To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-27
Ogłoszenie nr 500203625-N-2018 z dnia 27-08-2018 r.
Gmina Goleniów: Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn.: "Przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku na Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowy Dom Samopomocy wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594249-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500175693-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Goleniów, Krajowy numer identyfikacyjny 81168436700000,
ul. Plac Lotników 1
,
72100
Goleniów, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 698 200, e-mail
zamowienia.publiczne@goleniow.pl, faks
914 698 298.
Adres strony internetowej (url): www.goleniow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn.: "Przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku na Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowy Dom Samopomocy wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WGG.271.4.78.2018.JG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa i montaż sprzętu komputerowego; - dostawa i montaż elementów małej architektury - dostawa i montaż wyposażenia sali widowiskowo - konferencyjnej - dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego - dostawa i montaż wyposażenia szatni i pomieszczeń magazynowych - dostawa i montaż wyposażenia kuchennego - dostawa i montaż wyposażenia biurowego do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowy Dom Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie. Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określają odpowiednio załączniki: nr 7.1., nr 7.2., nr 7.3., nr 7.4., nr 7.5., nr 7.5. i nr 7.7. do SIWZ. Na przedmiot zamówienia składają się także urządzenia, podzespoły i instalacje przyłączające urządzenia/sprzęty określone w w/w załącznikach do sieci mediów. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 Części: Część nr 1: "Dostawa i montaż sprzętu komputerowego" Część nr 2: "Dostawa i montaż elementów małej architektury" Część nr 3: "Dostawa i montaż wyposażenia sali widowiskowo - konferencyjnej" Cześć nr 4: "Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego" Cześć nr 5: "Dostawa i montaż wyposażenia szatni i pomieszczeń magazynowych" Część nr 6: "Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchennych" Cześć nr 7: "Dostawa i montaż wyposażenia biurowego" 3.Wszystkie wyposażenie wyszczególnione w załącznikach do SIWZ od nr 7.1 do nr 7.7 włącznie powinno być zmontowane przed dostarczeniem oraz dostarczone przez Dostawcę do poszczególnych pomieszczeń na terenie CAL w Goleniowie przy ul. Wojska Polskiego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 39113600-3, 34928480-6, 44210000-5, 32340000-8, 39153000-9, 37420000-8, 33192000-2, 39151000-5, 39141000-2, 39710000-2, 39130000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Dostawa i montaż sprzętu komputerowego" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16585.37
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EL Toro Bobrowski Blatkiewicz Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23320.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Dostawa i montaż elementów małej architektury" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7229.51
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "KAL-SPORT" Paweł Kalita
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16290.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: "Dostawa i montaż wyposażenia sali widowiskowo - konferencyjnej" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31352.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IPSUM INVEST Usługi Inżynierskie mgr inż. Mateusz Łukaszewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50430.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: "Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11780.49
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "KAL-SPORT" Paweł Kalita
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17910.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: "Dostawa i montaż wyposażenia szatni i pomieszczeń magazynowych" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34686.34
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "KAL-SPORT" Paweł Kalita
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61330.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: "Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchennych" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50374.63
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IPSUM INVEST Usługi Inżynierskie mgr inż. Mateusz Łukaszewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
86100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: "Dostawa i montaż wyposażenia biurowego" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie pn.: "Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn.: "Przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku na Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowy Dom Samopomocy wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną" - część nr 7 pn. "Dostawa i montaż wyposażenia biurowego" zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm), który brzmi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Zgodnie z zapisami art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, "jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1". Biorąc pod uwagę art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Na część nr 7 przedmiotowego postępowanie wpłynęła tylko jedna oferta Wykonawcy WOKA - BUD Wojciech Sepko, ul. Jastrzębia 12, 16-020 Czarna Białostocka. Dnia 10 sierpnia 2018 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej dla części nr 7, a następnie zaprosił Wykonawcę do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 17 sierpnia 2018 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, iż rezygnuje z podpisania umowy na realizację części nr 7 przedmiotowego postępowania. W takiej sytuacji przepis art. 94. ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych umożliwia Zamawiającemu wybór oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert lub unieważnienie postępowanie, jeśli zachodzą przesłanki jego unieważnienia. W związku z tym, iż na część nr 7 postępowania, za wyjątkiem oferty Wykonawcy WOKA - BUD Wojciech Sepko, ul. Jastrzębia 12, 16-020 Czarna Białostocka, nie wpłynęła żadna inna oferta, część nr 7 postępowania została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powyższy stan faktyczny wypełniają przesłanki określone w art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Wymiana nawierzchni drogowych
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Rozbudowa Zespołu Szkół Publicznych w Białuniu
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa pojemników na odpady medyczne dla SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście
- Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-054/2024
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.