To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-20
Ogłoszenie nr 500198294-N-2018 z dnia 20-08-2018 r.
Gmina Czarnków: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI SARBIA, OSIEDLE POLNE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577571-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czarnków, Krajowy numer identyfikacyjny 57079106900000,
ul. ul. Rybaki
3,
64700
Czarnków, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 552 227, e-mail
urzad@czarnkowgmina.pl, faks
672 553 079.
Adres strony internetowej (url): www.czarnkowgmina.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI SARBIA, OSIEDLE POLNE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGROŚ.271.1.13.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: 1) przebudowę drogi gminnej w miejscowości Sarbia, Osiedle Polne ze zjazdami na odcinku długości 1.187,00 m, szerokość jezdni 3,50 m z czterema mijankami, 2) nawierzchnia z betonu asfaltowego, 3) konstrukcja drogi: warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku średnioziarnistego, podbudowa pomocnicza o grubości 20,00 cm z kruszywa kamiennego łamanego (0,00 mm - 31,5 mm) stabilizowanego mechanicznie, warstwa podbudowy zasadniczej o grubości 7,00 cm z betonu asfaltowego AC16P, warstwa ścieralna o grubości 5,00 cm z betonu asfaltowego AC11S, 4) konstrukcja zjazdów: warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku średnioziarnistego, podbudowa o grubości 15,00 cm z kruszywa kamiennego łamanego 0,00 mm - 31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, podsypka cementowo - piaskowa (1:4) o grubości warstwy 3,00 cm, brukowa kostka betonowa o grubości 8,00 cm, 5) obustronne pobocza o szerokości 0,75 m, z kruszywa kamiennego łamanego (0,00 mm - 31,5 mm) stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 20,00 cm, 4) odwodnienie drogi - powierzchniowe, 5) dwa przepusty drogowe (stalowy i polipropylenowy PP), 6) włączenie do drogi wojewódzkiej Nr 183, 7) oznakowanie poziome i pionowe. Szczegółową ilość i zakres robót do wykonania określono w projekcie budowlanym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowalne. Zakres zamówienia publicznego obejmuje również: 1) organizację i zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną, tymczasową i stałą organizację ruchu, zajęcie pasa drogowego przy budowie włączenia do drogi wojewódzkiej nr 183 itp., 2) przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu, za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca, Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy robót, 3) pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza), 4) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Firmę FORMA Pracownia Projektowa S.C. W. Formanowska, R. Formanowski, Wilkowice, 5) uzgodnienie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót z Zamawiającym, stanowiącego załącznik do umowy z Zamawiającym, 6) wykonanie potwierdzonych protokołami: badań gruntu rodzimego, nośności podbudowy, nawierzchni bitumicznej drogi zgodnie z SST. 7) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające jakość planowanych do wbudowania materiałów, 8) przeprowadzenie pozytywnych odbiorów obiektu przez odpowiednie instytucje określone polskim ustawodawstwem, 9) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1) projekt budowlany w branży drogowej - odcinek drogi gminnej - załącznik nr 7 do SIWZ, 2) projekt budowlany w branży drogowej - włączenie w drogę wojewódzką Nr 183 - załącznik nr 8 do SIWZ, 3) projekt tymczasowej organizacji ruchu - załącznik nr 9 do SIWZ, 4) projekt stałej organizacji ruchu - załącznik nr 10 do SIWZ, 5) przedmiary robót (odcinek drogi gminnej oraz włączenie w drogę wojewódzką nr 183) - załącznik nr 11 do SIWZ, 6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) - załącznik nr 12 do SIWZ, 7) wzór umowy - załącznik nr 13 do SIWZ, 8) specyfikacja istotnych warunków zamówienia - SIWZ. UWAGA: 1. Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) należy traktować jako propozycję Zamawiającego, służącą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych spełniających wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadających właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia jest wynagrodzeniem RYCZAŁTOWYM. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się przeprowadzenie przez oferentów wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3. Zamawiający posiada opracowany projekt tymczasowej organizacji ruchu. Wykonawca dokona uzgodnienia tego projektu i wystąpi o zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu uwzględniając przyjęte w harmonogramie rzeczowo - finansowym terminy wykonywanych robót oraz zawiadomi właściwe organy o wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45233226-9, 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1014766.33
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VIABUD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1248174.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Wykonanie dokumentacji dla: -Przebudowa skrzyżowania dr. nr 1347P i 1346P wraz z budową chodnika przy dr. 1346P w m. Sławno -Budowa ścieżki pieszo- rowerowej przy dr. 1336P Drawski Młyn-Pęckowo-Piłka
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA BUDOWY DROGI DOJAZDOWEJ DO DZIAŁKI NR 2103 W CZARNKOWIE (UL. LIPOWA)
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn. Przebudowa ul. Orłowskiego i ul. Kwaska w Czarnkowie
- Zakup i dostawa aparatu USG z wyposażeniem dla ZZOZ w Czarnkowie
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej Zdroje - Wyszyny Kościelne
- Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej na terenie miasta i gminy Wronki
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i rozbudowa sieci wodociągowej we wsi Lewickie i Lewickie-Kolonia
- Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź - II etap
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.