eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w obrębach Studzienki, Sipiory i Józefkowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-05

Ogłoszenie nr 500212884-N-2018 z dnia 05-09-2018 r.

Gmina Kcynia: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w obrębach Studzienki, Sipiory i Józefkowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia jest współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, w związku z realizacją operacji typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588251-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kcynia, Krajowy numer identyfikacyjny 9235087200000, ul. ul. Rynek 23, 89240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 5893720 lub 21, e-mail przetargi@kcynia.pl, faks 525 893 722.
Adres strony internetowej (url): http://mst-kcynia.rbip.mojregion.info

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w obrębach Studzienki, Sipiory i Józefkowo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w obrębach Studzienki, Sipiory i Józefkowo II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzono na podstawie przedmiaru (Rozdział III pkt 9 SIWZ): 1. roboty ziemne, na które składają się w szczególności: a) wykopy liniowe z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym - ok. 525 m3, b) wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami - ok. 2 050 m3, c) wykopy pod urządzenia przeciskowe - ok. 48 m3, d) wykonanie kanałów rurowych - podłoża z materiałów sypkich o grubości 35 cm (podsypka, obsypka, nadsypka) - ok. 1 424 m2 e) pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głębokości do 3.0 m - ok. 7 118 m2, f) zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych - ok. 852 m3, g) zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10 m - ok. 1 259 m3, h) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku - ok. 513 m3, i) wykonanie przecisków rurami z różnych materiałów i o różnej średnicy (wg przedmiarów), j) zagęszczanie nasypów - ok. 2 111 m3, 2. roboty montażowe, na które składają się w szczególności: a) wykonanie sieci wodociągowej z rurociągów ciśnieniowych z rur PVC łączonych na wcisk - ok. 1 502 mb, b) montaż rurociągów z rur polietylenowych (z rur w zwojach) - ok. 323 mb, c) wykonanie połączeń rur (mufa / kolano / trójnik) - ok. 24 szt., d) podłączenie instalacji do sieci wodociągowej (opaski na istniejących rurociągach) - ok. 9 szt., e) montaż zasuw żeliwnych, klinowych, owalnych kołnierzowych - ok. 9 kpl., f) montaż zasuw kielichowych typu E - ok. 5 kpl., g) montaż naziemnych hydrantów pożarowych - ok. 12 kpl., h) wykonanie prac dot. przyłączy, jak przebicie i zamurowanie ścian z cegieł, montaż wodomierzy, demontaż i montaż konstrukcji podwieszeń kabli - ok. 9 kpl., i) układanie rur ochronnych i osłonowych, j) oznakowanie trasy wodociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego - ok. 1 780 mb, k) wykonanie prób szczelności sieci, l) dezynfekcja rurociągów sieci wodociągowych, m) płukanie sieci wodociągowej, 3. wykonanie robót towarzyszących, na które składają się w szczególności: a) składowanie nadmiaru gruntu - ok. 513 m3, b) plantowanie terenu - ok. 7 066 m2. 4. wykonanie innych prac i działań, na które składają się w szczególności: a) składanie, z odpowiednim wyprzedzeniem niepowodującym opóźnień w realizacji zamówienia, niezbędnych wniosków do właściwych organów administracji, celem uzyskania stosownych zezwoleń, w szczególności dot.: zajęcia pasa drogowego oraz zajęcia terenu kolejowego, b) przygotowanie projektu organizacji ruchu na czas realizacji zamówienia. 5. zapewnienie obsługi geodezyjnej, a w szczególności: a) wytyczenie trasy wodociągu, b) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, który to dokument winien zawierać potwierdzenie przyjęcia zrealizowanej w ramach przedmiotowego zamówienia inwestycji przez właściwy organ do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, zgodnie z art. 12b ust. 5 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, c) przedłożenie Zamawiającemu opracowania wskazanego w lit. b w 5 jednobrzmiących egzemplarzach. 6. UWAGA: Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany ponieść (i tym samym uwzględnić w cenie wykonania zamówienia) wszelkie koszty opłat administracyjnych, w szczególności z tytułu: a) zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót budowlanych, b) aktualizacji uzgodnień, c) zajęcia terenu kolejowego na czas prowadzenia robót budowlanych, d) czynności podejmowanych przez PKP w związku z zajęciem terenu kolejowego i prowadzonymi tam robotami, e) składania wniosków i wykonywania czynności wskazanych w pkt. 4. 7. Płatność za prawidłowo wykonane zamówienie, w oparciu o fakturę Wykonawcy, nastąpi w terminie wskazanym w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, jednak nie wcześniej niż 31 stycznia 2019 r.! 8. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 - 12 SIWZ - Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów! III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II ppkt 1 - 6 (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). 2. Wykonawca winien dokumentować zatrudnienie osób określonych w pkt. 1 na piśmie, np. w formie listy umożliwiającej jednoznaczną identyfikację każdej z zatrudnionych osób i, na tej podstawie, weryfikację przez Zamawiającego zawartych umów o pracę, które, zgodnie z art. 29 §2 kodeksu pracy, muszą być zawarte na piśmie. 3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli realizacji przez Wykonawcę warunku wskazanego w pkt. 1 w całym okresie realizacji zamówienia. W tym celu może podejmować czynności szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, który zawiera również sankcje dla Wykonawcy z tytułu niespełnienia tych wymagań. IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego: Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej - wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca. V. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ. 2. UWAGA: Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzenia przez inspektora nadzoru prawidłowego wykonania robót (protokół końcowy z wynikiem pozytywnym) . UWAGA: Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budowy!

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 527969.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kcyni Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nakielska 9
Kod pocztowy: 89-240
Miejscowość: Kcynia
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 648262.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 648262.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 648262.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.