy nr SA. 271.1.2.2018 z dnia 25 maja 2018 r. na podstawie art. 144 ust.1 pkt 2 ustawy PZP a mianowicie : - przedmiotem umowy są roboty budowlane; - dodatkowe roboty budowlane nie są objęte zamówieniem podstawowym; - dodatkowe roboty budowlane są niezbędne; - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; - zmiana umowy nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy; - zmiana Wykonawcy nie jest możliwa z powodów technicznych i ekonomicznych oraz spowodowałaby istotna niedogodność na placu budowy, przedłużając termin wykonania przedmiotu umowy. Mając powyższe na względzie, Strony dokonują zmiany Umowy nr S. 271.1.2.2018 z dnia 25 maja 2018 r. w następujący sposób: 1) w § 1 ust.1 dodaje się ust.1a o brzmieniu : "1a. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie dodatkowe polegające na: - demontaż istniejących krat okiennych; - demontaż desek podsufitki w pomieszczeniach archiwum; - wyrównanie nierówności ścian fundamentowych; - demontaż starego pokrycia stropodachu z łaceniem; - montaż nowego łacenia na stropodachu; - malowanie lakierobejcą powierzchni drewnianych na konstrukcji ryglowej elewacji. Szczegółowy zakres przedmiotu robót dodatkowych określony został w załączniku nr 2 do Umowy - Przedmiar robót dodatkowych wykonany przez Inspektora Nadzoru Zamawiającego specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń". 2) w § 5 po ust.2 dodaje się ust. 2a i 2b o brzmieniu : "2a. Za wykonanie robót dodatkowych, o których mowa w ust. 1a Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości brutto 19 105,18 zł., netto 15532,67 zł. podatek od towarów i usług wynosi 3 572,51 zł. 2b. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 2a płatne będzie na zasadach określonych w § 5 od ust. 3 - do 10, według cen wynegocjowanych przez Zamawiającego podanych w oparciu o uproszczony kosztorys ofertowy przedłożony przez Wykonawcę na wykonanie robót dodatkowych, stanowiącym załącznik nr 3 do Umowy." 3) §5 ust.3 otrzymuje brzmienie: "3. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust.2 i 2a zawiera wszelkie koszty wymagane dla kompleksowej i prawidłowej realizacji Przedmiotu umowy, w tym wynikające z wymagań określonych w SIWZ." 3) w § 12 po ust.2 dodaje się ust. 2a o brzmieniu: " 2a. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy dot. robót dodatkowych do podstawowego zostało wniesione w wysokości 10% ceny całkowitej brutto podanej w uproszczonym kosztorysie ofertowym dotyczących robót dodatkowych w formie gwarancji ubezpieczeniowej, w kwocie 1 910,52 zł ." 4) - w § 13 dodaje się §13a o brzmieniu: " 1. Strony ustalają odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w zakresie realizacji robot dodatkowych w formie kar umownych w następujących przypadkach i wysokościach: 1) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu następujące kary umowne: a) z tytułu zwłoki w wykonaniu Przedmiotu Umowy w stosunku do terminu określonego w § 2 ust 1 umowy, w wysokości 0,1 % wynagrodzenia netto Wykonawcy określonego w § 5 ust 2a umowy ( tj. za jeden dzień zwłoki kwota 15,53 zł) za każdy dzień zwłoki. b) z tytułu nieprzystąpienia do realizacji Przedmiotu Umowy w ciągu 10 dni licząc od daty przejęcia trenu budowy w wysokości 3 % wynagrodzenia netto Wykonawcy określonego w § 5 ust 2a umowy ( tj. kwota 465,98 zł). c) z tytułu zwłoki w usunięciu wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym lub w okresie gwarancji i rękojmi za wady w wysokości 0,1 % wynagrodzenia netto Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust 2a umowy ( tj. kwota 15,53 zł) za każdy dzień zwłoki liczony od następnego dnia po upływie terminu wyznaczonego na usuniecie wad lub usterek. d) z tytułu niewykonania Przedmiotu Umowy w całości lub w części w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego netto określonego w § 5 ust 2a Aneksu ( tj. kwota 1 553,27 zł). e) z tytułu odstąpienia do umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 10 % wynagrodzenia netto Wykonawcy o którym mowa w § 5 ust 2a umowy ( tj. kwota 1 553,27 zł). f) z tytułu nieprzedłożenia do zaakceptowania Zamawiającemu projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane lub projektu zmiany tej umowy w wysokości 0,1 % wynagrodzenia netto Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust 2a Aneksu ( tj. kwota 15,53 zł), za każdy przypadek naruszenia. g) z tytułu nieprzedłożenia Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo której przedmiotem są roboty budowlane lub jej zmiany , w wysokości 0,1 % wynagrodzenia netto Wykonawcy o którym mowa w § 5 ust 2a umowy( tj. kwota 15,53 zł) za każdy przypadek naruszenia. h) z tytułu braku zapłaty w terminie wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy w wysokości 5 % wynagrodzenia netto Wykonawcy o którym mowa w § 5 ust 2a umowy ( tj. kwota 776,63 zł) za każdy przypadek naruszenia. i) z tytułu braku zmiany umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w zakresie terminu zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy, gdy Zamawiający poinformował Wykonawcę o niezgodności terminu zapłaty wskazanego w umowie o podwykonawstwo z terminem wskazanym w § 7 ust. 2 pkt 7 umowy i wezwał Wykonawcę do zmiany terminu zapłaty w wysokości 1 % wynagrodzenia netto Wykonawcy o którym mowa w § 5 ust 2a umowy ( tj. kwota 155,33 zł) za każdy przypadek naruszenia. j) z tytułu nieterminowej zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy w wysokości 1% wynagrodzenia netto Wykonawcy o którym mowa w § 5 ust 2a aneksu ( tj. kwota 155,33 zł) za każdy przypadek płatności po terminie. k) z tytułu nierespektowania przez Wykonawcę uzasadnionych nakazów Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Zamawiającego w wysokości 0,5 % wynagrodzenia netto Wykonawcy o którym mowa w § 5 ust 2a umowy ( tj. kwota 77,66 zł) za każdy przypadek niewykonania polecenia. l) z tytułu nieprzedłożenia na każde żądanie Zamawiającego umowy o pracę dla osób przy pomocy których Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy w zakresie określonym w § 3 ust. 12 umowy w wysokości 0,2 % wynagrodzenia netto Wykonawcy o którym mowa w § 5 ust 2a Aneksu ( tj. kwota 31,07 zł) za każdy przypadek niewykonania żądania". 2) Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne: a)z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego w wysokości 0,1 % wynagrodzenia netto Wykonawcy o którym mowa w § 5 ust 2a umowy ( tj. kwota 15,53 zł). 2. W przypadku poniesienia szkody przewyższającej zastrzeżone kary umowne, Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, za rzeczywiście doznaną szkodę na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego. 3. Zamawiający może dokonać potrącenia wierzytelności przysługujących mu z tytułu naliczonych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy lub z zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie naliczonej kary umownej ze swojego wynagrodzenia bądź zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Potrącenie nastąpi na podstawie noty księgowej wystawionej przez Zamawiającego. 5. W przypadku braku możliwości potrącenia kar umownych z wynagrodzenia bądź z zabezpieczenia, z tytułu należytego wykonania umowy - termin zapłaty przez Wykonawcę kar umownych ustala się na 7 dni od daty doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego noty księgowej. 6. Naliczone kary umowne podlegają sumowaniu, jednakże nie mogą przekroczyć łącznie 50% wynagrodzenia umownego netto, o którym mowa w §5ust.2a"

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.