eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Wymiana sufitu i okładzin ściennych na korytarzu na parterze oraz wymiana 4 sztuk drzwi drewnianych na drzwi aluminiowe wewnętrzne w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-03

Ogłoszenie nr 500210443-N-2018 z dnia 03-09-2018 r.

Dom Pomocy Społecznej: Wymiana sufitu i okładzin ściennych na korytarzu na parterze oraz wymiana 4 sztuk drzwi drewnianych na drzwi aluminiowe wewnętrzne w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593513-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 001026591, ul. Żwirki 5/7, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 044 647 51 72, e-mail sekretariat@dompomocypiotrkow.pl, faks 044 647 09 98.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dompomocypiotrkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana sufitu i okładzin ściennych na korytarzu na parterze oraz wymiana 4 sztuk drzwi drewnianych na drzwi aluminiowe wewnętrzne w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana sufitu i okładzin ściennych na korytarzu na parterze w DPS oraz wymiana 4 sztuk drzwi drewnianych na drzwi aluminiowe wewnętrzne w części parteru w Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Żwirki 5/7. Wymiana sufitu będzie polegać w szczególności na demontażu starych i montażu nowych płyt z wełny mineralnej, które są zamontowane na stelażach aluminiowych na suficie oraz na demontażu starych i montażu nowych opraw rastrowych oświetlenia, które są zamontowane na stelażach aluminiowych na suficie. Wymiana okładzin ściennych będzie polegać w szczególności na zerwaniu starych tapet, zeskrobaniu i zmyciu starej farby ze ścian, położeniu gładzi gipsowych oraz na dwukrotnym malowaniu ścian farbą emulsyjną. Ponadto do ścian winny być zamontowane pochwyty ze stali nierdzewnej przeznaczone dla osób niepełnosprawnych oraz narożniki ze stali nierdzewnej w wybranych przez Zamawiającego miejscach. Wymiana drzwi będzie polegać w szczególności na demontażu 4 sztuk starych drzwi drewnianych i montażu 4 sztuk nowych drzwi aluminiowych wewnętrznych wraz z obróbką. Główny zakres prac remontowych to: a) wymiana płyt w suficie podwieszanym holu i korytarza głównego w części parteru DPS, b) remont okładzin ściennych holu i korytarza głównego w części parteru DPS, c) wymiana stolarki drzwiowej tj. 4 sztuk drzwi drewnianych na drzwi aluminiowe wewnętrzne, w tym 2 sztuki do pomieszczenia rehabilitacji, 1 sztuka do pomieszczenia kawiarni, 1 sztuka do pomieszczenia jadalni z naświetlem górnym, d) wymiana płyt w suficie podwieszanym korytarza południowego w części parteru DPS. Pełen wykaz robót wraz z wszelkimi szczegółami stanowią załączniki: 1) Kosztorys ofertowy, 2) Obmiar (Przedmiar), 3) Specyfikacja techniczna ogólna wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonane przez mgr inż. Tomasza Wielgosińskiego Firma "Dom-Tom". W celu zastosowania właściwej stawki podatku VAT Zamawiający informuje, że budynek Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Żwirki 5/7, 97-300 Piotrków Trybunalski jest budynkiem mieszkalnym dla 106 osób świadczącym całodobową opiekę. Wykonawca zobowiązany będzie również w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: a) do porównania zgodności przekazanych przez zamawiającego opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie, b) wykonać zamówienie w oparciu o opracowaną i udostępnioną dokumentację projektową (z uwzględnieniem pkt. a). Jeśli w czasie realizacji okaże się, że opracowana dokumentacja projektowa wymaga uszczegółowień, wykonawca opracuje na własny koszt propozycję uzupełnienia braków i przedłoży do akceptacji zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie będzie miało to wpływu na ustaloną cenę umowy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane, tj.: rozbiórkowe, tynkarskie, okładzinowe, malarskie . Zamawiający informuje, że roboty prowadzone będą na czynnym obiekcie. Podczas wykonywania prac remontowych Wykonawca winien zabezpieczyć podłogi w miejscach w których są wykonywane roboty budowlane. Obowiązek zabezpieczenia podłóg dotyczy również korytarzy DPS, które będą używane jako droga do transportu gruzu z terenu budowy. Ponadto Wykonawca winien zabezpieczyć folią drzwi wejściowe do pokoi mieszkalnych i biurowych. Ustala się godziny prac od godz. 08:00 do godz. 16:00 od poniedziałku do soboty. Demontaż, wywóz oraz utylizacja odpadów powstałych podczas wykonywania robót leży w obowiązkach Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość podstawienia kontenera na odpady na zewnątrz przy jednych z drzwi zewnętrznych. Kolorystyka farb do malowania ścian oraz ich rodzaj do wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. Elementy elektryczne do wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym tj. gniazdka, włączniki światła. Wykonawca jest zobowiązany do pomalowania ścian przy ościeżnicach od strony zewnętrznej wymienionych drzwi, tj. tych części ścian, które zostały zniszczone przy wymianie drzwi w pomieszczeniu rehabilitacji, w pomieszczeniu kawiarni, w pomieszczeniu jadalni w kolorze zbliżonym do istniejącego - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. Minimalny okres rękojmi (gwarancji) na wykonane roboty budowlane oraz na stolarkę drzwiową wynosi 5 lat (słownie: pięć lat). Zamawiający zaznacza, iż gwarancja obejmuje wszystkie wady wykonanych robót budowlanych oraz wszelkie awarie stolarki drzwiowej tj. np.: uszkodzona klamka, uszkodzony zamek drzwi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75771.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo-Budowlana BUDMAR Mariusz Bryk
Email wykonawcy: mariusz511@op.pl
Adres pocztowy: ul. Opacka 9
Kod pocztowy: 97-330
Miejscowość: Sulejów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.