eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowe w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 8 w Zamościu przy ul. Kamiennej 6

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-08-30

Ogłoszenie nr 500207998-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.

Zamość: Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowe w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 8 w Zamościu przy ul. Kamiennej 6
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549135-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 5000133051-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 950368747, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 677 23 37, e-mail zamowienia@zamosc.pl, faks 846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowe w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 8 w Zamościu przy ul. Kamiennej 6

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IM-ZP.272.27.2018.MS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji oddymiającej klatki schodowe w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 8 w Zamościu przy ul. Kamiennej 6 w ramach zadania "Przedszkole Miejskie Nr 8, ul. Kamienna, wykonanie instalacji oddymiającej klatkę schodową". 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) demontaż istniejących okien fasadowych w miejscu projektowanych okien dymowych, z przebudową otworów - przebicia w murach istniejących, z częściowym zamurowaniem otworów, wynikające z projektowanego usytuowania okien, 2) demontaż istniejących drzwi wyjściowych zewnętrznych przy "KL-2", z przebudową otworów - przebicia w murach istniejących, z częściowym zamurowaniem otworów, wynikające z projektowanego usytuowania otworów drzwiowych, 3) demontaż drzwi o nienormatywnych wymiarach, 4) przebudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej - wymiana istniejących szafek hydrantowych, ze zmianą miejsca lokalizacji montażu, 5) demontaż ścianki drewnianej z drzwiami we wiatrołapie głównym, z wymianą na zabudowę aluminiową, 6) demontaż drzwi wejściowych głównych, z dostosowaniem do wymiarów normatywnych, 7) wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia ewakuacyjnego i instalacji sterowania systemem oddymiania, 8) przebudowanie wewnętrznej instalacji hydrantowej - wymiana istniejącej szafek hydrantowych, 9) przebudowa biegów schodowych klatki "KL-1", 10) przebudowa biegu schodowego krótkiego klatki "KL-2", 11) przebudowa schodów zewnętrznych, od strony północnej - z dostosowaniem schodów do wymagań bhp i ppoż., 12) przebudowa instalacji hydrantowej - nowe szafki hydrantowe, 13) wydzielenie na parterze i piętrze wewnętrznych klatek schodowych "KL-1" i "KL-2" ścianami o klasie odporności pożarowej EI-60 z zamknięciem ich drzwiami o klasie odporności pożarowej EI-30, 14) wyposażenie wydzielonych, obudowanych klatek schodowych "KL-1" i "KL-2", w zestawy fasadowych okien dymowych, zlokalizowanych na piętrze, otwieranych automatycznie, 15) zapewnienie bezpośredniego wyjścia ewakuacyjnego na zewnątrz budynku, z klatek schodowych, drzwiami ze skrzydłowymi otwieranymi automatycznie na zewnątrz budynku przedszkola, w kierunku południowym (z klatki schodowej "KL-1") i w kierunku zachodnim (z klatki schodowej "KL-2"), 16) wykonanie instalacji elektrycznych systemu sterowania oddymianiem klatek schodowych oraz instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i ogólnego klatek schodowych, 17) instalacja c.o., 18) malowanie ścian i sufitów, 19) zagospodarowanie terenu. 3. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym i projekcie wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. 4. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Zamawiający informuje, że w chwili obecnej obiekt jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, a przewidziane w niniejszym postępowaniu roboty budowlane w zakresie dotyczącym wykonania instalacji oddymiającej, spełniają wymagania określone w przepisach prawa w zakresie dotyczącym ochrony przeciwpożarowej i nie wymagają uwzględniania dodatkowych wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Lokalizacja robót budowlanych: Zamość, ulica Kamienna 6.


II.4) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:

45223500-1,

45421100-5,

45442110-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zawarta w dniu 07.06.2018 r. Okres realizacji zamówienia od dnia 02.07.2018 r. do dnia 17.08.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowe w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 8 w Zamościu przy ul. Kamiennej 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 07/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marcin Trepko, , ul. Graniczna 6a, 22-400, Zamość, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 238409.03 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych oraz zmiany wynagrodzenia Wykonawcy i zostały wprowadzone na podstawie § 24 ust. 1 pkt 4 lit.b umowy.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, ponieważ stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany dokonane na podstawie § 24 ust. 1 pkt 4 lit. b umowy z uwagi na wystąpienie robót dodatkowych, polegających na demontażu starej skrzynki gazowej i częściowym demontażu istniejącej instalacji gazowej wewnętrznej, które uniemożliwiały zamontowanie drzwi P-Poż, które wynikły na skutek wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na etapie realizacji zamówienia, a których nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowe w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 8 w Zamościu przy ul. Kamiennej 6", oraz nie były ujęte w dokumentacji projektowej i kosztorysowej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Na podstawie Aneksu nr 1/2018 z dnia 13.08.2018 r.: 1. Został zmieniony § 1 ust. 2 umowy, który otrzymał nowe następujące brzmienie: "2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) demontaż istniejących okien fasadowych w miejscu projektowanych okien dymowych, z przebudową otworów - przebicia w murach istniejących, z częściowym zamurowaniem otworów, wynikające z projektowanego usytuowania okien, 2) demontaż istniejących drzwi wyjściowych zewnętrznych przy "KL-2", z przebudową otworów - przebicia w murach istniejących, z częściowym zamurowaniem otworów, wynikające z projektowanego usytuowania otworów drzwiowych, 3) demontaż drzwi o nienormatywnych wymiarach, 4) przebudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej - wymiana istniejących szafek hydrantowych, ze zmianą miejsca lokalizacji montażu, 5) demontaż ścianki drewnianej z drzwiami we wiatrołapie głównym z wymianą na zabudowę aluminiową, 6) demontaż drzwi wejściowych głównych, z dostosowaniem do wymiarów normatywnych, 7) wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia ewakuacyjnego i instalacji sterowania systemem oddymiania, 8) przebudowanie wewnętrznej instalacji hydrantowej - wymiana istniejącej szafek hydrantowych, 9) przebudowa biegów schodowych klatki "KL-1", 10) przebudowa biegu schodowego krótkiego klatki "KL-2", 11) przebudowa schodów zewnętrznych, od strony północnej - z dostosowaniem schodów do wymagań bhp i ppoż., 12) przebudowa instalacji hydrantowej - nowe szafki hydrantowe, 13) wydzielenie na parterze i piętrze wewnętrznych klatek schodowych "KL-1" i "KL-2" ścianami o klasie odporności pożarowej EI-60 z zamknięciem ich drzwiami o klasie odporności pożarowej EI-30, 14) wyposażenie wydzielonych, obudowanych klatek schodowych "KL-1" i "KL-2", w zestawy fasadowych okien dymowych, zlokalizowanych na piętrze, otwieranych automatycznie, 15) zapewnienie bezpośredniego wyjścia ewakuacyjnego na zewnątrz budynku, z klatek schodowych, drzwiami ze skrzydłowymi otwieranymi automatycznie na zewnątrz budynku przedszkola, w kierunku południowym (z klatki schodowej "KL-1") i w kierunku zachodnim (z klatki schodowej "KL-2"), 16) wykonanie instalacji elektrycznych systemu sterowania oddymianiem klatek schodowych oraz instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i ogólnego klatek schodowych, 17) instalacja c.o., 18) malowanie ścian i sufitów, 19) zagospodarowanie terenu. 20) Demontaż gazomierza w klatce schodowej, 21) Montaż nowego gazomierza na ścianie zewnętrznej budynku." 2. Został zmieniony § 14 ust. 1 umowy, który otrzymał nowe następujące brzmienie: "1. Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w §1 i §2 niniejszej umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe łączne w wysokości: 244.318,59 zł (słownie: dwieście czterdzieści cztery tysiące trzysta osiemnaście złotych, 59/100) netto, plus należny ustawowy podatek od towarów i usług VAT 23% o wartości: 56.193,28 zł (słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy sto dziewięćdziesiąt trzy złote, 28/100), łączne wynagrodzenie brutto: 300.511,87 zł(słownie: trzysta tysięcy pięćset jedenaście złotych, 87/100) ustalone na podstawie oferty Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej umowy".

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.