eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-05

Ogłoszenie nr 500212834-N-2018 z dnia 05-09-2018 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597386-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000, ul. ul. Józefińska 14, 30529 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 6165482, 6165469, e-mail do@poczta.mops.krakow.pl, faks 126 165 428.
Adres strony internetowej (url): www.mops.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.2.43.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest - w zakresie: 1) CZĘŚCI I - V: opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa. 2. Opis techniczny materiałów promocyjnych i informacyjnych, dalej zwanych materiałami, oraz tablic informacyjnych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Terminy realizacji: 1) CZĘŚCI I - V: a) termin przekazania Zamawiającemu do akceptacji zdjęć, grafik lub ilustracji, które Wykonawca zamierza użyć przy opracowaniu projektu - do 1 dnia roboczego od daty podpisania umowy, b) termin wykonania projektu każdego materiału, o którym mowa w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ, i przesłania go do akceptacji Zamawiającemu - do 2 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego akceptacji przesłanych zdjęć, grafik lub ilustracji, c) termin każdorazowego dokonania poprawek projektu, o którym mowa powyżej, i odesłania go do ponownej akceptacji Zamawiającemu - do 1 dnia roboczego od daty każdorazowego przesłania przez Zamawiającego uwag, d) termin realizacji dostawy - do .......... (max. 5) dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego akceptacji każdego z projektów, e) termin usunięcia wad przedmiotu zamówienia lub braków dostawy - do 3 dni roboczych od daty wysłania przez Zamawiającego zgłoszenia. 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu, w dniu dostawy materiałów, pliki źródłowe projektów graficznych w jakości produkcyjnej na płycie CD / DVD oddzielnej dla każdej części zamówienia (dot. CZĘŚCI I - V). 5. Miejsce dostawy: 1) CZĘŚCI I - IV: ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków, pokój 115 (I piętro). 2) CZĘŚCI V: ul. Jaremy 1, 31-318 Kraków. 6. Wykonawca dostarczy zamawiane materiały własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać ich właściwościom. 7. Projekt graficzny każdego z materiałów ma być zgodny z obowiązującym Systemem Identyfikacji Wizualnej Miasta Krakowa (dot. CZĘŚCI I - V). 8. Wykonawca oświadcza, że dysponuje prawami autorskimi majątkowymi do wszystkich grafik, ilustracji i zdjęć, które ewentualnie wykorzysta w projekcie graficznym materiałów, na wszelkich polach eksploatacji, pozwalających przenieść na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie majątkowe zgodnie z niniejszą umową (dot. CZĘŚCI I - IV). 9. Zdjęcia, ilustracje lub grafiki wykorzystane do stworzenia projektów graficznych materiałów nie mogą zawierać drastycznych scen, w tym związanych z przemocą w rodzinie, lecz mają zawierać pozytywny przekaz (dot. CZĘŚCI I - IV). 10. Zdjęcia, o których mowa powyżej, a dotyczące projektu graficznego konkretnego materiału, Wykonawca prześle Zamawiającemu do wyboru i akceptacji w terminie, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 niniejszego paragrafu (dot. CZĘŚCI I - IV). 11. W przypadku stwierdzenia wad przedmiotu niniejszej umowy lub braków ilościowych w dostawie Zamawiający, w terminie 14 dni od daty odbioru materiałów prześle Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu (wg wyboru Zamawiającego) zgłoszenie, a Wykonawca w terminie, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 lit. e niniejszego paragrafu, zobowiązany jest usunąć stwierdzone wady lub uzupełnić braki ilościowe (dot. CZĘŚCI I - V). 12. Zamawiający: 1) zastrzega sobie prawo do odmowy odbioru materiałów i tablic i zapłaty za ich wykonanie w przypadku, gdy będą one niezgodne pod względem ilościowym i / lub jakościowym lub będą uszkodzone, 2) przekaże Wykonawcy niezbędne do wykonania projektów graficznych materiały (np. logotypy, treści itp.) w dniu podpisania umowy (dot. CZĘŚCI I - V). 13. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przestrzegania terminów, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, 2) dostarczenia fabrycznie nowych materiałów i tablic, bez śladów ich użytkowania, 3) realizacji niniejszej umowy przy pomocy własnych narzędzi, materiałów i środków technicznych oraz przy użyciu własnej siły roboczej, 4) przekazania Zamawiającemu w dniu dostawy plików źródłowych projektów graficznych w jakości produkcyjnej na płycie CD / DVD oddzielnej dla każdej części zamówienia, oraz dostarczenia ich własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający ich nienaruszalność (dot. CZĘŚCI I - V), 5) zapewnienia sprawności łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości, 6) dostawy materiałów własnym transportem i na własny koszt wraz z ich wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia (dot. CZĘŚCI I - V), 7) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą, oddzielnej dla każdej części zamówienia, faktury z odroczonym terminem płatności (dot. CZĘŚCI I - V), 8) skontaktowania się, w dniu podpisania umowy, z osobą wskazaną w § 3 ust. 5 pkt 3 niniejszej umowy celem ustalenia wszystkich szczegółów dotyczących realizacji niniejszej umowy, 9) poinformowania osoby wskazanej w § 3 ust. 5 pkt 1 - 2 niniejszej umowy o dokładnym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 1 dni roboczego przed jej realizacją (dot. CZĘŚCI I - V), 10) każdorazowego uwzględnienia przy realizacji niniejszej umowy uwag, wskazówek, zastrzeżeń i zaleceń przekazanych Wykonawcy przez osobę wskazaną w § 3 ust. 5 pkt 3 niniejszej umowy zgłaszanych w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, 11) wykonania przedmiotu niniejszej umowy zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi w tym zakresie standardami, normami i przepisami prawa, 12) nabycia praw autorskich majątkowych bądź zawarcia stosownych umów licencyjnych z wszystkimi osobami, które wnoszą twórczy wkład przy realizacji zamówienia, w tym do pokrycia wszelkich zobowiązań wobec tych osób z tytułu przysługujących im praw autorskich, 13) przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanych projektów graficznych. Wykonawca oświadcza, że realizacja zamówienia nie narusza praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć stosowne umowy o przeniesienie praw autorskich z wszystkimi osobami, które wnoszą twórczy wkład przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz pokryć wszelkie ewentualne zobowiązania wobec tych osób z tytułu przysługujących im praw autorskich. 14. Z chwilą dostarczenia materiałów Wykonawca przenosi na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia prawa autorskie majątkowe do materiałów, w zakresie korzystania z nich i rozporządzania nimi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i we wszystkich krajach za granicą, na następujących polach eksploatacji, obejmujących w szczególności: 1) utrwalanie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym i audialnym, a w szczególności na: nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych oraz wszystkich tego typu nośnikach przeznaczonych do zapisu cyfrowego, 2) zwielokrotnienie jakąkolwiek techniką, w tym: techniką magnetyczną na kasetach video, dyskach audiowizualnych, techniką światłoczułą i cyfrową, techniką zapisu komputerowego na wszystkich rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu, wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, 3) publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie i odtworzenie, 4) prawo obrotu egzemplarzami nośników w kraju i za granicą: wprowadzenie do obrotu przy użyciu Internetu i innych technik przekazu danych wykorzystujących sieci telekomunikacyjne, informatyczne i bezprzewodowe, 5) sporządzenie wersji obcojęzycznych, 6) wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów, 7) wykorzystanie na stronach internetowych i nośnikach multimedialnych, 8) wykorzystywanie do celów promocyjnych i reklamy, 9) publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp, w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów, 10) udostępnianie osobom trzecim w celu zwielokrotnienia, wykorzystania do opracowania kolejnych materiałów promocyjnych, w tym wydruku materiałów promocyjnych w dowolnej ilości egzemplarzy i przy zastosowaniu dowolnej techniki druku. 15. Wykonawca oświadcza, że korzystanie z materiałów przez Zamawiającego nie będzie naruszać praw majątkowych ani osobistych osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się również, że przed dostarczeniem materiałów Zamawiającemu, nie dokona żadnych rozporządzeń autorskimi prawami majątkowymi, nie udzieli żadnych licencji na korzystanie z tych praw ani nie dokona ograniczeń w wykonywaniu autorskich praw osobistych. 16. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do wykonywania autorskich praw zależnych do opracowań projektach graficznych materiałów lub powierzenia wprowadzenia zmian osobom trzecim, a następnie wykorzystywania tak powstałych projektów materiałów na polach eksploatacji, o których mowa w ust. 13 niniejszego paragrafu. 17. Strony ustalają, że korespondencja dotycząca przedmiotowej umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail. 18. Koszty, które nie zostały ujęte w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ, a są związane z realizacją niniejszej umowy, ponosi Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79340000-9


Dodatkowe kody CPV: 79800000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8536.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "REMI-B" Krzysztof Boiński, Adam Krokowski sp. j.
Email wykonawcy: przetargi@remib.eu
Adres pocztowy: ul. Strażacka 35
Kod pocztowy: 43-382
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4415.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4415.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22254.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2032.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "REMI-B" Krzysztof Boiński, Adam Krokowski sp. j.
Email wykonawcy: przetargi@remib.eu
Adres pocztowy: ul. Strażacka 35
Kod pocztowy: 43-382
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1242.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1242.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1626.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "REMI-B" Krzysztof Boiński, Adam Krokowski sp. j.
Email wykonawcy: przetargi@remib.eu
Adres pocztowy: ul. Strażacka 35
Kod pocztowy: 43-382
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1260.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1260.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3050.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 813.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agnieszka Kluzek Studio Reklamy i Druku A2
Email wykonawcy: kinga@a2studio.pl
Adres pocztowy: ul. Kosiarzy 4
Kod pocztowy: 30-731
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1310.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1310.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2374.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1869.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agnieszka Kluzek Studio Reklamy i Druku A2
Email wykonawcy: kinga@a2studio.pl
Adres pocztowy: ul. Kosiarzy 4
Kod pocztowy: 30-731
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4859.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.