eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Rawicz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-04

Ogłoszenie nr 500211639-N-2018 z dnia 04-09-2018 r.

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz: Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Rawicz

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588438-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, Krajowy numer identyfikacyjny 41105072900000, ul. ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 5465400, e-mail umg@rawicz.pl, faks 65 5464167.
Adres strony internetowej (url): www.rawicz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Rawicz

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZPF.2710.34.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Rawicz w zakresie n/wym. Części zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na niżej określone części: 1) CZĘŚĆ 1 - sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ulicy Kadeckiej w Rawiczu, gmina Rawicz, 2) CZĘŚĆ 2 - sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Masłowo Północ" w Masłowie, gmina Rawicz, 3) CZĘŚĆ 3 - sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Dębno Polskie - Kąty" w obrębach geodezyjnych Dębno Polskie oraz Kąty, gmina Rawicz. 3. Przedmiotem zamówienia dla CZĘŚĆI 1 jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ulicy Kadeckiej w Rawiczu, gmina Rawicz, w granicach i zakresie określonym w Uchwale NR XLIX/548/18 Rady Miejskiej Gminy Rawicz z dnia 28 marca 2018 r. Obszar położony jest w granicach geodezyjnych Rawicz oraz Sierakowo. Powierzchnia opracowania obejmuje około 30 ha, stanowiące w części tereny zabudowane oraz tereny upraw polowych, łąk i sadów. Przewidywany sposób zagospodarowania terenu objętego uchwałą jest zgodny z ustaleniami obowiązującego "Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rawicz" (uchwała Rady Miejskiej Gminy Rawicz Nr XXVI/265/16 z dnia 11 lipca 2016 roku). Przedmiotowy obszar w wyżej wymienionym studium został prawie w całości przeznaczony jako teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (symbol MN). 4. Przedmiotem zamówienia dla CZĘŚĆI 2 jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Masłowo Północ" w Masłowie, gmina Rawicz w granicach i zakresie określonym w Uchwale NR L/572/18 Rady Miejskiej Gminy Rawicz z dnia 25 kwietnia 2018 r. Obszar położony jest w obrębie geodezyjnym Masłowo, ograniczony od zachodu ulicą Żniwną, od południa ulicą Śląską, od wschodu ulicą Działkową oraz od północy ulicą Bocianią wraz z terenami ulic: Śląską, Działkową oraz Bocianią. Powierzchnia opracowania obejmuje około 50 ha, stanowiące w części tereny zabudowane oraz tereny upraw polowych, łąk i sadów. Przewidywany sposób zagospodarowania terenu objętego uchwałą jest zgodny z ustaleniami obowiązującego "Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rawicz" (uchwała Rady Miejskiej Gminy Rawicz Nr XXVI/265/16 z dnia 11 lipca 2016 roku), gdzie przedmiotowy obszar oznaczony jest symbolem MN - jako teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, symbolem RM/MN - jako tereny zabudowy zagrodowej, tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, symbolem RM - jako tereny zabudowy zagrodowej, symbolem U - jako tereny zabudowy usługowej oraz symbolem US - jako tereny sportu i rekreacji. 5. Przedmiotem zamówienia dla CZĘŚĆI 3 jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Dębno Polskie - Kąty" w obrębach geodezyjnych Dębno Polskie oraz Kąty, gmina Rawicz, w granicach i zakresie określonym w Uchwale NR L/573/18 Rady Miejskiej Gminy Rawicz z dnia 25 kwietnia 2018 r. Obszar położony jest w obrębach geodezyjnych Dębno Polskie oraz Kąty. Powierzchnia opracowania obejmuje około 50 ha, stanowiące w części tereny zabudowane oraz tereny upraw polowych, łąk i sadów. Przewidywany sposób zagospodarowania terenu objętego uchwałą jest zgodny z ustaleniami obowiązującego "Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rawicz" - uchwała Rady Miejskiej Gminy Rawicz Nr XXVI/265/16 z dnia 11 lipca 2016 roku. Przedmiotowy obszar w wyżej wymienionym studium został przeznaczony jako tereny obiektów produkcyjnych, składów i magazynów z zakazem lokalizacji zabudowy mieszkaniowej oraz w przeważającej części jako tereny zabudowy usługowej, z dopuszczeniem zabudowy mieszkaniowej. 6. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: 1) ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1073 ze zm.), 2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587), 3) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1405), 4) ustawami i przepisami odrębnymi, odnoszącymi się do planowania i zagospodarowania przestrzennego. 7. Do zadań Wykonawcy należy: 1) opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w tym projektu uchwały wraz z uzasadnieniem i załącznikami, w tym rysunkiem planu i rozstrzygnięciami, o których mowa w art. 20 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 2) wykonanie prognozy oddziaływania projektu planu miejscowego na środowisko, 3) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, 4) przygotowanie pism niezbędnych do dokonania czynności, o których mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 5) czuwanie nad prawidłowością procedury planistycznej, 6) opracowanie dokumentacji prac planistycznych, 7) czynne uczestnictwo w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, w rozpatrywaniu uwag wniesionych do projektu planu, w posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, a także w pracach komisji i posiedzeniach Rady Miejskiej Gminy Rawicz, na których plan będzie uchwalany. 8. Zamówienie będzie realizowane etapowo: 1) Etap I - przedstawienie Burmistrzowi Gminy Rawicz dwóch koncepcji planu do akceptacji, celem wyboru jednej z nich; w terminie nie później niż 2 miesiące od dnia podpisania umowy 2) Etap II - sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie pozwalającym wszcząć procedury opiniowania i uzgadniania, z następującymi dokumentami składowymi: a) tekst planu miejscowego w formie uchwały wraz z rysunkiem projektu planu, b) prognoza oddziaływania na środowisko, c) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu, d) wzory pism procedury planistycznej; w terminie nie później niż 2 miesiące od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru etapu I 3) Etap III - wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, przekazanie Burmistrzowi Gminy Rawicz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, celem jego wyłożenia do publicznego wglądu; w terminie nie później niż 2 miesiące od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru etapu II 4) Etap IV - przedstawianie Radzie Miejskiej Gminy Rawicz projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do uchwalenia, zgodnie z art. 17 pkt 14 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, obejmującego: a) Projekt uchwały wraz z załącznikami - rysunkiem planu, - rysunkiem planu pomniejszonym do formatu A3, - rysunkiem planu pomniejszonym do formatu A4, - rozstrzygnięciem o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu, - rozstrzygnięciem o sposobie realizacji, zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania w 2 egzemplarzach, b) listę nieuwzględnionych uwag dotyczących projektu planu - w 2 egzemplarzach, c) dokumentację prac planistycznych - w 2 egzemplarzach (kopie i oryginały), d) prognozę oddziaływania na środowisko - w 2 egzemplarzach, e) prognozę skutków finansowych uchwalenia planu - w 2 egzemplarzach; w terminie do dnia 19 kwietnia 2019 r. 5) Etap V - przekazanie innych dokumentów i dodatkowych egzemplarzy niektórych dokumentów: a) tekst oraz rysunek planu miejscowego - w 2 egzemplarzach, b) pisemne podsumowanie oraz informacja, o których mowa w art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko - w 3 egzemplarzach, c) wersja elektroniczna wszystkich składników opracowania planu miejscowego zarówno tekstowych (w formie umożlwiających edycję), jak i graficznych łącznie z bezpłatnym programem do przeglądania tych plików; forma numeryczna planu miejscowego musi być zgoda z wymogami ustawy z dnia 4 marca 2010 roku o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U z 2017 r., poz. 1382) oraz z obowiązującymi standardami (m. in. Format dwg i shp). w terminie do dnia 28 czerwca 2019 r. 9. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i sporządzeniem projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w tym koszty pozyskania urzędowych kopii map, ponosi w całości Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny. 10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w sposób kompleksowy oraz przeprowadzi procedurę zgodnie z art. 14-20 ww. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 11. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom zakres prac, z wyłączeniem części obejmującej sporządzenie tekstu i rysunku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 12. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawcę. 13. W przypadku, gdy w trakcie sporządzania projektu planu nastąpią zmiany w istotnych z uwagi na przedmiot zamówienia aktach prawnych, np. w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia projektu planu do stanu zgodności z wprowadzanymi zmianami w ramach ustalonej w drodze przetargu wysokości wynagrodzenia. 14. W trakcie wykonywania odbioru poszczególnych etapów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania poprawienia lub uzupełnienia prac należących do danego etapu na koszt Wykonawcy. Po dokonaniu odbioru poszczególnych etapów prac, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania wskazań do uwzględnienia przez Wykonawcę w kolejnych etapach. Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia przekazanych dokumentów objętych poszczególnymi etapami w terminie 14 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu. Z czynności odbioru poszczególnych etapów spisany będzie protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad. 15. Wykonawca jest zobowiązany do zakupu urzędowych kopii map zasadniczych gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, niezbędnych do wykonania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 16. Zamawiający zastrzega sobie, że Wykonawca jest zobowiązany, przez cały okres realizacji zamówienia - obowiązywania umowy, spełniać warunki określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz posiadać ubezpieczenie OC w zakresie wykonywanego zawodu lub prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu, najpóźniej do dnia podpisania umowy, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz dokumentów potwierdzających posiadanie ww. ubezpieczenia. 17. Stosownie do zapisów art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający ze względu na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1666 ze zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ 1 - sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ulicy Kadeckiej w Rawiczu, gmina Rawicz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28455.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 3P PROJEKT
Email wykonawcy: biuro3pprojekt@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Jedności Narodowej 45B
Kod pocztowy: 50-260
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11931.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11931.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64452.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: CZĘŚĆ 2 - sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Masłowo Północ" w Masłowie, gmina Rawicz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28455.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 3P PROJEKT
Email wykonawcy: biuro3pprojekt@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Jedności Narodowej 45B
Kod pocztowy: 50-260
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14022.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14022.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79212.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: CZĘŚĆ 3 - sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Dębno Polskie - Kąty" w obrębach geodezyjnych Dębno Polskie oraz Kąty, gmina Rawicz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32520.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 3P PROJEKT
Email wykonawcy: biuro3pprojekt@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Jedności Narodowej 45B
Kod pocztowy: 50-260
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14022.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14022.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78474.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.