eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Odbiór, transport i przekazywanie do unieszkodliwiania odpadów zebranych w ramach akcji"PRZETERMINOWANE LEKI PRZYNIEŚ DO APTEKI" prowadzonej na terenie miasta Białegostoku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-24

Ogłoszenie nr 500202941-N-2018 z dnia 24-08-2018 r.

Miasto Białystok: Odbiór, transport i przekazywanie do unieszkodliwiania odpadów zebranych w ramach akcji: "PRZETERMINOWANE LEKI PRZYNIEŚ DO APTEKI" prowadzonej na terenie miasta Białegostoku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577338-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 050658640, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, e-mail zzp@um.bialystok.pl, faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór, transport i przekazywanie do unieszkodliwiania odpadów zebranych w ramach akcji: "PRZETERMINOWANE LEKI PRZYNIEŚ DO APTEKI" prowadzonej na terenie miasta Białegostoku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DGK-IV.271.45.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odbiorem, transportem i przekazywaniem do unieszkodliwiania odpadów zebranych w ramach akcji: "PRZETERMINOWANE LEKI PRZYNIEŚ DO APTEKI" prowadzonej na terenie miasta Białegostoku. 2. Miejscem wykonywania prac objętych zamówieniem są punkty apteczne zlokalizowane w granicach administracyjnych miasta Białegostoku, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Lokalizacja oraz ilość punktów aptecznych znajdujących się na terenie miasta Białegostoku mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy po przesłaniu pisemnej informacji przez Zamawiającego, co nie będzie stanowiło zmiany umowy. 3. Do odpadów objętych przedmiotem zamówienia zalicza się: przeterminowane leki i opakowania po lekach, sklasyfikowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923) jako odpady komunalne - o kodzie odpadu 20 01 31*, nazwa odpadu: "Leki cytotoksyczne i cytostatyczne" oraz o kodzie odpadu: 20 01 32, nazwa odpadu "Leki inne niż wymienione w 20 01 31" zbierane w ramach akcji: "PRZETERMINOWANE LEKI PRZYNIEŚ DO APTEKI", pochodzące z gospodarstw domowych na terenie miasta Białegostoku. 4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z wykorzystaniem specjalistycznych pojemników, stanowiących własność Wykonawcy. 5. Zakres prac obejmuje: 1) ustawienie specjalistycznych pojemników na odpady w punktach aptecznych, o których mowa w pkt 2 SIWZ (w każdym punkcie jeden pojemnik). Ustawienie pojemników należy dokonać w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 2) W przypadku dołączenia do akcji dodatkowych aptek, Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia pojemnika w każdym dodatkowym punkcie aptecznym w terminie określonym przez Zamawiającego. 3) Odbiór odpadów z punktów aptecznych, o których mowa w pkt 2 SIWZ w każdy ostatni piątek miesiąca (lub poprzedzający dzień roboczy, jeżeli ostatni piątek miesiąca wypada w dzień ustawowo wolny od pracy). 4) Dodatkowy odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia (e-mail, fax) przez Zamawiającego lub przedstawiciela apteki w terminie 3 dni* od daty zgłoszenia, w godzinach uzgodnionych z osobami reprezentującymi jednostkę, w której umieszczony jest pojemnik. Dodatkowy odbiór powinien być przeprowadzony niezależnie od odbiorów dokonywanych w terminach wskazanych w ppkt 3 i nie zwalnia z odbioru dokonywanego w każdy ostatni piątek miesiąca. Zamawiający przewiduje 20 dodatkowych odbiorów w okresie obowiązywania umowy. Uwaga: Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za skrócenie czasu dodatkowego odbioru odpadów z punktów aptecznych zleconego na podstawie zgłoszenia (e-mail, fax) przez Zamawiającego lub przedstawiciela apteki (tj. za czas reakcji) zgodnie z rozdz. XIX SIWZ "Opis kryteriów i sposobu oceny oferty". Sposób wykonywania odbioru odpadów: a) pracownicy Wykonawcy przed przystąpieniem do odbioru odpadów obowiązani są wylegitymować się przed przedstawicielem apteki, b) pracownicy Wykonawcy obowiązani są przy udziale przedstawiciela apteki zważyć masę odebranych odpadów za pomocą przyrządu pomiarowego Wykonawcy, c) każdy odbiór odpadów musi być niezwłocznie potwierdzony przez przedstawiciela apteki za pomocą podpisu oraz pieczątki na zbiorczej liście odbioru przekazanych leków i opakowań po lekach z aptek sporządzonej przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, d) każde jednorazowe potwierdzenie odbioru powinno być dokonane za pomocą podpisu przedstawiciela apteki oraz pieczątki apteki, przy jednoczesnym podaniu terminu odbioru, e) w przypadku dodatkowych odbiorów należy sporządzić dodatkową listę, f) po odbiorze odpadów ze wszystkich punktów aptecznych w terminie do 5 dni roboczych po upływie każdego miesiąca, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oryginał zbiorczej listy odbioru przeterminowanych leków i opakowań z aptek. 5) Utrzymanie pojemników w należytym stanie sanitarnym, porządkowym oraz technicznym. 6) Utrzymanie czystości i porządku w miejscu i w czasie wykonywania prac. 7) Transport zebranych odpadów do miejsc(a) ich unieszkodliwiania wskazanego przez Wykonawcę w ofercie. 8) Prowadzenie ewidencji odpadów wymaganej przepisami prawa z zakresu gospodarowania odpadami, do której obowiązany jest Wykonawca, ponadto sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z przebiegu realizacji przedmiotu umowy, w tym: potwierdzenie wykonania zleconych prac poprzez dostarczenie Zamawiającemu oryginału zbiorczej listy odbioru przeterminowanych leków. 9) Odbiór przez Wykonawcę pojemników wraz z przeterminowanymi lekami z aptek w dniu zakończenia umowy bądź w terminie do 7 dni roboczych po dniu zakończenia realizacji zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększania ilości obsługiwanych aptek w danym miesiącu, w ramach ogólnej wartości umowy. Ww. zmiany nie powodują wobec Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych i nie będą stanowiły zmiany umowy. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż do wszystkich czynności w zakresie realizacji zamówienia, wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców i dalszych podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40028.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 42 Pułku Piechoty 48
Kod pocztowy: 15-950
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33345.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33345.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33345.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.