eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku nr 4 na potrzeby szkoleniowe i służby PKT przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-11

Ogłoszenie nr 500217367-N-2018 z dnia 11-09-2018 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie: Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku nr 4 na potrzeby szkoleniowe i służby PKT przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581802-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500167097-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43026882400000, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 183 530, e-mail rzilublin.zampub@ron.mil.pl, faks 261 183 501.
Adres strony internetowej (url): www.rzilublin.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku nr 4 na potrzeby szkoleniowe i służby PKT przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/35/WB/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres inwestycji: Zakres inwestycji obejmuje wykonanie robót budowlano - montażowych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót tj. m.in.: ? likwidacja piwnicy i schodów wejściowych do piwnicy; ? wzmocnienie fundamentów; ? demontaż więźby dachowej wraz z pokryciem dachowym; ? demontaż drewnianego stropu; ? usunięcie zagrzybionych odspojonych tynków; ? wzmocnienie ścian konstrukcyjnych ? wykonanie nowego stropu ? wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej fundamentów ? osuszenie i odgrzybienie ścian budynku ? wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z uwzględnieniem poszerzenia otworów ? ocieplenie ścian zewnętrznych ? wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i ocieplenia stropu nad parterem ? wykonanie nowych ścianek działowych ? wymiana instalacji: grzewczej, cwu, elektrycznej, teletechnicznej oraz przeciwpożarowej ? przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej ? wykonanie instalacji odgromowej ? wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach ? wykonanie nowych tynków wewnątrz i na zewnątrz budynku ? roboty wykończeniowe - izolacje, posadzki, okładziny ścienne i podłogowe, malowanie i in. Parametry techniczne budynku: ? kubatura 2 388,46 m3 ? powierzchnia użytkowa 376,15 m2 ? powierzchnia zabudowy 507,72 m2 ? wymiary zewnętrzne 10,11 x 50,22 m. 2. Stan istniejący Przedmiotowy budynek, zlokalizowany na terenie jednostki wojskowej przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie, wybudowany został w 1890 r. z przeznaczeniem na budynek koszarowy. Obiekt stanowił część założenia koszar kawaleryjskich wzniesionych w latach 1895 - 1898 dla 6 Pułku Ułanów. Budynek objęty jest ochroną konserwatorską. Ze względu na zły stan techniczny budynek częściowo jest wyłączony z użytkowania. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej jako parterowy z nieużytkowanym poddaszem i piwnicą o powierzchni ok. 13,26 m2. Układ konstrukcyjny podłużny. Ściany fundamentowe z cegły ceramicznej pełnej i kamienia ciosanego na zaprawie wapiennej. Posadowienie budynku na głębokości ok. 110 - 140 cm poniżej poziomu terenu. Zagłębienie fundamentów na poziomie 140 cm ppt (od strony zachodniej) wynika z wykonanego w 1992 r. wzmocnienia poprzez podbicie betonową "poduszką" gr. ok. 20 cm. Ściany nośne parteru wykonane z cegły pełnej na zaprawie cementowej. Nadproża drzwiowe i okienne typu Kleina. W poziomie stropu wykonane zostało zewnętrzne wzmocnienie z wykorzystaniem ceowników i ściągów stalowych. Strop nad piwnicą w postaci sklepienia kolebkowego z cegły pełnej. Strop nad parterem drewniany z legarów w rozstawie co ok. 95 cm. Podsufitka z desek podbitych matą słomianą i otynkowanych tynkiem wapiennym na legarach ułożone deski i polepa gliniana. Więźba dachowa dwuspadowa o konstrukcji krokwiowo - płatwiowej, z pokryciem z blachy płaskiej ocynkowanej na deskowaniu pełnym. Potrzeby i wymagania Budynek nr 4 obecnie jest wykorzystywany w ¼ na potrzeby służby dyżurnej parku sprzętu technicznego. Ze względu na zły stan techniczny, pozostała część budynku jest wyłączona z użytkowania. Potrzeba wykonania przebudowy budynku wynika z konieczności: - dostosowania pomieszczeń istniejącego budynku i jego konstrukcji w zakresie funkcjonalnym, budowlanym oraz technicznym dla potrzeb statutowej działalności Użytkowników i szczególnego przeznaczenia budynku, - osiągnięcia pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej obiektu, przy spełnieniu wymaganych warunków technicznych, wynikających z przepisów polskiego prawa, przy jednoczesnym spełnieniu warunków określonych w wytypowanych przepisach wojskowych (zarządzenia, wytyczne, instrukcje). 3. Zakres przedmiotu zamówienia Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Likwidację piwnicy oraz schodów do niej prowadzących; 2) Wzmocnienie fundamentów 3) Demontaż dachu i stropu 4) Usunięcie zagrzybianych tynków 5) Wzmocnienie ścian zewnętrznych i wewnętrznych 6) Wykonanie nowego stropu żelbetowego 7) Wykonanie nowej więźby dachowej na wzór istniejącej oraz nowego pokrycia dachu 8) Wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej murów fundamentowych 9) Osuszenie i odgrzybienie ścian budynku 10) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej z uwzględnieniem ich poszerzenia 11) Ocieplenie ścian zewnętrznych 12) Izolację przeciwwilgociową i ocieplenie stropu nad parterem 13) Wykonanie nowych ścianek działowych 14) Wymianę instalacji (grzewczej, cwu, elektrycznej, teletechnicznej, przeciwpożarowej) 15) Przebudowę wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej 16) Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach 17) Wykonanie nowych tynków zewnętrznych i wewnętrznych 18) Roboty wykończeniowe (posadzki, okładziny ścienne i podłogowe, malowanie, itp.). 19)dostawa i montaż wyposażenia budynku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają opracowania: a) projekt budowlany zawierający: - zagospodarowanie działki nr 916/25 - wyniki badań geologiczno - inżynierskich - opinię geotechniczną - ekspertyzę techniczną - branże budowlaną (inwentaryzacja, architektura, konstrukcja) - branżę sanitarną - branże elektryczną - charakterystykę energetyczną budynku - informację BIOZ; b) projekt wykonawczy branży: - architektonicznej - konstrukcyjnej - sanitarnej (c.o., wod.-kan.) - elektrycznej - drogowej c) projekt wyposażenia pomieszczeń d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót branży: - budowlanej - sanitarnej - elektrycznej Szczegółowy opis robót określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie wykonany na podstawie pozwolenia na budowę (Decyzja nr 4/18 z dnia 23.03.2018 r.) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i zatwierdzoną dokumentacją projektową. Odstępstwa od dokumentacji wynikłe w trakcie realizacji robót wymagają akceptacji Zamawiającego i muszą być uzgodnione przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262700-8


Dodatkowe kody CPV: 45111220-6, 45000000-7, 45450000-6, 45443000-4, 45233222-1, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2474489.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECORES sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kaczeńcowa 5
Kod pocztowy: 35-604
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3038100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3918256.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.