eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Budowa chodnika w miejscowości Chorupnik drogi wojewódzkiej nr 842 Rudnik Szlachecki -Wysokie -Krasnystaw od km 53+048 do km 53+315 (strona lewa).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-06

Ogłoszenie nr 500213637-N-2018 z dnia 06-09-2018 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie: Budowa chodnika w miejscowości Chorupnik drogi wojewódzkiej nr 842 Rudnik Szlachecki -Wysokie -Krasnystaw od km 53+048 do km 53+315 (strona lewa).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578382-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000, ul. ul. Lwowska 24, 22100 Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 603 123, e-mail rdw.chelm@zdw.lublin.pl, faks 825 603 123.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.lublin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa chodnika w miejscowości Chorupnik drogi wojewódzkiej nr 842 Rudnik Szlachecki -Wysokie -Krasnystaw od km 53+048 do km 53+315 (strona lewa).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R2.371.19.2018.jj

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: "Budowa chodnika w miejscowości Chorupnik drogi wojewódzkiej nr 842 Rudnik Szlachecki -Wysokie -Krasnystaw od km 53+048 do km 53+315 (strona lewa)"KOD CPV: 45 111200-0 Robot w zakresie przygotowania terenu pod budowę, roboty ziemne. 45233222-1 Roboty w zakresie chodników. 45233340-4 Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego. 2.Zakres robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: -roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych -trasa drogi w terenie równinnym; 2.Roboty ziemne: -wykonanie robót ziemnych w gr. kat. III-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodnika i zjazdów z wbudowaniem urobku z wykopu w nasyp., -wykonanie i zagęszczenie nasypów z gruntu dostarczonego z wykopu w ramach tego zadania, -wykonanie wykopu robót ziemnych w gr.kat. III-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodnika i zjazdów z odwiezieniem gruntu na odległość do 15 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, -profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodnika i zjazdów; 3.Chodnik: -ustawienie krawężników betonowych wystających i zaniżonych o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm; -ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wykonaniem oporu z betonu C12/15 i wypełnieniem spoin piaskiem, -wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych 0/31 5 mm stabilizowanych mechanicznie gr. 15 cm; -nawierzchnia z kostki brukowej betonowej czerwonej grubości 6cm na podsypce grysowej 2-4 mm grubości 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, -wypełnienie szczeliny między nawierzchnią bitumiczną i krawężnikiem masą betonu asfaltowego AC11S, D50/70, grubości min. 6 cm z zagęszczeniem i transportem masy do miejsca wbudowania, -umocnienie skarp płytami ażurowymi 4x60x10 na podsypce cementowo -piaskowej; -plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach kat. I-III; -humusowanie skarp z obsianiem przy grub. Warstwy humusu 5 cm; 4. Zjazdy indywidualne: -wykonanie podbudowy pomocniczej z piasku stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm= 2,5 MPa (wytwarzany z betoni8arni) warstwa gr. 15 cm; -wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszyw łamanych 0/31,5 mm stabilizowanych mechanicznie gr. 15 cm; -ustawienie krawężników betonowych "na łask"o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm; -nawierzchnia na zjazdach z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce grysowej 2 -4 mm grubości 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem; 5. Przepust: -wykonanie ławy fundamentowej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 15 cm na długości 25,00 m, -ułożenie przepustu z rury HDPE dwuściennej o średnicy 40 cm w rowie z obsypaniem piaskiem z zagęszczeniem warstwamigr. 20 cm, 6.Oznakowanie: -ustawienie barier ochronnych stalowych typ Olsztyński 2,0 m x 1,9 m (słupki stalowej ocynkowanej śr. 60,3 mm o grubości ścianki od 2,0 mm do 3,2 mm do których dołączone jest przęsło z rury ocynkowanej śr. 48,3 mm o grubości ścianki od 2,0 mm do 3,2 mm. Słupki od góry zamknięte kapslami. Bariery malowane proszkowane na kolor żółty. Wykonawca zobowiązany jest do: Opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie, stanowiącego załącznik dokumentacji projektowej. utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawiana własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową; zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (Wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidenci sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu elektronicznej wersji powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację geodezyjną powykonawczą w wersji elektronicznej w formacie dxf i PDF. wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt,który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji robót i w jego okolicy w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego; utrzymania przedmiotowego odcinka drogi do dnia odbioru ostatecznego; oznakowania robót w czasie ich prowadzenia i zabezpieczenia we własnym zakresie; zapewnienia kierowania robotami objętymi Umową, tak długo jak będzie to konieczne, przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w ustawie Prawo Budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje Inspektorowi Nadzoru prawo do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana, jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania robotami personel wskazany w wykazie osób, a w przypadku kierownika budowy wskazanego w ofercie. 3.Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej, stałej organizacji ruchu, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określania ilości robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Z uwagi na to, że niniejsza umowa jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w cenie umownej. 4. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zatrudnienia na swój koszt nadzoru właścicielskiego związanego z prowadzeniem robót w okolicy występujących urządzeń obcych (sieć elektryczna, gazowa, wodociągowa, kanalizacyjna, telekomunikacyjna itp.). 5. Wraz z podpisaną jednostronnie umową Wykonawca dostarczy oświadczenie osoby wykazanej do realizacji zamówienia, która będzie pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (kierownik budowy/robót), o podjęciu obowiązków kierownika budowy/robót. 6. Wykonane przez Wykonawcę zamówienie objęte będzie rękojmią na okres czasu wynikający ze złożonej oferty ( zgodnie z pkt. XV SIWZ). 7. Zamawiający stosownie do art.29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności ci, o których mowa w pkt. XXI.5. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniająwymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, dokumentacji projektowej, przedmiarze, kosztorysie ofertowym itp. pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca będzie zobowiązany w druku oferty przetargowej wskazać, czy oferuje rozwiązania równoważne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty Załącznika G, w którym wskaże poprzez tabelaryczne porównanie technologii, materiałów i sprzętu określonego w wyżej wymienionych dokumentach, że oferowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym atym samym spełnia wymagania Zamawiającego. Jeżeli rozwiązania równoważne będą naruszały wymogi ustawy Prawo budowlane, inne przepisy lub zasady wiedzy technicznej, spowoduje to uznanie ich za nierównoważne i odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania -przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia -zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa chodnika w miejscowości Chorupnik drogi wojewódzkiej nr 842 Rudnik Szlachecki - Wysokie - Krasnystaw od km 53+048 do km 53+315 (strona lewa).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 82013.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: U.R.B BRUK BUD JAROSŁAW JAGIEŁŁO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: SURHÓW 117
Kod pocztowy: 22-310
Miejscowość: KRAŚNICZYN
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 116836.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 116836.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158019.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.