To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-07
Ogłoszenie nr 500215350-N-2018 z dnia 07-09-2018 r.
Urząd Miasta Zielonka: Remont ulic na terenie Zielonki o nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580343-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Zielonka, Krajowy numer identyfikacyjny 69291401200000,
ul. ul. Lipowa
5,
05220
Zielonka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 613 913, e-mail
zam.publiczne@zielonka.pl, faks
227 819 989.
Adres strony internetowej (url): bip.zielonka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulic na terenie Zielonki o nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WIZ.Zp.2712.41.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont niżej wymienionych ulic na terenie Zielonki o nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych. 1) ul. Bartnika a. rozebranie nawierzchni z istniejących płyt betonowych MON, b. wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczenie podłoża, c. regulacja studzienek, d. wykonanie podsypki piskowej o grubości 10 cm, e. remont nawierzchni z płyt MON - 100 szt. płyty istniejące, f. remont nawierzchni z płyt MON - 65 płyt dowiezione z placu "Koszarowiec" 2) ul. Kaszubska a. wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczenie podłoża, b. wykonanie podsypki piskowej o grubości 10 cm, c. remont nawierzchni z płyt MON - 30 płyt dowiezione z placu "Koszarowiec" 3) ul. Słoneczna a. rozebranie nawierzchni z istniejących płyt betonowych MON, b. wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczenie podłoża, c. regulacja studzienek, d. wykonanie podsypki piskowej o grubości 10 cm, e. remont nawierzchni z płyt MON - 190 szt. płyt istniejących, f. remont nawierzchni z płyt MON - 150 płyt nowych, g. utwardzenie poboczy kruszywem łamanym o grubości 15 cm, 4) ul. Żwirki i Wigury a. wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczenie podłoża, b. regulacja studzienek, c. wykonanie podsypki piskowej o grubości 10 cm, d. remont nawierzchni z płyt MON - 30 szt. dowiezione z placu "Koszarowiec" 5) ul. Zielone Łąki a. wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczenie podłoża, b. regulacja studzienek, c. wykonanie podsypki piskowej o grubości 10 cm, d. remont nawierzchni z płyt MON - 20 szt. dowiezione z placu "Koszarowiec" Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony został w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2. Warunki wykonania pracy i obowiązki Wykonawcy: 1) Powierzenie kierownictwa nad prowadzonymi pracami, będącymi przedmiotem niniejszej umowy osobie posiadającej odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia zawodowe do prowadzenia tego rodzaju prac i wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2) Zabezpieczenie terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności, w tym ustawienia i utrzymanie we właściwym stanie technicznym: ogrodzenia, barierek, znaków ostrzegawczych, zgodnie z czasową organizacją ruchu oraz zgodnie z przepisami bhp i ruchu drogowego. 3) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, dróg dojazdowych, nawierzchni chodników i instalacji; 4) Przestrzeganie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. 5) Prowadzenie robót w sposób nie powodujący znacznych utrudnień w prawidłowym funkcjonowaniu ruchu drogowego. 6) Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonaniem robót będących przedmiotem SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. 7) Wykonawca ponosi odpowiedzialności za uzbrojenie znajdujące się na terenie budowy. Wszelkie uszkodzenia i awarie powstałe podczas lub w związku z prowadzeniem prac, Wykonawca zobowiązany jest natychmiast zabezpieczyć i naprawić na własny koszt. 8) Wykonawca w czasie realizacji usługi będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał niezbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich z powodu szkód i strat związanych i wynikłych z realizacji przedmiotu umowy. 10) Wykonawca ponosi ryzyko finansowe uszkodzenia, zniszczenia lub utraty wszelkich materiałów, urządzeń, wyposażenia znajdującego się na terenie budowy oraz wszelkich innych szkód w mieniu znajdującym się na terenie budowy; (wystąpienie takich szkód nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku terminowego i należytego wykonania przedmiotu umowy). 11) Wykonawca odpowiada za stan techniczny wybudowanych urządzeń. Stosownie do treści art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych i operatorów sprzętu budowlanego, skierowanych do realizacji tego zamówienia według wymagań określonych w § 7 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111000-1
Dodatkowe kody CPV: 45233300-2, 45233142-6, 45233100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
347422.69
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy Adam Jasiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
243134.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- ŁADOWARKA TELESKOPOWA
- Serwomechanizm bezszczotkowy ze sterownikiem, zintegrowany ze śrubą kulową
- Dostawa subskrypcji oprogramowania typu CAD
- Dostawa sprzętu komputerowego dla WITU
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące naprawy dróg gminnych (nawierzchnie z kostki betonowej, kamiennej)
- Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie
- Remonty dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Oława"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 117260E Przycłapy - Jajczaki
- Wykonanie remontu dróg gruntowych na terenie gminy Grodzisk Wielkopolski
- Prace remontowe II etap, odbudowa boiska koszykówki, bieżni, przeniesienie urządzeń siłowni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.