eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Promocja niskoemisyjności w gminie Wólka - dostawa 400szt. opraw oświetlenia ulicznego energooszczędnego LED wraz z montażem oraz dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja urządzeń systemu pomiarowo-informacyjnego o poziomie zanieczyszczeń powietrza (stacji kontroli jakości powietrza)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-06

Ogłoszenie nr 500214023-N-2018 z dnia 06-09-2018 r.

Gmina Wólka: Promocja niskoemisyjności w gminie Wólka - dostawa 400szt. opraw oświetlenia ulicznego energooszczędnego LED wraz z montażem oraz dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja urządzeń systemu pomiarowo-informacyjnego o poziomie zanieczyszczeń powietrza (stacji kontroli jakości powietrza)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Promocja niskoemisyjności w gminie Wólka - Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585484-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500168007-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wólka, Krajowy numer identyfikacyjny 431020150, ul. Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200, e-mail gmina@wolka.pl, tomasz.misiura@wolka.pl, faks +48(81) 7465001.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wolka.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Promocja niskoemisyjności w gminie Wólka - dostawa 400szt. opraw oświetlenia ulicznego energooszczędnego LED wraz z montażem oraz dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja urządzeń systemu pomiarowo-informacyjnego o poziomie zanieczyszczeń powietrza (stacji kontroli jakości powietrza)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 400szt. opraw oświetlenia ulicznego energooszczędnego LED wraz z montażem oraz dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja urządzeń systemu pomiarowo-informacyjnego o poziomie zanieczyszczeń powietrza (stacji kontroli jakości powietrza). Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części, zgodnie z art. 36aa ustawy. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części zamówienia, na które będzie udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia z podziałem na części. 2. Część pierwsza zamówienia - dostawa 400szt. opraw oświetlenia ulicznego energooszczędnego LED wraz z montażem obejmująca swoim zakresem w szczególności: - dostawę energooszczędnych opraw LED oświetlenia ulicznego dobranych przez Wykonawcę na etapie przygotowywania oferty na podstawie sytuacji drogowych opisanych przez zamawiającego, - demontaż istniejących opraw oświetlenia ulicznego (sodowych i rtęciowych), - przekazanie zamawiającemu 100 szt. zdemontowanych opraw oświetlenia ulicznego do ponownego wykorzystania, - utylizacja pozostałych zdemontowanych opraw oświetlenia ulicznego w tym źródeł światła, - montaż na słupach na istniejących wysięgnikach nowych opraw oświetlenia ulicznego, - oznakowanie słupów oświetlenia ulicznego opaskami odblaskowymi 3. Część druga zamówienia - dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja urządzeń systemu pomiarowo-informacyjnego o poziomie zanieczyszczeń powietrza (stacji kontroli jakości powietrza). Wymagane pomiary: - Pył zawieszony PM10 - Pył zawieszony PM2,5 - Dwutlenek węgla CO2 - Lotne związki organiczne VOC, - Aktualne ciśnienie atmosferyczne, temperatura i wilgotność powietrza

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34928500-3


Dodatkowe kody CPV: 31500000-1, 31520000-7, 45316110-9, 45311200-2, 38344000-8, 90731400-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa 400szt. opraw oświetlenia ulicznego energooszczędnego LED wraz z montażem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 325203.25
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AWD MIEDZIOCHA Sp. J.
Email wykonawcy: awdmiedziocha@interia.pl
Adres pocztowy: Pliszczyn 140A
Kod pocztowy: 20-258
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 350000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 350000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 680000.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja urządzeń systemu pomiarowo-informacyjnego o poziomie zanieczyszczeń powietrza (stacji kontroli jakości powietrza).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 125000
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Atut Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@atut.lublin.pl
Adres pocztowy: ul. Ziółkowskiego 26
Kod pocztowy: 20-834
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153135.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153135.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153135.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.