eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach gminnych, parkingu oraz remontu nawierzchni chodników na terenie Miasta Sieradza w 2018 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-06

Ogłoszenie nr 500213843-N-2018 z dnia 06-09-2018 r.

Gmina Miasto Sieradz: Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach gminnych, parkingu oraz remontu nawierzchni chodników na terenie Miasta Sieradza w 2018 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592645-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Sieradz, Krajowy numer identyfikacyjny 73093433500000, ul. plac Wojewódzki 1, 98200 Sieradz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 826 61 28, e-mail zamowienia@umsieradz.pl, faks 43 822 30 05.
Adres strony internetowej (url): www.sieradz.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach gminnych, parkingu oraz remontu nawierzchni chodników na terenie Miasta Sieradza w 2018 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WOR-Z.271.36.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: a) dla części nr 1 zamówienia: wykonanie nakładek bitumicznych - wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, - stała organizacja ruchu (oznakowanie pionowe i poziome), wykonanie oznakowania poziomego jezdni farbą chlorokauczukową - mechaniczne ścinanie poboczy, - mechaniczne karczowanie lub ścinanie pni (śr. 1 m) wraz z wywozem karpiny, - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, z krawężników, nawierzchni z tłucznia, nawierzchni chodników z płyt betonowych, podbudowy z betonu, - frezowanie nawierzchni bitumicznej, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, - wykonanie koryta, - profilowanie i zagęszczanie podłoża, - studzienki ściekowe uliczne, - ścieki uliczne, - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm, - wbudowanie krawężnika betonowego na ławie betonowej z C12/15 z oporem, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,7-1,0 kg/m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 11S - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (mikrofaza) o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, dla włazów kanałowych. b) dla części nr 2 zamówienia: wykonanie parkingu i dojazdu do mostu przy ul. Portowej - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 5 cm z przemieszczeniem frezowin do wzmocnienia podłoża, wyrównanie istniejącej nawierzchni - wypełnienie ubytków mieszanką mineralno-asfaltową AC 11W (KR-1), - podbudowa z mieszanki tłucznia kamiennego 0/31,5 - warstwa o grubości po zagęszczeniu 22 cm, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 11W - warstwa wiążąca - grubość po zagęszczeniu 4 cm, - stała organizacja ruchu - oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych (na gorąco za pomocą mas termoplastycznych - pasy ciągłe) oraz oznakowanie pionowe, - czyszczenie elementów dylatacji mostu na połączeniu z nawierzchnią bitumiczną, - obsianie nawierzchni mieszanką traw, sadzenie krzewów żywopłotowych; c) dla części nr 3 zamówienia: wykonanie remontu chodników - cięcie piłą nawierzchni betonowych niespękanych na gł. 12-15 cm, - ułożenie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 1,5MPa (z betoniarni) - grubość po zagęszczeniu 10 cm. 2. W ramach każdej części zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ, obejmująca m.in. przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja określająca zasady postępowania przetargowego. 4. Zamawiający wymaga, by przed złożeniem ofert Wykonawca odbył wizję lokalną na terenie planowanej inwestycji. W związku z powyższym na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wyznaczy termin składania ofert odpowiednio dłuższy od minimalnego terminu składania ofert określonego w ustawie Pzp. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 5. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem w przedmiarze robót nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny, czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późniejszymi zmianami): a) dla części nr 1 zamówienia: - roboty związane z przełożeniem krawężników, - prace związane z rozebraniem płyt betonowych, - przełożenie prefabrykowanych betonowych elementów ściekowych, - frezowanie nawierzchni bitumicznej, - roboty związane z ułożeniem nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych; b) dla części nr 2 zamówienia: - roboty związane z przełożeniem krawężników, - roboty związane z ułożeniem nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych; c) dla części nr 3 zamówienia: - roboty związane z przełożeniem krawężników, - roboty związane z przełożeniem i rozbiórką chodników, - przełożenie prefabrykowanych betonowych elementów ściekowych, - roboty związane z wykonanie nawierzchni z kostki brukowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: wykonanie nakładek bitumicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1537022.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "BUD-TRANS" Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak
Email wykonawcy: techniczny.budtrans@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Uniejowska 170A
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3046017.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3046017.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3046017.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: wykonanie parkingu i dojazdu do mostu przy ul. Portowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 351029.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "BUD-TRANS" Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak
Email wykonawcy: techniczny.budtrans@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Uniejowska 170A
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 319298.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 319298.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 319298.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 20%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: wykonanie remontu chodników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 432686.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "BUD-TRANS" Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak
Email wykonawcy: techniczny.budtrans@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Uniejowska 170A
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 348271.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 348271.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 705739.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 40%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.