eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tyszowce › Dostawa kruszywa na wykonanie "Modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Mikulinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-28

Ogłoszenie nr 500205737-N-2018 z dnia 28-08-2018 r.

Gmina Tyszowce: Dostawa kruszywa na wykonanie "Modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Mikulinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500200625-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Tyszowce, Krajowy numer identyfikacyjny 95036905000000, ul. ul. 3 Maja 8, 22630 Tyszowce, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 084 661 93 15, e-mail tyszowce@tyszowce.pl, faks 084 661 21 29.
Adres strony internetowej (url): umtyszowce.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kruszywa na wykonanie "Modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Mikulinie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Dostawa kruszywa na wykonanie "Modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Mikulinie" polegające na wykonaniu dostaw - dostawie kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0-31,5 i 0-62 mm- do wykonania utwardzenia drogi gruntowej (w-wa dolna podbudowy z kruszywa 0-62 mm.-336 ton , w-wa górna z kruszywa 0-31,5 mm- 294 tony , norma: PN-EN - 13043 - "Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu Zakres robót obejmuje: ? niwelacja gruntu z wykonaniem koryta gł. 0,10 m, (717 m. długości x 3,1 m. szerokości) z odkładem ziemi na pobocza, ? dostawa w.w kruszywa z wyładunkiem w korycie drogi, ? niwelacja i zagęszczenie kruszywa Sposób wykonania robót oraz parametry kruszywa określone są w STWiOR. Kruszywo powinno być wysypywane równomiernie wzdłuż osi drogi i rozłożone przy użyciu równiarki zachowując parametry określone w STWiOR. Resztki kruszywa nie mogą pozostawać poza pasem drogi. Każdorazowa partia materiału dostarczana przez Wykonawcę będzie sprawdzana przez przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku dostawy materiału nie odpowiadającego wymaganiom, będzie on zwrócony Wykonawcy na jego koszt. W przypadku dalszego dostarczania materiału niezgodnego z warunkami zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego odstąpienia od umowy. Dostawa każdej partii kruszywa będzie udokumentowana dowodem WZ.; fakt dostarczenia winien być potwierdzony dokumentem podpisanym przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Zamawiający będzie kontrolował zgodność ilości dowożonego materiału z dokumentami dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa kruszywa na wykonanie "Modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Mikulinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59292.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowo Transportowa Gustaw Dydiuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 9
Kod pocztowy: 22-630
Miejscowość: Tyszowce
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74021.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74021.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74021.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodne z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych: art. 66 ust.1 pkt 4 "w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione". Zamawiający w dniu 2018-08-13 r. wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na ten sam przedmiot zamówienia, ogłoszeniem o zamówieniu 604037-N-2018. W terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta, toteż postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.