eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Roboty budowlane polegające na przebudowie systemu alarmowego w budynku nr 168 w Lublinie w formie zaprojektuj i zbuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-30

Ogłoszenie nr 500207893-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie: Roboty budowlane polegające na przebudowie systemu alarmowego w budynku nr 168 w Lublinie w formie zaprojektuj i zbuduj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500134701-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43026882400000, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 183 530, e-mail rzilublin.zampub@ron.mil.pl, faks 261 183 501.
Adres strony internetowej (url): www.rzilublin.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na przebudowie systemu alarmowego w budynku nr 168 w Lublinie w formie zaprojektuj i zbuduj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PO/33/WB/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są: Przebudowa systemu alarmowego w budynku nr 168 w Lublinie w formie zaprojektuj i zbuduj. 1) Zakres inwestycji Przedmiotowa inwestycja dotyczy budowy systemów i urządzeń alarmowych wspomagających ochronę fizyczną: systemu alarmowego SA, telewizyjnego systemu nadzoru TSN, systemu alarmu pożarowego SAP, dedykowanego i rezerwowego źródła zasilania z SZR, depozytora kluczy, oraz budowy LCN wraz zabezpieczeniem mechanicznym w budynku 168 w kompleksie wojskowych położonym w Lublinie. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, decyzji i uzgodnień oraz wykonanie robót budowlanych celem realizacji przedsięwzięcia dla zadania: "Przebudowa systemu alarmowego w budynku nr 168". 2) Stan istniejący Budynek koszarowy nr 168 zlokalizowany jest na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego na działce nr 1/84. Budynek nr 168 został wybudowany w 1976r, posiada trzy kondygnacje jest częściowo podpiwniczony o powierzchni netto 1719m2. Fundamenty budynku są betonowe, ściany zewnętrzne konstrukcyjne - murowane z cegły, strop betonowy, podłogi betonowe. Obiekt nie podlega ochronie konserwatora zabytków. W budynku wykonano remont z zakresu wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, naprawy elewacji zewnętrznej, dachu, opaski wokół elewacji budynku, wymiany instalacji CO, elektrycznej i sanitarnej. Budynek zlokalizowany jest na terenie znajdującym się w trwałym zarządzie RZI Lublin. 3) Potrzeby i wymagania Budowa zabezpieczeń mechanicznych, systemów, urządzeń alarmowych a także depozytora kluczy ma na celu dostosowanie pomieszczeń w budynku nr 168 do wymagań określonych w: ? Normie Obronnej NO-4-A004 z 2016r. "Obiekty Wojskowe Systemy alarmowe" ? Normie Obronnej nr ref. NO-04-A009:2017r. "Obiekty wojskowe Zabezpieczenia mechaniczne i ogrodzenia Wymagania ogólne" ? Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych sygn. Szt. Gen. 1686/2017, W wyniku wykonania zabezpieczeń fizycznych, instalacji alarmowych i montażu depozytora kluczy poprawią się warunki ochrony fizycznej wybranych pomieszczeń. W wyniku montażu systemu sygnalizacji pożarowej poprawi się stan bezpieczeństwa pożarowego. 4) Zakres przedmiotu zamówienia Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę: - systemu alarmowego SA - telewizyjnego systemu nadzoru TSN - systemu alarmu pożarowego SAP - montaż depozytora kluczy - lokalnego centrum nadzoru LCN - zabezpieczenia mechanicznego LCN - dedykowanego i rezerwowego zasilania (agregat prądotwórczy z SZR) dla potrzeb systemów alarmowych a) Opracowanie projektowe: CZĘŚĆ NIEJAWNA O KLAUZULI ZASTRZEŻONE * Projekt Wykonawczy (SA, TSN, SAP, depozytor kluczy, zasilanie dedykowane i rezerwowe z SZR, zabezpieczenie mechaniczne LCN, budowa LCN) - 4egz., CZĘŚĆ JAWNA * Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 2egz. b) Roboty budowlane: Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Rodzaj, zakres oraz ilość zamierzonych do zaprojektowania i wykonania robót budowlanych określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ. 5) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: ? Wykonawca uzyska wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia, decyzje w tym zawiadomienie o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót i inne dokumenty techniczne konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia. ? Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska informacje niezbędne do właściwego wykonania zamówienia. ? Wykonawca uzyska uzgodnienia dokumentacji z: * Dowódcą 2 Lubelskiej Brygady Obrony Terytorialnej- użytkownik * Komendantem 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu - administrator * Komendantem Regionalnego Centrum Informatyki w Krakowie, ? Opracowania projektowe powinny zawierać Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich rodzajów robót niezbędnych do wykonania zamówienia. ? Zamawiający wymaga, aby rozwiązania zastosowane podczas projektowania inwestycji, jak i jej realizacji były optymalne z punktu widzenia potrzeb użytkownika, zarówno pod względem jakości użytkowania, trwałości, jak i kosztów eksploatacji. ? Wyroby stosowane przy pracach budowlanych, a także materiały użyte do ich montażu oraz użyte środki chemiczne (np. kleje, farby i lakiery itp.) powinny posiadać wszelkie wymagane odpowiednimi przepisami świadectwa dopuszczenia ich do stosowania w budownictwie. Stosowanie materiałów winno być zgodne z instrukcjami i opisami producenta, Polską Normą oraz wytycznymi atestów dla danych materiałów. ? Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. (Dz. U. 2013.1129 j.t) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. ? Dokumentacja powinna być wykonana w wersji drukowanej oraz elektronicznej (pdf, pliki w formie graficznej dwg) na nośniku CD/DVD. ? Dokumentację projektową należy opracować w następującej ilości egzemplarzy: CZĘŚĆ NIEJAWNA O KLAUZULI ZASTRZEŻONE * Projekt Wykonawczy (SA, TSN, SAP, depozytor kluczy, zasilanie dedykowane i rezerwowe z SZR, zabezpieczenie mechaniczne LCN, budowa LCN) - 4egz., CZĘŚĆ JAWNA * Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 2egz. ? Zamawiający przekaże plac budowy Wykonawcy w terminie do 10 dni od otrzymania kompletnej dokumentacji wraz z zawiadomieniem o braku sprzeciwu do zgłoszenia, warunkiem przekazania placu budowy jest pozytywne rozpatrzenie opracowań projektowych przez KOPI, ? Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest sporządzić plan bioz, ? Wykonawca zobowiązany jest zachować w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w związku z wykonywaniem umowy, także po zakończeniu lub przerwaniu jej realizacji, ? Na podstawie art. 208 § 1, ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (j. t. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666) obowiązek wyznaczania koordynatora ds. bhp spoczywa na Wykonawcy. ? Istnieje możliwość odpłatnego poboru wody oraz energii elektrycznej na potrzeby prowadzonych robót po uzgodnieniu i zawarciu stosownych umów z 32 Wojskowym Oddziałem Gospodarczym (woda) i RZI w Lublinie (w zakresie energii elektrycznej), koszty podłączenia i opomiarowania poniesie Wykonawca, ? Sposób zabezpieczenia mediów zostanie określony w protokole przekazania placu budowy, ? Wykonawca na czas przerwania robót zobowiązany będzie do zabezpieczenia wykonanych robót, ? Wykonawca realizując roboty staje się wytwórcą odpadów. W czasie realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2016 poz. 1987 z późn. zm.), ? Roboty będą prowadzone na terenach zamkniętych, ? Wszyscy pracownicy biorący bezpośredni udział w montażu instalacji alarmowych powinni legitymować się zaświadczeniem o wpisaniu na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydanym przez właściwego komendanta wojewódzkiego Policji. ? Instalatorzy oraz projektanci powinni posiadać odpowiednie świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych. ? Wykonawca własnym kosztem i staraniem z uwzględnieniem terminu realizacji zapewni inwentaryzację powykonawczą, oraz wykona powykonawcze rzuty architektoniczne w wersji edytowalnej dwg lub dxf, które przekaże Zamawiającemu . ? Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie z oświadczeniem gwarancyjnym(zgodnie z p. 2.2 i 2.4 Normy Obronnej NO-04-A004-8:2016), ? Po zakończeniu montażu Wykonawca wystawi deklarację zgodności na wykonany system alarmowy i depozytor kluczy (zgodnie z p. 2.1 Normy Obronnej NO-04-A004-8 : 2016) oraz na system alarmu pożarowego i zabezpieczenia mechaniczne. Ponadto do obowiązków Wykonawcy będzie należało: * uczestniczenie w przekazaniu obiektu do użytkowania uprawnionemu podmiotowi wojskowemu po wcześniejszym przeszkoleniu obsługi, * uczestniczenie w przeglądach technicznych zrealizowanej inwestycji w okresie rękojmi i ewentualne usuwanie stwierdzonych wad. 2. WIZJA LOKALNA Wykonawca na własny koszt może dokonać szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia, w tym celu zaleca się wykonanie wizji lokalnej Osobą do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest Komendant Ochrony sierż. Tomasz Kuśmierski tel. 261-182-832 . 3. DANE DOTYCZĄCE INFORMACJI NIEJAWNYCH: Wszystkie osoby biorące udział w realizacji zadania związanego z dostępem do informacji niejawnych, w tym osoby upoważnione do bieżących kontaktów roboczych w imieniu Wykonawcy, projektanci oraz kierownicy robót budowlanych obowiązani są do posiadania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub pisemnego upoważnienia uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Zastrzeżone", wydanego przez kierownika jednostki organizacyjnej wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2018r. o ochronie informacji niejawnych (j.t. Dz.U. z 2018 poz. 412) przez przetwarzanie informacji niejawnych rozumie się wszelkie operacje wykonywane w odniesieniu do informacji niejawnych i na tych informacjach, w szczególności ich wytwarzanie, modyfikowanie, kopiowanie, klasyfikowanie, gromadzenie, przechowywanie, przekazywanie lub udostępnianie. 4. UBEZPIECZENIE PLACU BUDOWY Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych w tym również niezarejestrowanych, w okresie od przekazania placu budowy do odbioru końcowego przedmiotu umowy do wysokości wartości brutto robót budowlanych określonych w umowie. Wykonawca złoży Zamawiającemu w terminie do dnia przekazania placu budowy, kserokopię dokumentu stwierdzającego zakres ubezpieczenia, o którym mowa powyżej wraz z dowodem opłacenia polisy- oryginał do wglądu. Niedostarczenie kserokopii w powyższym terminie będzie podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy i do naliczania kar umownych. 5. ZATRUDNIENIE NA UMOWĘ O PRACĘ 1. Wymaga się zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26.06.1974r. Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 108 ze zm.) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a ustawy Pzp; 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszych podwykonawców osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie, na podstawie umowy o pracę: * Prace związane z montażem drzwi w budynku * Wykonanie robót instalacyjnych wewnątrz budynku (montaż instalacji elektrycznej zasilającej systemy alarmowe SA, TSN; pożarowe SAP i depozytor kluczy) * Wykonanie robót montażowych wewnątrz budynku (montaż systemów alarmowych SA, TSN; pożarowych SAP i depozytor kluczy) * Wykonanie robót instalacyjnych na zewnątrz budynku (montaż instalacji do kamer systemu TSN) * Wykonanie robót montażowych na zewnątrz budynku (montaż kamer systemu TSN) Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób: Wykonawca złoży Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub w chwili powstania takiego obowiązku oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy o zatrudnianiu na podstawie umowy o pracę osób których w/w wymóg dotyczy. 4. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: - W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. - Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie. - W przypadku powtarzających się naruszeń w tym zakresie przez Wykonawcę, Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. - Za działania lub zaniechania Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy odpowiada Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 45311000-0, 45312000-7, 45311100-1, 71220000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 443495.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PAG sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bogdanka
Kod pocztowy: 21-013
Miejscowość: Puchaczów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 452640.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 452640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 738000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.