eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Dostawa znaków oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do RDW w Lublinie z/s w BychawieZadanie nr 1 - Znaki drogowe Zadanie nr 2 - Urządzenia bezpieczeństwa ruchu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-21

Ogłoszenie nr 500199572-N-2018 z dnia 21-08-2018 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie: Dostawa znaków oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Zadanie nr 1 - Znaki drogowe Zadanie nr 2 - Urządzenia bezpieczeństwa ruchu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583049-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000, ul. ul. Antoniego Budnego 5, 23100 Bychawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 5661393 w. 28, e-mail rdw.lublin@zdw.lublin.pl, faks 815 660 256.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa znaków oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Zadanie nr 1 - Znaki drogowe Zadanie nr 2 - Urządzenia bezpieczeństwa ruchu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R4.ST.372.23.2018.ka

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje dostawę oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do siedziby RDW Lublin zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia: A. Zad. nr 1 - znaki drogowe 1) Zamawiane pionowe znaki drogowe i tablice drogowe należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo o grubości min. 1,25 mm. 2) Rok produkcji dostarczanego oznakowania pionowego - 2018 r. 3) Na folii powinna znaleźć się cecha (tj. znak wodny) określająca okres trwałości utrzymania odblaskowości folii. 4) Profile do mocowania uchwytów zlokalizowane w tylnej części tarczy znaków. 5) Tyły znaków i tablic drogowych zabezpieczone farbą szarą, nieodblaskowe. 6) Wszystkie zamawiane znaki i tablice łącznie z uchwytami montażowymi. 7) Krawędzie znaków oraz tablic drogowych muszą być podwójnie gięte. 8) Wszystkie znaki i tabliczki do znaków wyposażone w komplet uchwytów (koszt uchwytów należy uwzględnić w cenie oznakowania). 9) Gwarancja na stosowane folie odblaskowe do znaków drogowych: min. 7-letni min. okres zachowania odblaskowości folii typu 1 oraz 10-letni okres zachowania parametrów odblaskowości folii typu 2 oraz gwarancja na tarczę znaku: min. 7 lat (nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych). 10) Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Deklarację zgodności oraz Certyfikat CE na dostarczane oznakowanie. 11) Wszystkie powyższe znaki i tabliczki do znaków należy wykonać zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Dziennika Ustaw nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r. - Szczegółowe warunki techniczne dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach oraz zgodnie ze Specyfikacją Techniczną - słupki prowadzące i krawędziowe oraz znaki kilometrowe i hektometrowe. 12)Dostawa przedmiotowego oznakowania do siedziby RDW Lublin - tj. na adres: ul. Budnego 5, 23-100 Bychawa. 13)Dostawa przedmiotowego oznakowania na koszt Wykonawcy, wliczona w cenę znaków. 14)Transport z wyładunkiem zapewniany przez Wykonawcę (wliczony w cenę dostawy). B. Zadanie nr 2 - Urządzenia bezpieczeństwa ruchu 1) Słupek prowadzący U-1a Słupek monolityczny, wykonany z tworzywa sztucznego, z materiału jednolitego, bez łączeń). Słupek wyposażony w element odblaskowy barwy białej i barwy czerwonej. Słupek o przekroju trapezowym o wym. 40 x 80 x 120 mm; wysokość słupka: 1 500 mm (ew. 1 495 mm) Słupek prowadzący z tworzywa sztucznego, przewidziany do umocowania w gruncie, winien mieć w swojej dolnej części otwór do umieszczenia przetyczki (poprzeczki) z tworzywa sztucznego o średnicy od 15 do 20 mm i długości od 20 do 30 cm, utrudniający wyciągnięcie słupka z gruntu. Barwa słupków prowadzących powinna być czysta, gładka, pozbawiona rys, pęcherzy i wgłębień - w ilości 1 100 szt. 2) Słupek prowadzący, uchylny U-1a (monolit - słupek płaski, wykonany z tworzywa sztucznego - poliwęglanu), z materiału jednolitego, bez łączeń). Słupek wyposażony w element odblaskowy barwy białej i barwy czerwonej. Słupek prowadzący wyposażony w kotwę mocującą w gruncie wykonaną z blachy stalowej. Słupek "czysty" bez znaków kilometrowych i hektometrowych. - w ilości 50 szt. 3) Słupek prowadzących U-1b (o przekroju trapezowym), mocowany do drogowych barier energochłonnych - w ilości 80 szt. 4) Punktowy element odblaskowy typu U-1c umieszczany na barierze ochronnej - w ilości 40 szt. 5) Cyfra kilometrowa U-7; wys. 42 mm; cyfry w formie naklejki przyklejanej do słupka U-1a (U-1b); cyfry z folii czarnej, nieodblaskowej - odpornej na oderwanie cyfry podczas mycia słupków - wg załącznika - w ilości 2 000 szt. 6) Cyfra hektometrowa U-8; wys. 102 mm; cyfry w formie naklejki przyklejanej do słupka U-1a (U-1b); cyfry z folii czarnej, nieodblaskowej - odpornej na oderwanie cyfry podczas mycia słupków - wg załącznika - w ilości 1 500 szt. 7) Słupki prowadzące U-1a i U-1b, punktowe elementy odblaskowe U-1c oraz cyfry kilometrowe i hektometrowe należy wykonać zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Dziennika Ustaw nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r. - Szczegółowe warunki techniczne dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach; str. 399 - 401 oraz zgodnie ze Specyfikacją Techniczną (w załączeniu). 8)Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Deklarację zgodności oraz Certyfikat CE na dostarczane słupki prowadzące. 9) Gwarancja trwałości słupków prowadzących U-1a i U-1b wynosi 24 miesiące (nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych). 10) Barwa słupków prowadzących U-1a/U-1b powinna być czysta i gładka oraz powinna być pozbawiona rys, pęcherzy i wgłębień. 11) Transport z wyładunkiem zapewniany przez Wykonawcę (wliczony w cenę dostawy). 12)Dostawa przedmiotowego oznakowania do siedziby RDW Lublin - tj. na adres: ul. Budnego 5, 23-100 Bychawa. 13) Dostawa przedmiotowego oznakowania na koszt Wykonawcy, wliczona w cenę urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 2. Szczegółowe rodzaje i ilości znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu podane są w załącznikach: "Wykaz znaków pionowych przeznaczonych do zamówienia" i "Wykaz urządzeń bezpieczeństwa ruchu przeznaczonych do zamówienia" 3. Dostawy zakwestionowane pod względem jakości zostaną wymienione przez Wykonawcę na wolne od wad. Wykonawca zobowiązuje się do zabrania wadliwego materiału z placu składowego Zamawiającego na własny koszt i dostarczenia oznakowania wolnego od wad w terminie 2 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 4. Rozładunek znaków zapewni Wykonawca. Wykonawca telefonicznie uzgodni z Zamawiającym datę odbioru dostawy celem zabezpieczenia możliwości rozładunku i odbioru dostarczonych znaków z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na dostawy znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu wykonanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34992200-9


Dodatkowe kody CPV: 34996000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - Znaki drogowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16301.31
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WIMED Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tarnowska 48
Kod pocztowy: 33-170
Miejscowość: Tuchów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20151.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20151.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20394.63
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - Urządzenia bezpieczeństwa ruchu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26053.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KWAZAR Corporation Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chełmońskiego 144
Kod pocztowy: 96-313
Miejscowość: Jaktorów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30799.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30799.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30799.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.