To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-23
Ogłoszenie nr 500201277-N-2018 z dnia 23-08-2018 r.
Zespół Szkół Agrotechnicznych i Gospodarki Żywnościowej: Wytwarzanie i dostawa posiłków dla uczniów internatu
Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Gospodarki Żywnościowej w Radomiu przy ul. Wośnickiej 125D
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599845-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Agrotechnicznych i Gospodarki Żywnościowej, Krajowy numer identyfikacyjny 67288471900000,
ul. ul. Uniwersytecka
6,
26600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
48 331 09 01, e-mail
agroradom@wp.pl, faks
48 331 09 01.
Adres strony internetowej (url): agroradom.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wytwarzanie i dostawa posiłków dla uczniów internatu Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Gospodarki Żywnościowej w Radomiu przy ul. Wośnickiej 125D
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSAiGŻ.26.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wytwarzanie i dostawa posiłków dla uczniów internatu Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Gospodarki Żywnościowej w Radomiu w liczbie 15000 z tym, że Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości posiłku, w zależności od bieżących potrzeb, w granicach - 50%; + 50%. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki. 1. Zestaw dzienny przypadający na 1 osobę to: śniadanie, obiad dwudaniowy (zupa, drugie danie z surówką + sok lub napój lub kompot), kolacja. 2. Łączna wartość energetyczna posiłku o którym mowa w punkcie 1 nie może być niższa niż 3200 kcal. 3. Posiłki dostarczane w dniach: od poniedziałku do niedzieli. 4. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę cyklicznie na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu (pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną). 5. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 20:00 dnia poprzedniego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie żywienia, a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.) oraz rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154) 7. Posiłki Wykonawca dostarczał będzie na własny koszt, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości i higieny przewożonych potraw. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania próbek żywnościowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług żywienia wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z normami HACCP. 10. Wymagane jest dostarczanie posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w godzinach: do 5:50 - śniadanie 13:00 - 13:30 - obiad, kolacja 11. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania resztek pokonsumpcyjnych. 12. Zamawiający zastrzega, iż w okresie przerw świątecznych, liczba posiłków może być zdecydowanie niższa. 13. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV: 55520000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
207000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CENTO SP ZOO
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
223500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-26-2024 - Świadczenie usług kompleksowej obsługi serwisowej sprzętu medycznego firmy GE Healthcare dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Budowa ul. Godowskiej 60 w Radomiu
- Remont 36 szt. balkonów w budynkach mieszkalnym wielorodzinnych przy ul. Trzebińskiego 41 i 43 w Radomiu
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą kart SIM - 2150 szt. w tym 100 kart SIM ze stałym adresem IP na numerach abonenckich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
- Wykonanie wymiany oświetlenia na energooszczędne LED w budynku Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Radomskiego położonego w Radomiu przy ul. Akademickiej 3
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowej organizacji trzech konferencji dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim"
- Świadczenie usługi cateringowej w trakcie WEZUT 2024 dla Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej
- Usługa kompleksowej organizacji dwóch konferencji dotyczących podmiotów ekonomii społecznej w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim" z podziałem na części
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Sukcesywna usługa cateringowa z zakresu przygotowania, dostarczania i podawania posiłków na spotkania oraz różne eventy organizowane przez komórki organizacyjne Ministerstwa Cyfryzacji
- Dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników projektu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.