eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syrynia › "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2018/2019"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-10

Ogłoszenie nr 500216133-N-2018 z dnia 10-09-2018 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni: "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2018/2019"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597593-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni, Krajowy numer identyfikacyjny 27628641300000, ul. ul. Raciborska 3, 44361 Syrynia, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4517607; 32 4517415, e-mail inwestycje@pzd-wodzislaw.pl, faks 32 4517607.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2018/2019"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.2521.38.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu wodzisławskiego w sezonie 2018/2019 z podziałem na dziewięć następujących części: 1.1. CZĘŚĆ 1 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu I. Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu na zapleczu ZUD PZD dla części 1: Rodzaj sprzętu: Zakładana ilość pracy sprzętu Zakładana ilość dyżuru Nośnik z piaskarko - solarką i pługiem 460 godz. 6 mies. Nośnik z pługiem 2000 km 10 godz. 1.2. Część 2 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu II. Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu na zapleczu ZUD PZD dla części 2: Rodzaj sprzętu: Zakładana ilość pracy sprzętu Zakładana ilość dyżuru Nośnik z piaskarko - solarką i pługiem 460 godz. 6 mies. Nośnik z pługiem 1500km 10 godz. 1.3. CZĘŚĆ 3 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu III. Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu na zapleczu ZUD PZD dla części 3: Rodzaj sprzętu: Zakładana ilość pracy sprzętu Zakładana ilość dyżuru Nośnik z piaskarko - solarką i pługiem 460 godz. 6 mies. Nośnik z pługiem 1500 km 10 godz. 1.4. CZĘŚĆ 4 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu IV. Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu na zapleczu ZUD PZD dla części 4: Rodzaj sprzętu: Zakładana ilość pracy sprzętu Zakładana ilość dyżuru Nośnik z piaskarko - solarką i pługiem 460 godz. 6 mies. Nośnik z pługiem 1500 km 10 godz. 1.5. CZĘŚĆ 5 - Usługa polegająca na załadunku materiałów do zwalczania śliskości ładowarką, wykonywana na terenie siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Wodzisławiu Śląskim. Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości godzin pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu i kierowcy w siedzibie PZD: Rodzaj sprzętu: Zakładana liczba godzin pracy sprzętu Zakładana liczba godzin dyżuru stacjonarnego ładowarka 250 godz. 200 godz. 1.6. CZĘŚĆ 6 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu I. Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości kilometrów odśnieżania i posypywania chodników: Zakładana długość odśnieżanych chodników Zakładana długość posypywanych chodników 325 km 130 km 1.7. CZĘŚĆ 7 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu II. Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości kilometrów odśnieżania i posypywania chodników: Zakładana długość odśnieżanych chodników Zakładana długość posypywanych chodników 300 km 120 km 1.8. CZĘŚĆ 8 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu III. Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości kilometrów odśnieżania i posypywania chodników: Zakładana długość odśnieżanych chodników Zakładana długość posypywanych chodników 325 km 130 km 1.9. CZĘŚĆ 9 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu IV. Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości kilometrów odśnieżania i posypywania chodników: Zakładana długość odśnieżanych chodników Zakładana długość posypywanych chodników 330 km 135 km

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: CZĘŚĆ 6 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49538.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "EWBUD" Ewelina Elias Liszka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niepodległości 21
Kod pocztowy: 44-274
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51597.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51597.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53001.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: CZĘŚĆ 7 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45728.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "EWBUD" Ewelina Elias Liszka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niepodległości 21
Kod pocztowy: 44-274
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47628.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47628.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47628.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: CZĘŚĆ 8 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49538.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "EWBUD" Ewelina Elias Liszka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niepodległości 21
Kod pocztowy: 44-274
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51597.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51597.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53001.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: CZĘŚĆ 9 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50638.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "EWBUD" Ewelina Elias Liszka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niepodległości 21
Kod pocztowy: 44-274
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52731.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52731.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54108.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.