To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-06
Ogłoszenie nr 500214412-N-2018 z dnia 06-09-2018 r.
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Naprawa elementów sieci odwadniającej płytę lotniska w Darłowie, realizowana na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590521-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 33120312800000,
ul. 4 Marca
3,
75-901
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261 45 68 15, 261 45 61 95, e-mail
17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 45 62 44.
Adres strony internetowej (url): www.17wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa elementów sieci odwadniającej płytę lotniska w Darłowie, realizowana na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):45/WOG/RB/Infrastr./18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa elementów sieci odwadniającej płytę lotniska w Darłowie, realizowana na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w oparciu o Przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót wraz z załącznikami - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany na podstawie dokumentacji projektowej tj. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z załącznikami, rysunków i szkiców. 4. Wykonawca powinien wykonać wszystkie roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 5. Po stronie Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych, a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. 6. Na terenie Jednostki Wojskowej 4653- Grupa Lotnicza Darłowo- usytuowane jest lotnisko o nawierzchniach utwardzonych oraz naturalnych - darniowych. Teren lotniska odwadniany jest za pomocą rowów otwartych, drenaży oraz studzienek rewizyjnych których konserwację prowadzi Pluton Obsługi Lotniska GL Darłowo. Naprawę elementów sieci odwadniającej płytę lotniska w której skład wchodzą (studzienki rewizyjne) w których są do wykonania roboty związane z czyszczeniem studzienek rewizyjnych, wymalowaniu pokryw stalowych oraz uzupełnienie ubytków w betonie oraz wykonaniem podsypki cementowo-piaskowej, ławy betonowej pod krawężnik, ustawienia krawężników, wykonaniu podbudowy betonowej oraz wykonania bruku w związku z wykonywaniem prac naprawy elementów sieci odwadniającej płytę lotniska (studzienki rewizyjne). Wszystkie planowane naprawy elementów sieci odwadniającej płytę lotniska w której skład wchodzą (studzienki rewizyjne) znajdują się na terenie lotniska w Darłowie- teren płaski. 7. Prace do wykonania Prowadzenie robót związanych z naprawą elementów sieci odwadniającej płytę lotniska (studzienki rewizyjne) tj. czyszczeniem studzienek rewizyjnych, wymalowaniu pokryw stalowych oraz uzupełnienie ubytków w betonie. Zakres robót obejmuje: Zakres prac: - Ręczne oczyszczenie dziesięciu studzienek rewizyjnych; - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pionowych i poziomych- dwie warstwy; - Odmalowanie siedmiu pokryw kratowych stalowych oraz trzech pokryw betonowych żelbetowych i szczebli włazowych wewnątrz studzienki; - Uzupełnienie ubytków w betonie gotowymi zaprawami cementowymi. - Wykonanie robót ziemnych (ściągnięcie humusu, wykopy ręczne gruntu) - Wykonanie rowków 30x30cm pod krawężniki betonowe - Wykonanie ław betonowych 30x20 cm pod krawężniki - Wykonanie podsypek piaskowych grubości 10 cm ( po zagęszczeniu) - Wykonanie podbudowy betonowej z betonu C16/20 o grubości po zagęszczeniu 15cm - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej grubości 5 cm - Wykonanie beleczek żelbetowych - Wykonanie plantowania gruntu i obsiew mieszanką traw. 8. Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 1) 45.00.00.00 - Roboty budowlane - Roboty budowlane. 9. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia jest teren lotniska w Darłowie. 10. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót w celu zapoznania się ze stanem faktycznym. 1) W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą odpowiedzialną - pan Jan KRUK, numer telefonu 261 237 234. 2) Wizja lokalna o której mowa powyżej, nie jest zebraniem Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 uPzp. 3) Prowadzenie ustaleń z w/w osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które wystąpią w trakcie jaki i po dokonaniu wizji lokalnej należy kierować do Zamawiającego w formie pisemnej, z uwzględnieniem art. 38 ust. 1 uPzp 11. Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji robót/prac (art. 29 ust. 3a uPzp). Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w czynności w zakresie (szczegółowy zakres w załączniku nr 5 do projektu umowy): ROBOTY BETONIARSKIE,BRUKOWANIE, MALOWANIE 1). Ręczne oczyszczenie dziesięciu studzienek rewizyjnych; 2). Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pionowych i poziomych- dwie warstwy; 3). Odmalowanie siedmiu pokryw kratowych stalowych oraz trzech pokryw belkowych żelbetowych i szczebli włazowych wewnątrz studzienki; 4). uzupełnienie ubytków w betonie gotowymi zaprawami cementowymi. 5). Wykonanie robót ziemnych (ściągnięcie humusu, wykopy ręczne gruntu) 6). Wykonanie rowków 30x30cm pod krawężniki betonowe 7). Wykonanie ław betonowych 30x20 cm pod krawężniki 8). Wykonanie podsypek piaskowych grubości 10 cm ( po zagęszczeniu) 9). Wykonanie podbudowy betonowej z betonu C16/20 o grubości po zagęszczeniu 15 cm 10). Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej grubości 5 cm 11). Wykonanie beleczek pokryw żelbetowych z betonu C20/25 wraz ze zbrojeniem według załącznika rysunek konstrukcyjny do przedmiotu robót 12). Wykonanie plantowania gruntu i obsiew mieszanką traw ? jeżeli w/w czynności są wykonywane pod nadzorem kierownika budowy, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 12. Wykonawca przed zawarciem umowy (udzieleniem zamówienia publicznego) złoży Zamawiającemu Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę skierowanych do realizacji zamówienia publicznego - zgodnie z częścią XX pkt 1 ppkt 2 niniejszej SIWZ. 13. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, o których mowa pkt. 11 i 12, określono w § 5 ust. 28-34 i § 12 ust. 1 pkt 11, projektu umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz oferty: 1) Zamawiający w oparciu o art. 36b ust. 1 uPzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych o czym mówi art. 36b ust. 1a uPzp. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 36b ust. 2 uPzp. 4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom, dalszym podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia, zgodnie z art. 36ba ust. 4 uPzp 5) Szczegółowe wymagania dotyczące podwykonawstwa zawarte zostały w § 16 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33313.57
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Inżynieryjno - Budowlany, inż. Franciszek Dorosiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37438.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. Rozbudowa skrzyżowania DW 106 (ul. 700 - lecia) z drogą gminną (ul. 3 - go Maja) w m. Nowogard
- Przeprowadzenie przeglądów przewodów kominowych w budynkach komunalnych zarządzanych (administrowanych) przez Zamawiającego
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży instalacji sanitarnych w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Usługa hotelarska na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film oraz pozostałych gości, wykonawców i artystów występujących w CK 105 w 2024 r.
- Modernizacja chodników: Zad. Nr 1:Modern. chodników przy ul.Budowniczych; Zad. Nr 2:Modern. chodników przy ul.Morskiej-etap IV; Zad. Nr 3:Modern. chodników przy ul.Wybickiego w Koszalinie-etap II
- Budowa dróg osiedlowych: ul. Zientarskiego i ul. Włoskiej w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.