eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobótka › Zagospodarowanie przestrzeni publicznej od ul. Chopina do skweru przy Al. Św. Anny"- IV przetarg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-21

Ogłoszenie nr 500198837-N-2018 z dnia 21-08-2018 r.

Gmina Sobótka: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej od ul. Chopina do skweru przy Al. Św. Anny"- IV przetarg

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Działanie nr 6.3."Rewitalizacja zDEGRADOWANYCH OBSZARÓW", PODDZIALANIE NR 6.3.2" REWITALIZACJA ZDEGRADOWANYCH OBSZARÓW -ZIT WrOF.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582363-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sobótka, Krajowy numer identyfikacyjny 93193511200000, ul. Rynek 1, 55050 Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3162043 do 045, e-mail przetargi@sobotka.pl, faks 713 162 123.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sobotka.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.sobotka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej od ul. Chopina do skweru przy Al. Św. Anny"- IV przetarg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GNiZP. 271.11.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego postępowania jest utwardzenie części skwerów, budowa schodów terenowych, pochylni oraz siedzisk betonowych przy skwerze w rejonie Al. Św. Anny, przebudowa cokołu istniejącego pomnika, wymiana nawierzchni części ulicy Krótkiej, fragmentu ulicy Cmentarnej, przebudowa schodów terenowych wraz z budową pochylni oraz donic z zielenią pomiędzy ulicą Świdnicką i Słowackiego, remont nawierzchni ulicy Słowackiego, wykonanie i/lub montaż elementów małej architektury (ław betonowych z drewnianymi siedziskami, koszy na śmieci, stojaków na rowery, donic na roślinność, stalowych osłon drzew), rozbudowa instalacji oświetlenia terenu wraz z lampami oświetleniowymi (wysokie oświetlenie parkowe, niskie oświetlenie parkowe, oprawy do gruntowe, wymiana części opraw oświetleniowych istniejących latarni), przeniesienie istniejącej skrzynki elektrycznej kolidującej z projektowanym zagospodarowaniem terenu wraz z konieczną przebudową istniejących instalacji elektrycznych (które należy wykonać zgodnie z uzgodnieniem Tauron Dystrybucja S.A. załączonym do dokumentacji projektowej), budowa instalacji monitoringu, przebudowa fragmentu sieci telekomunikacyjnej w rejonie ul. Słowackiego, rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej w rejonie ul. Słowackiego, przebudowa sieci kanalizacji deszczowej wzdłuż ul. Krótkiej, budowa instalacji odwodnienia skwerów. Szczegółowy zakres robót zawarty jest dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ. Charakterystyczne parametry robót budowlanych przeznaczonych do wykonania (wartości szacunkowe zgodnie z dokumentacją projektową) Powierzchnie terenu objętego opracowaniem: 11802 m^2 Powierzchnia utwardzona skwerów: 3199 m^2 Powierzchnia ciągów komunikacyjnych pieszych i jezdnych 6138 m^2 Powierzchnia biologicznie czynna: 2465 m^2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ. Dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ i zawiera:Projekt budowlany (opis techniczny oraz plany zagospodarowania terenu), Projekty wykonawcze, branżowe: konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, projekt drogowy Opinia geotechniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Przedmiar robót stanowi załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ. Załączone przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako materiał pomocniczy przy wycenie, a zawarte w nim wielkości jako wielkości orientacyjne. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do starannego zapoznania się z zakresem robót. W przypadku pominięcia w przedmiarach robót zakresu prac przewidzianego do wykonania, wynikającego z dokumentacji projektowych, Wykonawca wskaże i wyceni te roboty w kosztorysie ofertowym, wyszczególniając je w jednym dziale na końcu kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Dokumentacja techniczna dotycząca zadania: "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej od ul. Chopina do skweru przy Al. Św. Anny" - IV przetarg obejmuje zakres całego zadania inwestycyjnego.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia udzieli Zamawiającemu minimum 3 letniego okresu gwarancji (36 miesięcy) na roboty budowlane. Wydłużenie gwarancji oceniane będzie w kryterium oceny ofert. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby czynności związane z wykonywaniem prac hydraulicznych, elektrycznych, drogowych i ogólnobudowlanych, były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917, z późn. zm.). Obowiązki Wykonawcy w opisanym zakresie oraz odpowiadające im uprawnienia Zamawiającego, określone zostały we wzorze umowy będącym załącznikiem nr 11 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 8.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 9.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 10.Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 11.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12.Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie możliwe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy. 13.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112700-2


Dodatkowe kody CPV: 45233100-0, 45233220-7, 45111291-4, 45232130-2, 45316100-6, 35125300-2, 45231400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 264575197
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi ogólnobudowlane Rafał Szlachcic
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa13
Kod pocztowy: 58-214
Miejscowość: Oleszna
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 458000240
Oferta z najniższą ceną/kosztem 458000240
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 497916258
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość szacunkowa netto sporządzona w oparciu o kosztorys inwestorski przekroczyła 30.000 Euro, dlatego Zamawiający podjął decyzję o przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. Wybrana oferta nr 1 przedstawia najniższą cenę, jak również spełniła wymagania ustanowione przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ).Cena oferty brutto 4.580 002,40 zł i Liczba pkt. w kryterium cena i inne kryteria łącznie 100 pkt.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.