To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-27
Ogłoszenie nr 500203970-N-2018 z dnia 27-08-2018 r.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie: Remont budynku nr 43 w zakresie wymiany posadzek, pokrycia dachowego z obróbkami, elewacji, traktów komunikacyjnych z robotami towarzyszącymi na terenie JW. 2098 w Bemowie Piskim - postępowanie nr 88/RB
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585075-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 510698342,
ul. Saperska
1,
10-073
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
+48261321600, e-mail
rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl, faks
+48261321689.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna MON
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku nr 43 w zakresie wymiany posadzek, pokrycia dachowego z obróbkami, elewacji, traktów komunikacyjnych z robotami towarzyszącymi na terenie JW. 2098 w Bemowie Piskim - postępowanie nr 88/RB
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):88/RB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: remont budynku nr 43 w zakresie wymiany posadzek, pokrycia dachowego z obróbkami, elewacji, traktów komunikacyjnych z robotami towarzyszącymi na terenie JW. 2098 w Bemowie Piskim. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty rozbiórkowe; podkłady i posadzki: wykonanie podbudowy zbrojonej, wykonanie posadzek przemysłowych żywicznych epoksydowych, ułożenie gresu i terakoty "w karo"; roboty murowe: wykucie otworów drzwiowych, powiększenie otworów dla komunikacji wózkami widłowymi, zamurowania, ścianki, wykucie strzępi; wymianę stolarki okiennej, montaż drzwi wewnętrznych, montaż krat stalowych; izolację wewnętrzną i zewnętrzną; tynki, okładziny ścian i malowanie; elewacje: wymiana tynków, odtworzenie oraz uzupełnienie okładziny klinkierowej, spoinowanie i impregnowanie; naprawę dachu z obróbkami blacharskimi; roboty wykończeniowe i inne drobne: wymiana kratek wentylacyjnych, montaż cięgien do otwierania okien i przepustnic, montaż narożników ochronnych, malowanie oznaczeń poziomych, numeracja pomieszczeń, obudowy z płyt g-k; Wymianę instalacji wod.-kan., c.o. z urządzeniami i armaturą; montaż urządzeń węzła cieplnego; montaż urządzeń klimatyzatorów ściennych i wentylatorów osiowych z wywietrzakami dachowymi; wymianę elementów wentylacji grawitacyjno - mechanicznej; badania odbiorcze, regulacja c.o. oraz sporządzenie rysunków powykonawczych wykonanych robót; wymianę instalacji elektrycznej oświetleniowej; instalację gniazdową; instalację połączeń wyrównawczych głównych i miejscowych; Wymianę tablic rozdzielczych bezpiecznikowych oraz złącza kablowego; Wymianę instalacji odgromowej oraz uziomu otokowego; badania odbiorcze instalacji elektrycznej i odgromowej oraz sporządzenie rysunków powykonawczych wykonanych robót. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 4, 6, 7, 8 do SIWZ; 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Bemowo Piskie, ul. Kętrzyńskiego, 24 WOG Giżycko 3. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy, tj. wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres: minimum 36 - maksimum 60 miesięcy; 4. Wykonawca udzieli gwarancji na ocieplenie i posadzki na okres: minimum 60 - maksimum 120 miesięcy; 5. Okres rękojmi: 36 miesięcy - wg art. 568 § 1 K.C.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45311200-2
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45432100-5, 45443000-4, 45261900-3, 45421146-9, 45111230-9, 45321000-3, 45233222-1, 45315700-5, 45316100-6, 45332400-7, 45331210-1, 45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1577891.22
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU Master Łukasz Staniszewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1935633.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania pn.: Rozbudowa wraz z modernizacją energetyczną budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Pstrowskiego 28 b w Olsztynie
- Remont drogi powiatowej Nr 1455N relacji Łęgajny - Barczewko, od km 5+770 do km 5+870
- Przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego 181 obiektów i pięcioletniej kontroli 14 budynków, obiektów będących w zasobach Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.
- Przebudowa budynku Przedszkola Miejskiego nr 36 przy ul. Dworcowej 24B w Olsztynie
- Remont pomieszczeń na potrzeby Biura Analiz Strategicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w budynku przy Placu Cieszyńskim 1
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1232N relacji Wigwałd - Olsztynek od km 12+360 do 12+384km.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia drogowego w Bytowie ul. Wybickiego oraz w miejscowości Gostkowo
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
- Wymiana pokrycia dachowego z blachodachówki na dachówkę ceramiczną wraz z orynnowaniem i opierzeniem, oraz renowacja tynków elewacji kościoła
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji - COS/Osuchów, w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.