eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty budowlane kanalizacyjne na terenie Miasta Rybnika, z podziałem na zadaniaZadanie 1) Podłączenie do kanalizacji sanitarnej budynku Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Mikołowskiej 130. Zadanie 2) Remont kanalizacji deszczowej w ul. Dąbrowskiego i Mażewskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-28

Ogłoszenie nr 500204803-N-2018 z dnia 28-08-2018 r.

Miasto Rybnik: Roboty budowlane kanalizacyjne na terenie Miasta Rybnika, z podziałem na zadania: Zadanie 1) Podłączenie do kanalizacji sanitarnej budynku Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Mikołowskiej 130. Zadanie 2) Remont kanalizacji deszczowej w ul. Dąbrowskiego i Mażewskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591746-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500175638-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane kanalizacyjne na terenie Miasta Rybnika, z podziałem na zadania: Zadanie 1) Podłączenie do kanalizacji sanitarnej budynku Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Mikołowskiej 130. Zadanie 2) Remont kanalizacji deszczowej w ul. Dąbrowskiego i Mażewskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.96.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane kanalizacyjne na terenie Miasta Rybnika, z podziałem na zadania: Zadanie 1) Podłączenie do kanalizacji sanitarnej budynku Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Mikołowskiej 130. Zadanie 2) Remont kanalizacji deszczowej w ul. Dąbrowskiego i Mażewskiego. Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z przydomową przepompownią ścieków, służącego do odprowadzenia ścieków z budynku mieszkalnego przy ul. Mikołowskiej 130 w Rybniku. Zakres robót: 1) przebudowa instalacji wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w piwnicy budynku wraz z budową nowych rur odpływowych z rur PP Ø110,L=15,0 m i PVC Ø160 mm, L=11,5m, 2) budowa odcinka przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC Ø160 mm o długości L=31,45m wraz z dwoma studzienkami rewizyjnymi Ø315 mm z tworzyw sztucznego odprowadzającego ścieki do projektowanej przepompowni ścieków, 3) budowa przydomowej przepompowni ścieków z dwoma pompami pracującymi naprzemiennie o wydajności 4,8m3/d i średnicy zbiornika Ø1000 mm, 4) budowa odcinka przyłącza kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE Ø40 mm o długości L=120,45 m metodą wykopową w tym przejście przewiertem pod ulicą Mikołowską 5) budowa studni rozprężnej betonowej DN1000 6) budowa odcinka przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC Ø160 mm o długości L=5,4 m, wraz z włączeniem do istniejącej studni na sieci kanalizacji sanitarnej. Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest remont (wymiana) kanalizacji deszczowej w ul. Dąbrowskiego i Mażewskiego. Zakres robót: - rozebranie warstwy asfaltowej z wywozem i utylizacją - 582 m2, - rozebranie warstwy konstrukcyjnej drogi - 528 m2, - demontaż istniejącego ciągu kanalizacji deszczowej DN 400 - 220 mb, - ułożenie rur PVC DN 400 - 220 mb, - ułożenie rur PVC DN 200 - 40 mb, - zabudowa studni rewizyjnych DN 1200 - 10 kpl., - zabudowa wpustów ulicznych - 10 szt., - regulacja zasuw wodociągowych - 22 szt., - wykonanie warstwy konstrukcyjnej drogi z tłucznia o gr. 20 cm - 582 m2, - inspekcja telewizyjna kanalizacji deszczowej, - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, - projekt organizacji ruchu na czas budowy. UWAGA: ODTWORZENIE NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ ZOSTANIE PRZEPROWADZONE PRZEZ SŁUŻBY ZAMAWIAJĄCEGO - RYBNICKIE SŁUŻBY KOMUNALNE. Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotów zamówienia Zamawiający wymaga zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Regulacja żeliwnych włazów studzienek kanalizacyjnych i kratek ściekowych wpustów ulicznych należy wykonać przy użyciu mrozoodpornej, szybkowiążącej, nie kurczącej się zaprawie na bazie cementu modyfikowanego tworzywem sztucznym. Podbudowę z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm należy wykonać z nowego materiału naturalnego o zawartości ziaren o powierzchni przekruszonej i łamanej C90/3. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania materiałów z odzysku (korytowania i rozbiórek) i recyklingu. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania jakichkolwiek robót dodatkowych w rozumieniu Ustawy Prawo zamówień publicznych, a koniecznych do wykonania zadania, Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego ich zgłoszenia przedstawicielowi Zamawiającego w formie pisemnej w terminie 2 dni roboczych od dnia stwierdzenia konieczności wykonania tych robót, z uwzględnieniem następujących czynności: 1) protokół konieczności zostanie opracowany przez Wykonawcę na podstawie materiałów na tyle szczegółowych, aby możliwe było dokładne określenie zakresu rzeczowego danych robót. Podpisanie protokołu konieczności przez Wykonawcę jest równoznaczne z potwierdzeniem zakresu rzeczowego danych robót, 2) w materiałach do protokołu konieczności Kierownik robót wraz z Inspektorem nadzoru przedstawi niezbędny zakres robót, przewidziany do wykonania. Ilość robót wraz z wyliczeniami, wymaganymi rysunkami, opisami i załączonymi innymi dokumentami zostaną uwzględnione w protokole konieczności, 3) protokół konieczności podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonania robót dodatkowych. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: 1) zraszania wodą terenu budowy w okresach suszy, 2) stosowania zabezpieczeń pylistych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), 3) transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, 4) stosowania gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających plac budowy pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: 1) Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania, 2) organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Zamawiający zakłada, że roboty będą prowadzone w systemie dwuzmianowym z uwzględnieniem ciszy nocnej od godz. 22.00 - 06.00. Roboty budowlane winny być prowadzone przy zachowaniu ruchu. Szczegółowy zakres prac precyzuje projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w trakcie prowadzenia robót budowlanych punktów osnowy geodezyjnej do obowiązków Wykonawcy należy ich odtworzenie lub założenie nowych znaków geodezyjnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych. W przypadku gdy powyższe punkty nie zostaną zniszczone lub uszkodzone w trakcie prowadzenia robót budowlanych, do obowiązków wykonawcy należy przedstawienie dokumentu stwierdzającego ten fakt, potwierdzonego przez ODGiK. Zamawiający wymaga, aby poszczególne etapy robót były na bieżąco inwentaryzowane geodezyjnie, a wyniki pomiarów w formie operatów geodezyjnych składane do ODGiK. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: Zadanie 1 - przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, - budowa przydomowej przepompowni ścieków, - budowa odcinka kanalizacji sanitarnej tłocznej, Zadanie 2. - czynności demontażu istniejącej konstrukcji drogi, - wykonanie nasypów i wykopów przy użyciu sprzętu zmechanizowanego, - wykonywanie warstw podbudów przy użyciu sprzętu zmechanizowanego, - montaż studni i przewodów sieci kanalizacji. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Podłączenie do kanalizacji sanitarnej budynku Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Mikołowskiej 130.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 89430.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INSTAD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@instad.rybnik.pl
Adres pocztowy: ul. Zapłocie 42K
Kod pocztowy: 44-251
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109962.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109962.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109962.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont kanalizacji deszczowej w ul. Dąbrowskiego i Mażewskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INSTAD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@instad.rybnik.pl
Adres pocztowy: ul. Zapłocie 42K
Kod pocztowy: 44-251
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 274356.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 274356.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 274356.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.