eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnków › Świadczenie usług transportowych - przewozy uczniów Gminy Czarnków w roku szkolnym 2018/2019

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-24

Ogłoszenie nr 500202757-N-2018 z dnia 24-08-2018 r.

Gmina Czarnków: Świadczenie usług transportowych - przewozy uczniów Gminy Czarnków w roku szkolnym 2018/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589965-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Czarnków, Krajowy numer identyfikacyjny 57079106900000, ul. ul. Rybaki 3, 64700 Czarnków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 552 227, e-mail urzad@czarnkowgmina.pl, faks 672 553 079.
Adres strony internetowej (url): www.czarnkowgmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług transportowych - przewozy uczniów Gminy Czarnków w roku szkolnym 2018/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGROŚ.271.1.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie Nr 1 - świadczenie usług transportowych pojazdem stanowiącym własność Wykonawcy (1 autobus): Łączna dzienna długość trasy 1 autobusu / potrzebna ilość autobusów - do szkoły i ze szkoły - 100 km / 1 autobus 40-50 miejsc Zadanie Nr 2 - świadczenie usług transportowych pojazdami stanowiącymi własność Wykonawcy (ppkt a, b - 2 autobusy): a) Autobus nr 1: Łączna dzienna długość trasy / potrzebna ilość autobusów - do szkoły i ze szkoły - 109,0 km / 1 autobus 40-50 miejsc b) Autobus nr 2: Łączna dzienna długość trasy / potrzebna ilość autobusów - do szkoły i ze szkoły - 129,0 km / 1 autobus 40-50 miejsc Zadanie Nr 3 - świadczenie usług transportowych pojazdem, stanowiącym własność Wykonawcy (1 autobus): Łączna dzienna długość trasy / potrzebna ilość autobusów - do szkoły i ze szkoły - średnio 125,0 km / 1 autobus 53 miejsca Zadanie Nr 4 - świadczenie usług transportowych pojazdem stanowiącym własność Wykonawcy (2 autobusy): a) Autobus nr 1: Łączna dzienna długość trasy / potrzebna ilość autobusów - do szkoły i ze szkoły - 121,0 km / 1 autobus 40-50 miejsc b) Autobus nr 2: Łączna dzienna długość trasy / potrzebna ilość autobusów - do szkoły i ze szkoły - 164,0 km / 1 autobus 40-50 miejsc Zadanie Nr 5 - świadczenie usług transportowych pojazdami, stanowiącymi własność Wykonawcy ( a) 1 BUS 20 osobowy, b) 1 BUS 30 osobowy): a) Uczniowie niepełnosprawni do ZSS w Gębicach i przewozy do ZS w Gębicach (1 BUS 20 osobowy): Łączna dzienna długość trasy 1 autobusu / wymagana min. ilość autobusów: - do szkoły i ze szkoły - średnio 196,0 km / 1 BUS 20 miejsc b) Uczniowie do ZS w Gębicach (1 BUS 30 osobowy): Łączna dzienna długość trasy 1 autobusu / wymagana min. ilość autobusów: - do szkoły i ze szkoły - średnio 72,0 km / 1 BUS 30 miejsc Przewóz uczniów do szkół na terenie Gminy Czarnków jest realizowany w formie przewozu regularnego specjalnego. Transport ma zapewnić dowóz i odwóz dzieci mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży. Zamawiający zastrzega sobie: 1) prawo zmiany liczby dni świadczenia usługi, wynikającej z organizacji i planu pracy danej placówki, 2) prawo do dodatkowych kursów wynikających z realizacji innych zadań edukacyjnych i zmiany organizacji szkół, rekolekcji, egzaminów szkolnych, itp. zajęć szkolnych. 3) prawo do możliwości zmiany trasy. 4) realizację przewozu dzieci do szkół zgodnie z Regulaminem organizacyjnym transportu i opieki dla uczniów szkół Gminy Czarnków, będącego integralną częścią SIWZ. Długości tras w poszczególnych zadaniach są liczone od miejsca siedziby zamawiającego. Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w Załączniku nr 8 do SIWZ, stanowiącym rozkład jazdy autobusów. Zamawiający informuje, że średnia ilość kilometrów na trasach planowanych przewozów, w związku z organizacją zajęć lekcyjnych, zmianą ilości dowożonych dzieci itp., w poszczególnych miesiącach roku szkolnego 2018/2019 może ulec zmianie. Opiekuna dla uczniów w trakcie realizacji przewozów dla wszystkich 5 zadań zapewnia wykonawca w ramach wykonywanej usługi. Koszt opiekuna należy odpowiednio skalkulować i doliczyć do ceny jednostkowej za 1km wykonywanej usługi. Wykonawca jest zobowiązany zatrudnić na opiekuna do dzieci osobę posiadającą predyspozycje do pracy z dziećmi i młodzieżą, o nieposzlakowanej opinii, nie karanej wcześniej, oraz przeszkolonej w zakresie "Kierowania ruchem" zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U.2017.1260 t.j.). Na poświadczenie tego wykonawca złoży oświadczenie na załączonym formularzu, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na minimum połowę etatu) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę co najmniej: Zadanie nr 1 - 1 osoba, Zadanie nr 2 - 2 osoby, Zadanie nr 3 - 1 osoba, Zadanie nr 4 - 2 osoby, Zadanie nr 5 - 2 osoby, które będą wykonywały czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania, tj. czynności kierowania pojazdami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66407.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Poznański BUS spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Osiedle Władysława Łokietka 7A/2
Kod pocztowy: 61-616
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 158049.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Poznański BUS spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Osiedle Władysława Łokietka 7a/2
Kod pocztowy: 61-616
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 179452
Oferta z najniższą ceną/kosztem 179452
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185164
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 83008.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BINEK Usługi Transportowe Przewóz Osób Radosław Gieremek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Siedmiogóra 30
Kod pocztowy: 64-700
Miejscowość: Czarnków
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98750
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 189260.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BINEK Usługi Transportowe Przewóz Osób Radosław Geremek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Siedmiogóra 30
Kod pocztowy: 64-700
Miejscowość: Czarnków
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 208050
Oferta z najniższą ceną/kosztem 208050
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221730
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121726.15
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BINEK Usługi Transportowe Przewóz Osób Radosław Geremek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Siedmiogóra 30
Kod pocztowy: 64-700
Miejscowość: Czarnków
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 163312
Oferta z najniższą ceną/kosztem 163312
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 163312
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.