To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-30
Ogłoszenie nr 500207518-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.
Gmina Czarnków: Utwardzenie powierzchniowe drogi gminnej w Brzeźnie (al. Brzozowa - os. Kociołki) - (potrójne powierzchniowe utrwalenie)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596486-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czarnków, Krajowy numer identyfikacyjny 57079106900000,
ul. ul. Rybaki
3,
64700
Czarnków, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 552 227, e-mail
urzad@czarnkowgmina.pl, faks
672 553 079.
Adres strony internetowej (url): www.czarnkowgmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utwardzenie powierzchniowe drogi gminnej w Brzeźnie (al. Brzozowa - os. Kociołki) - (potrójne powierzchniowe utrwalenie)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGROŚ.271.1.19.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie powierzchniowe drogi gminnej w Brzeźnie (al. Brzozowa - os. Kociołki) - (potrójne powierzchniowe utrwalenie) Zakres robót obejmuje: 1) utwardzenie powierzchniowe drogi gminnej w Brzeźnie na odcinku długości 808,00 m wraz ze zjazdem z drogi wojewódzkiej nr 182 i ze skrzyżowaniami, szerokość jezdni 5,00 m, 2) konstrukcja drogi: wyrównanie istniejącego profilu kruszywem kamiennym łamanym 0/31,5 mm stabilizowanym mechanicznie (kruszywo granitowe) na istniejącej podbudowie zasadniczej z kruszywa granitowego, potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową z grysem frakcji 8/11, 5/8, 2/5. 5) szczegółową ilość i zakres robót do wykonania określono w przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Zakres zamówienia publicznego obejmuje również: 1) organizację i zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną, sporządzenie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych przez Wykonawcę itp., 2) przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu, za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca, Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy robót, 3) pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia, 4) wykonanie robót budowlanych zgodnie z planem sytuacyjnym załączonym do SIWZ 6) wykonanie potwierdzonych protokołami: badań nośności podbudowy po wykonaniu odtworzenia profilu drogi zgodnie z SST. 7) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające jakość planowanych do wbudowania materiałów, 8) przeprowadzenie pozytywnych odbiorów obiektu przez odpowiednie instytucje określone polskim ustawodawstwem, 9) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1) Plan orientacyjny - załącznik nr 7 do SIWZ, 2) Plan sytuacyjny - załącznik nr 8 do SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy z przedmiarem robót - załącznik nr 9 do SIWZ, 4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) - załącznik nr 10 do SIWZ, 5) wzór umowy - załącznik nr 11 do SIWZ, 6) specyfikacja istotnych warunków zamówienia - SIWZ. UWAGA: 1. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia jest wynagrodzeniem RYCZAŁTOWYM. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się przeprowadzenie przez oferentów wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 2. Wykonawca opracuje i uzgodni projekt czasowej organizacji ruchu uwzględniając terminy wykonywanych robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
164346.38
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VIABUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
159936.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadań: " Budowa chodnika przy dr. nr 1332P w m. Radolinek" "Budowa ścieżki pieszo- rowerowej przy dr.1336P Drawski Młyn - Pęckowo - Piłka"
- Sukcesywne dostawy systemu zamkniętego pobierania krwi oraz mikrometody
- Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
- Ścinka poboczy przy drogach powiatowych Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego w ciągu drogi krajowej Nr 70 w m. Łowicz w woj. łódzkim
- Poprawa jakości parkingów, placów i dróg na terenie Gminy Brąszewice
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego pomiędzy ul. Saperów i ul. Czołgistów w Ząbkach
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Gdów w 2024 r.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 117260E Przycłapy - Jajczaki
- Remont drogi dojazdowej wraz z drogami wewnętrznymi w ZPiSdN Zawiercie - Etap III B
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.