eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › KPP Limanowa - remont etap III (remont I piętra, cz. B)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-22

Ogłoszenie nr 500200887-N-2018 z dnia 22-08-2018 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie: KPP Limanowa - remont etap III (remont I piętra, cz. B)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577877-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000, ul. ul. Mogilska 109, 31571 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 6154860, 6154862, e-mail zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks 012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (url): http://malopolska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KPP Limanowa - remont etap III (remont I piętra, cz. B)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.73.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. KPP Limanowa - remont etap III remont I piętra, cz. B). Zakres zamówienia obejmuje remont pomieszczeń I piętra w zakresie określonym dla I piętra w dokumentacji projektowej remontu budynku, w tym: ? demontaż istniejącej stolarki drzwiowej w zakresie określonym w części rysunkowej, ? skucie istniejących posadzek z wyłączeniem korytarzy oraz biegów schodów (obejmuje demontaż warstw podłogowych oraz warstw wyrównawczych do elementów konstrukcyjnych stropu), ? demontaż kratek wentylacyjnych, ? demontaż istniejącej armatury sanitarnej, ? skucie istniejących okładzin ceramicznych w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych pom. 201, 202, 224 (na pełną wysokość ścian), ? skucie istniejących tynków ze ścian i sufitów w pomieszczeniach nr 201, 202, 224 oraz w pozostałych pomieszczeniach w wielkości do 20 % powierzchni (dotyczy tynków odspojonych lub silnie spękanych), ? wykonanie rozbiórek ścian działowych w zakresie zgodnym z częścią rysunkową projektu, ? usunięcie starych powłok malarskich z sufitów, ścian, istniejących instalacji (orurowania), ? demontaż paneli ściennych w pom. nr 206, ? wykonanie nowych nadproży drzwiowych w zakresie określonym w części rysunkowej, ? montaż nowej stolarki drzwiowej w zakresie określonym w części rysunkowej, ? wykonanie nowych posadzek na stropie pośrednim, ? wykonanie ścianek działowych kartonowo-gipsowych gr. 15,5 cm w korytarzu nr 217A i 218, ? wykonanie nowych tynków na ścianach i sufitach w pomieszczeniach nr 201, 202, 224 oraz uzupełnienie odspojonych, ? wykonanie nowych okładzin ceramicznych w pom. nr 201,202, 224, ? wykonanie gładzi gipsowych w pomieszczeniach, których ściany nie są przeznaczone do okładzin, ? wykonanie nowych powłok malarskich na sufitach i ścianach, oraz istniejących instalacjach (orurowania), ? montaż kratek wentylacyjnych i nowej armatury sanitarnej, ? wymiana instalacji zimnej i ciepłej wody wraz z armaturą, ? wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z armaturą, ? wymiana instalacji oświetlenia pomieszczeń, ? wymiana instalacji zasilania gniazd wtyczkowych, ? wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego ? wykonanie instalacji kontroli dostępu KD, ? wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru SAP, ? wykonanie instalacji sygnalizacji włamania i napadu SSWIN, ? wykonanie instalacji systemu kamer IP, CCTV, ? wykonanie instalacji RTV. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. 2. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić oferowane produkty lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania, a także uzyskać stosowną zgodę projektanta na ich zastosowanie podczas realizacji prac budowlanych i wykończeniowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 12 do SIWZ. 4. Przedmiar robót (załącznik nr 13 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. 5. Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. Szczegółowe warunki gwarancji wymagane przez Zamawiającego zawarte są w projekcie umowy. 6. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45300000-0, 45330000-9, 45331000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 434748.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU KRUCZEK Wojciech Kruczek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hugo Kołłątaja 18/13
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 651762.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 651762.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 651762.13
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.