To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-24
Ogłoszenie nr 500202941-N-2018 z dnia 24-08-2018 r.
Miasto Białystok: Odbiór, transport i przekazywanie do unieszkodliwiania odpadów zebranych w ramach akcji: "PRZETERMINOWANE LEKI PRZYNIEŚ DO APTEKI" prowadzonej na terenie miasta Białegostoku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577338-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 050658640,
ul. Słonimska
1,
15-950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 869 62 49, e-mail
zzp@um.bialystok.pl, faks
85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór, transport i przekazywanie do unieszkodliwiania odpadów zebranych w ramach akcji: "PRZETERMINOWANE LEKI PRZYNIEŚ DO APTEKI" prowadzonej na terenie miasta Białegostoku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DGK-IV.271.45.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odbiorem, transportem i przekazywaniem do unieszkodliwiania odpadów zebranych w ramach akcji: "PRZETERMINOWANE LEKI PRZYNIEŚ DO APTEKI" prowadzonej na terenie miasta Białegostoku. 2. Miejscem wykonywania prac objętych zamówieniem są punkty apteczne zlokalizowane w granicach administracyjnych miasta Białegostoku, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Lokalizacja oraz ilość punktów aptecznych znajdujących się na terenie miasta Białegostoku mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy po przesłaniu pisemnej informacji przez Zamawiającego, co nie będzie stanowiło zmiany umowy. 3. Do odpadów objętych przedmiotem zamówienia zalicza się: przeterminowane leki i opakowania po lekach, sklasyfikowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923) jako odpady komunalne - o kodzie odpadu 20 01 31*, nazwa odpadu: "Leki cytotoksyczne i cytostatyczne" oraz o kodzie odpadu: 20 01 32, nazwa odpadu "Leki inne niż wymienione w 20 01 31" zbierane w ramach akcji: "PRZETERMINOWANE LEKI PRZYNIEŚ DO APTEKI", pochodzące z gospodarstw domowych na terenie miasta Białegostoku. 4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z wykorzystaniem specjalistycznych pojemników, stanowiących własność Wykonawcy. 5. Zakres prac obejmuje: 1) ustawienie specjalistycznych pojemników na odpady w punktach aptecznych, o których mowa w pkt 2 SIWZ (w każdym punkcie jeden pojemnik). Ustawienie pojemników należy dokonać w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 2) W przypadku dołączenia do akcji dodatkowych aptek, Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia pojemnika w każdym dodatkowym punkcie aptecznym w terminie określonym przez Zamawiającego. 3) Odbiór odpadów z punktów aptecznych, o których mowa w pkt 2 SIWZ w każdy ostatni piątek miesiąca (lub poprzedzający dzień roboczy, jeżeli ostatni piątek miesiąca wypada w dzień ustawowo wolny od pracy). 4) Dodatkowy odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia (e-mail, fax) przez Zamawiającego lub przedstawiciela apteki w terminie 3 dni* od daty zgłoszenia, w godzinach uzgodnionych z osobami reprezentującymi jednostkę, w której umieszczony jest pojemnik. Dodatkowy odbiór powinien być przeprowadzony niezależnie od odbiorów dokonywanych w terminach wskazanych w ppkt 3 i nie zwalnia z odbioru dokonywanego w każdy ostatni piątek miesiąca. Zamawiający przewiduje 20 dodatkowych odbiorów w okresie obowiązywania umowy. Uwaga: Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za skrócenie czasu dodatkowego odbioru odpadów z punktów aptecznych zleconego na podstawie zgłoszenia (e-mail, fax) przez Zamawiającego lub przedstawiciela apteki (tj. za czas reakcji) zgodnie z rozdz. XIX SIWZ "Opis kryteriów i sposobu oceny oferty". Sposób wykonywania odbioru odpadów: a) pracownicy Wykonawcy przed przystąpieniem do odbioru odpadów obowiązani są wylegitymować się przed przedstawicielem apteki, b) pracownicy Wykonawcy obowiązani są przy udziale przedstawiciela apteki zważyć masę odebranych odpadów za pomocą przyrządu pomiarowego Wykonawcy, c) każdy odbiór odpadów musi być niezwłocznie potwierdzony przez przedstawiciela apteki za pomocą podpisu oraz pieczątki na zbiorczej liście odbioru przekazanych leków i opakowań po lekach z aptek sporządzonej przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, d) każde jednorazowe potwierdzenie odbioru powinno być dokonane za pomocą podpisu przedstawiciela apteki oraz pieczątki apteki, przy jednoczesnym podaniu terminu odbioru, e) w przypadku dodatkowych odbiorów należy sporządzić dodatkową listę, f) po odbiorze odpadów ze wszystkich punktów aptecznych w terminie do 5 dni roboczych po upływie każdego miesiąca, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oryginał zbiorczej listy odbioru przeterminowanych leków i opakowań z aptek. 5) Utrzymanie pojemników w należytym stanie sanitarnym, porządkowym oraz technicznym. 6) Utrzymanie czystości i porządku w miejscu i w czasie wykonywania prac. 7) Transport zebranych odpadów do miejsc(a) ich unieszkodliwiania wskazanego przez Wykonawcę w ofercie. 8) Prowadzenie ewidencji odpadów wymaganej przepisami prawa z zakresu gospodarowania odpadami, do której obowiązany jest Wykonawca, ponadto sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z przebiegu realizacji przedmiotu umowy, w tym: potwierdzenie wykonania zleconych prac poprzez dostarczenie Zamawiającemu oryginału zbiorczej listy odbioru przeterminowanych leków. 9) Odbiór przez Wykonawcę pojemników wraz z przeterminowanymi lekami z aptek w dniu zakończenia umowy bądź w terminie do 7 dni roboczych po dniu zakończenia realizacji zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększania ilości obsługiwanych aptek w danym miesiącu, w ramach ogólnej wartości umowy. Ww. zmiany nie powodują wobec Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych i nie będą stanowiły zmiany umowy. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż do wszystkich czynności w zakresie realizacji zamówienia, wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców i dalszych podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40028.81
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33345.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem stosowanych decyzji administracyjnych oraz pełnieniem nadzoru autorskiego obiektów mostowych w Rejonie w Bielsku Podlaskim w podziale na 3 części
- Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1476 B poprzez wykonanie poczwórnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami
- Modernizacja placów zabaw w placówkach oświatowych
- Wsparcie techniczne, serwisowanie sprzętu komputerowego, sieci komputerowej oraz oprogramowania w GDDKiA Oddział w Białymstoku
- Dostawa 4 szt. fabrycznie nowych samochodów patrolowych na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2024 r.
- Dostawa tworzyw sztucznych, drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów eksploatacyjnych do sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla SPZOZ w Gostyniu
- Prowadzenie i organizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Wejherowo w Części 1 - PSZOK północny.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Ruja
- Opróżnianie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi - piwnice
- Sukcesywny wywóz odpadów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Odbiór i transport odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon oraz zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych z terenu Miasta i Gminy Torzym."
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.