eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA LOKALU USŁUGOWEGO NA LOKAL UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W BUDYNKU USŁUGOWO - MIESZKALNYM WRAZ Z WYKONANIEM WEWNĘTRZNYCH INSTALACJI ORAZ WYPOSAŻENIEM NA KLUB SENIOR + W GORLICACH PRZY ULICY 3 MAJA 20

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-30

Ogłoszenie nr 500208173-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.

Miasto Gorlice: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA LOKALU USŁUGOWEGO NA LOKAL UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W BUDYNKU USŁUGOWO - MIESZKALNYM WRAZ Z WYKONANIEM WEWNĘTRZNYCH INSTALACJI ORAZ WYPOSAŻENIEM NA KLUB SENIOR + W GORLICACH PRZY ULICY 3 MAJA 20

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595803-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Gorlice, Krajowy numer identyfikacyjny 491893204, ul. ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 551 252, e-mail zampub@um.gorlice.net.pl, faks 183 551 212.
Adres strony internetowej (url): www.gorlice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA LOKALU USŁUGOWEGO NA LOKAL UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W BUDYNKU USŁUGOWO - MIESZKALNYM WRAZ Z WYKONANIEM WEWNĘTRZNYCH INSTALACJI ORAZ WYPOSAŻENIEM NA KLUB SENIOR + W GORLICACH PRZY ULICY 3 MAJA 20

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR-III.271.2.34.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą sposobu użytkowania lokalu usługowego na lokal użyteczności publicznej w budynku usługowo - mieszkalnym wraz z wykonaniem wewnętrznych instalacji oraz wyposażeniem na KLUB SENIOR + w Gorlicach przy ulicy 3 Maja 20 realizowanych w ramach Programu Wieloletniego "Senior +" na lata 2015-2020, obejmujących w szczególności: 1) wykonanie instalacji wewnętrznych (sanitarnej, gazowej, c.o., elektrycznej, klimatyzacji, antenowej), 2) wymianę stolarki okiennej wewnętrznej oraz drzwiowej (frontowej oraz wewnętrznej) z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, 3) prace wykończeniowe i biały montaż, 4) naprawę oraz wyłożenie płytkami schodów wejściowych do lokalu od ulicy 3 Maja, 5) Wykonawca zobowiązany będzie w zakresie niniejszej umowy do: a) wykonania robót budowlanych i instalacyjnych zgodnie z załączonym projektem "Przebudowy lokalu handlowego z częściową zmianą sposobu użytkowania i adaptacją na mieszkanie" stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ z wyłączeniem zakresu robót wskazanych w tym projekcie związanych z wykonaniem prac instalacyjnych oraz budowlanych części mieszkalnej. b) wykonania robót budowlanych i instalacyjnych zgodnie z załączonym projektem "Projekt zmiany sposobu użytkowania lokalu usługowego na lokal użyteczności publicznej w budynku usługowo - mieszkalnym wraz z projektem wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznej przy ulicy 3 Maja 20, 38-300 Gorlice z przeznaczeniem na Klub Seniora" stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ z wyłączeniem z zakresu robót wskazanych w tym projekcie związanych z: - wymianą stolarki okiennej zewnętrznej O2 w ilości 4 szt. oraz drzwiowej D2 - 1 szt., - wyposażeniem w płytę indukcyjną, meble kuchenne, lodówkę. c) wykonania instalacji klimatyzacji, przy czym Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dostarczy i zamontuje trzy jednostki wewnętrzne o mocy chłodzenia: - w pomieszczeniu ogólnodostępnym - 2,5 kW, - w pomieszczeniu rehabilitacyjno - ruchowym - 2,5 kW, - w pomieszczeniu klubowym 1,0 kW, oraz dla powyższych jednostek wewnętrznych dobierze, dostarczy i zamontuje na ścianie od podwórza jedną jednostkę zewnętrzną. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja: 1) Projekt "Przebudowy lokalu handlowego z częściową zmianą sposobu użytkowania i adaptacją na mieszkanie" - w zakresie ogrzewania oraz instalacji gazowej lokalu usługowego - załącznik nr 1 do umowy, 2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - Roboty budowlane, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wewnętrzna gazowa, instalacja wodno kanalizacyjna, instalacja elektryczna - w zakresie ogrzewania oraz instalacji gazowej lokalu usługowego - załącznik nr 2 do umowy, 3) Projekt zmiany sposobu użytkowania lokalu usługowego na lokal użyteczności publicznej w budynku usługowo - mieszkalnym wraz z projektem wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznej przy ulicy 3 Maja 20, 38-300 Gorlice z przeznaczeniem na Klub Seniora - załącznik nr 3 do umowy, 4) Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót dla "Projektu zmiany sposobu użytkowania lokalu usługowego na lokal użyteczności publicznej w budynku usługowo - mieszkalny wraz z projektem wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznej przy ulicy 3 Maja 20, 38-300 Gorlice" - załącznik nr 4 do umowy, 5) Tabela równoważności nazw własnych - załącznik nr 5 do umowy, 6) Przedmiar robót, jako element pomocniczy opisu przedmiotu umowy, nie stanowiący podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia - załącznik nr 6 do umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140143.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno - Usługowo - Handlowa "BUDGLIM" Przybyło Spółka Jawna
Email wykonawcy: budglim@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Ściegiennego 13
Kod pocztowy: 38-320
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 169000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.