To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-27
Ogłoszenie nr 500204436-N-2018 z dnia 27-08-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: Przeglądy sprzętu medycznego wraz z serwisowaniem wg wykazu zawartego w poszczególnych pakietach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573869-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500143112-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 71235110000000,
ul. ul. Szpitalna
37,
05-300
Mińsk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 5065100, e-mail
spzozmm@spzozmm.pl, zamowienia.publiczne@spzozmm.pl, faks
25 7591666.
Adres strony internetowej (url): http://www.spzozmm.bip.net.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SAMODZIELNY pUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeglądy sprzętu medycznego wraz z serwisowaniem wg wykazu zawartego w poszczególnych pakietach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):25/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zmówienia jest świadczenie przez Wykonawców usług w zakresie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim przy ul. Szpitalnej 37. Zamówienie zostało podzielone na zadania wg załączonego wykazu 30 pakietów . Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w pełnej zdolności techniczno-eksploatacyjnej użytkowaną przez SPZOZ aparaturę i sprzęt medyczny poprzez: o Przeglądy techniczne, stałą konserwację sprzętu medycznego wymienionego w załącznikach - pakietach stanowiącym integralną część umowy, w którym zastosowanie będą miały: koszt przeglądu i konserwacji + stawka ryczałtowa za dojazd o Naprawy i remonty sprzętu medycznego wymienionego w załączniku, jego montaże i demontaże oraz wydawanie orzeczeń o stanie technicznym, które będą wykonywane na podstawie odrębnych zleceń - do rozliczania, w których będą miały zastosowanie składniki: stawka roboczogodzina + stawka ryczałtowa za dojazd, o Usługa będąca przedmiotem zamówienia ma na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej oraz wydłużenie bezawaryjnego czasu pracy, jak również zapewnienie, iż parametry pracy aparatury medycznej będą zgodne z założonymi przez producenta wartościami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50421000-2
Dodatkowe kody CPV: 50420000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: wykonawca nie przedłużył terminu związania z ofertą oraz nie przedstawił wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny a zatem nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm) |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: złożona oferta przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm) |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: nie została złożona żadna oferta. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: nie została złożona żadna oferta. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: wykonawca nie przedłużył terminu związania z ofertą oraz nie przedstawił wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny a zatem nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm) |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: nie została złożona żadna oferta. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet 7 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6078.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDIKOL SYSTEM SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9348.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet 8 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: złożona oferta przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm) |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet 9 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6483.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IACOBUS SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6986.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet 10 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: złożona oferta zawiera nieprawidłową stawkę roboczogodziny t.j. niezgodną z minimalną stawką godzinową, która obowiązuje pracowników od dnia 1 stycznia 2017 r. Wysokości minimalnego wynagrodzenia określają przepisy ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008) Uzasadnienie prawne: oferta zostaje odrzucona na podstawie art. 89.1.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) orzeczenie - Wyrok sądu okręgowego w Krakowie XII Ga 88/2009 |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet 11 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: nie została złożona żadna oferta. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet 12 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: złożone oferty przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm) |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet 13 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: nie została złożona żadna oferta. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet 14 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: nie została złożona żadna oferta. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Pakiet 15 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: złożone oferty przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm) |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Pakiet 16 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: nie została złożona żadna oferta. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Pakiet 17 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: złożona oferta przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm) |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Pakiet 18 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: wykonawca nie przedłużył terminu związania z ofertą oraz nie przedstawił wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny a zatem nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm) |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Pakiet 19 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: złożona oferta zawiera nieprawidłową stawkę roboczogodziny t.j. niezgodną z minimalną stawką godzinową, która obowiązuje pracowników od dnia 1 stycznia 2017 r. Wysokości minimalnego wynagrodzenia określają przepisy ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008) Uzasadnienie prawne: oferta zostaje odrzucona na podstawie art. 89.1.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) orzeczenie - Wyrok sądu okręgowego w Krakowie XII Ga 88/2009 |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Pakiet 20 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: złożone oferty przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm) |
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Pakiet 21 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: nie została złożona żadna oferta. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) |
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Pakiet 22 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: nie została złożona żadna oferta. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) |
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Pakiet 23 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: złożona oferta zawiera nieprawidłową stawkę roboczogodziny t.j. niezgodną z minimalną stawką godzinową, która obowiązuje pracowników od dnia 1 stycznia 2017 r. Wysokości minimalnego wynagrodzenia określają przepisy ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008) Uzasadnienie prawne: oferta zostaje odrzucona na podstawie art. 89.1.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) orzeczenie - Wyrok sądu okręgowego w Krakowie XII Ga 88/2009 |
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Pakiet 24 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: złożona oferta zawiera nieprawidłową stawkę roboczogodziny t.j. niezgodną z minimalną stawką godzinową, która obowiązuje pracowników od dnia 1 stycznia 2017 r. Wysokości minimalnego wynagrodzenia określają przepisy ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008) Uzasadnienie prawne: oferta zostaje odrzucona na podstawie art. 89.1.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) orzeczenie - Wyrok sądu okręgowego w Krakowie XII Ga 88/2009 |
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Pakiet 25 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: nie została złożona żadna oferta. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) |
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Pakiet 26 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: złożona oferta zawiera nieprawidłową stawkę roboczogodziny t.j. niezgodną z minimalną stawką godzinową, która obowiązuje pracowników od dnia 1 stycznia 2017 r. Wysokości minimalnego wynagrodzenia określają przepisy ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008) Uzasadnienie prawne: oferta zostaje odrzucona na podstawie art. 89.1.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) orzeczenie - Wyrok sądu okręgowego w Krakowie XII Ga 88/2009 |
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Pakiet 27 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: złożona oferta zawiera nieprawidłową stawkę roboczogodziny t.j. niezgodną z minimalną stawką godzinową, która obowiązuje pracowników od dnia 1 stycznia 2017 r. Wysokości minimalnego wynagrodzenia określają przepisy ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008) Uzasadnienie prawne: oferta zostaje odrzucona na podstawie art. 89.1.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) orzeczenie - Wyrok sądu okręgowego w Krakowie XII Ga 88/2009 |
|
CZĘŚĆ NR: 28 NAZWA: Pakiet 28 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1053.52
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CENTRUM KSZTAŁCENIA I KONSULTACJI RESQ, AGATA BONDEREK-BOROWCZAK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
738.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: Pakiet 29 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: nie została złożona żadna oferta. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) |
|
CZĘŚĆ NR: 30 NAZWA: Pakiet 30 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: złożone oferty przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93.1.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm) |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Remont budynku na potrzeby integracji społecznej mieszkańców miasta Mińsk Mazowiecki
- Dostawa gazów medycznych
- Wykonanie odnowienia - malowania oznakowania poziomego na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim
- Materiały do bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2024 r. - Część VI: mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno
- ZP/09/2024 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z personelem latającym dla 2. GPR
- "Zakup samochodu ciężarowego dla ZDP w Mińsku Mazowieckim."
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
- 26/2025 Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 12/2024)
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- 25/2024 Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 8/2024)
- Usługa serwisowa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego.
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.