eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatówek › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Opatówek oraz gminBrzeziny, Godziesze Wielkie. Zadanie ITermomodernizacja budynków na terenie gminy Opatówek - budynek Urzędu Miejskiego w Opatówku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-23

Ogłoszenie nr 500202193-N-2018 z dnia 23-08-2018 r.

Gmina Opatówek: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Opatówek oraz gmin: Brzeziny, Godziesze Wielkie. Zadanie I: Termomodernizacja budynków na terenie gminy Opatówek - budynek Urzędu Miejskiego w Opatówku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Oś 3: Energia. Działanie: 3.2 Poprawa efektywnoiści energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym. Poddziałanie: 3.2.4 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIT dla rozwoju AKO.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579130-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500159023-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Opatówek, Krajowy numer identyfikacyjny 25085523900000, ul. ul. Plac Wolności 14, 62860 Opatówek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 7618080, 7618454,, e-mail przetargi@opatowek.pl, faks 627 618 017.
Adres strony internetowej (url): www.opatowek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Opatówek oraz gmin: Brzeziny, Godziesze Wielkie. Zadanie I: Termomodernizacja budynków na terenie gminy Opatówek - budynek Urzędu Miejskiego w Opatówku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp.In.271.15.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Termomodernizacja budynku obejmuje swoim zakresem wykonanie - w ramach poszczególnych branż, następujących robót budowlanych: A) Branża instalacyjna - instalacje sanitarne: Modernizacja instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania (c.o.) Cel: zwiększenie sprawności instalacji Opis ogólny robót: częściowa modernizacja instalacji obejmująca wymianę 10 grzejników typu Favier na grzejniki płytowe oraz montaż zaworów termostatycznych przygrzejnikowych przy wszystkich grzejnikach pomieszczeń UM Gminy Opatówek. Modernizacja instalacji wentylacji wewnętrznej Cel: zwiększenie sprawności instalacji Opis ogólny robót: Wykonanie wentylacji nawiewno - wywiewnej z rekuperacją. Zaprojektowano instalację nawiewno-wywiewną mechaniczną z odzyskiem ciepła realizowaną przez dwie centrale wentylacyjne dachowe CNW1 i CNW2. Centrala wentylacyjna CNW1 będzie obsługiwała pomieszczenia biurowe i korytarze. Natomiast centrala CNW2 będzie pracowała wyłącznie na potrzeby sali posiedzeń. B) Branża architektoniczna i konstrukcyjna: Ocieplenie stropodachu wentylowanego budynku 3-kondygnacyjnego z zastosowaniem wełny mineralnej granulowane układanej metodą wdmuchiwania w przegrodzie. Opis ogólny robót: technologia: metoda lekka sucha z zastosowaniem granulatu z wełny mineralnej. Współczynnik przewodności cieplnej zastosowanego materiału izolacyjnego: 0,040 W/(mK) Grubość warstwy ocieplenia stropu: 0,22m Kolejność podstawowych prac budowlanych: a)Wykonanie otworów technologicznych w stropodachu o średnicy 120mm o odpowiednim rozstawie umożliwiającym równomierne ułożenie izolacji. Przeprowadzenie analizy stanu technicznego istniejącej warstwy izolacji termicznej i usunięcie zawilgoconych warw oraz dokonanie analizy stanu technicznego przegrody pod katem planowanych prac b) Wdmuchnięcie granulatu za pomocą specjalnego agregatu pneumatycznego z elastycznym wężem zakończonym dyszą, wprowadzoną w wykonane otwory. Wydajność agregatu to ok. 20 m3/h. c) Kontrola grubości i równomierności nanoszonej warstwy za pomocą kamery wprowadzonej w przestrzeń wentylowaną. d) Wykonanie zamknięcia wykonanych otworów technologicznych w stropodachu i ułożenie warstw pokrycia dachu, w sposób gwarantujących jego szczelność. Wykonanie kominków wentylacyjnych stropodachu zapewniających skuteczna wentylacje przegrody. C) Branża elektryczna Wymiana opraw oświetleniowych i zasilanie central wentylacyjnych Cel: zwiększenie sprawności instalacji Opis ogólny robót: W pomieszczeniach budynku zamontowane są oprawy świetlówkowe. W miejscu opraw świetlówkowych projektuje się wymianę na oprawy rastrowe LED 4x10W. Natomiast w oprawach znajdujących się na klatkach schodowych należy wymienić istniejące źródła światła na źródła LED o mocy 18W. Przewód wlz zasilający centrale poprowadzony będzie z istniejącej tablicy rozdzielczej usytuowanej na parterze budynku. Dwa przewody YDYżo 5x4mm2 należy prowadzić w tynku aż do poziomu dachu. Na poziomie dachu przewody należy poprowadzić w rurkach instalacyjnych typu RL32 w sposób pokazany na rysunku 4/E. W tablicy rozdzielczej RE przewody należy zabezpieczyć wyłącznikami instalacyjnymi typu S303 C10A (centrala mniejszej wydajności) oraz S303 C16A (centrala o większej wydajności). Konsola sterująca umieszczona zostanie w sekretariacie na poziomie I piętra. Do połączenia z centralami wentylacyjnymi należy użyć przewody typu UTP 4x2x0,5mm2 lub typu YTKSY 4x2x0,5mm2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45331210-1, 45320000-6, 45111300-1, 45262500-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 293781.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany MAXBUD Wojciech Przepiórka 62-872 Godziesze Małe Saczyn 40
Email wykonawcy: maxbudkalisz@op.pl
Adres pocztowy: Saczyn 40
Kod pocztowy: 62-872
Miejscowość: Godziesze Małe
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 420487.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 370722.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 420487.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.