eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnków › PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI SARBIA, OSIEDLE POLNE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-20

Ogłoszenie nr 500198294-N-2018 z dnia 20-08-2018 r.

Gmina Czarnków: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI SARBIA, OSIEDLE POLNE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577571-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Czarnków, Krajowy numer identyfikacyjny 57079106900000, ul. ul. Rybaki 3, 64700 Czarnków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 552 227, e-mail urzad@czarnkowgmina.pl, faks 672 553 079.
Adres strony internetowej (url): www.czarnkowgmina.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI SARBIA, OSIEDLE POLNE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGROŚ.271.1.13.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje: 1) przebudowę drogi gminnej w miejscowości Sarbia, Osiedle Polne ze zjazdami na odcinku długości 1.187,00 m, szerokość jezdni 3,50 m z czterema mijankami, 2) nawierzchnia z betonu asfaltowego, 3) konstrukcja drogi: warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku średnioziarnistego, podbudowa pomocnicza o grubości 20,00 cm z kruszywa kamiennego łamanego (0,00 mm - 31,5 mm) stabilizowanego mechanicznie, warstwa podbudowy zasadniczej o grubości 7,00 cm z betonu asfaltowego AC16P, warstwa ścieralna o grubości 5,00 cm z betonu asfaltowego AC11S, 4) konstrukcja zjazdów: warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku średnioziarnistego, podbudowa o grubości 15,00 cm z kruszywa kamiennego łamanego 0,00 mm - 31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, podsypka cementowo - piaskowa (1:4) o grubości warstwy 3,00 cm, brukowa kostka betonowa o grubości 8,00 cm, 5) obustronne pobocza o szerokości 0,75 m, z kruszywa kamiennego łamanego (0,00 mm - 31,5 mm) stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 20,00 cm, 4) odwodnienie drogi - powierzchniowe, 5) dwa przepusty drogowe (stalowy i polipropylenowy PP), 6) włączenie do drogi wojewódzkiej Nr 183, 7) oznakowanie poziome i pionowe. Szczegółową ilość i zakres robót do wykonania określono w projekcie budowlanym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowalne. Zakres zamówienia publicznego obejmuje również: 1) organizację i zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną, tymczasową i stałą organizację ruchu, zajęcie pasa drogowego przy budowie włączenia do drogi wojewódzkiej nr 183 itp., 2) przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu, za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca, Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy robót, 3) pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza), 4) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Firmę FORMA Pracownia Projektowa S.C. W. Formanowska, R. Formanowski, Wilkowice, 5) uzgodnienie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót z Zamawiającym, stanowiącego załącznik do umowy z Zamawiającym, 6) wykonanie potwierdzonych protokołami: badań gruntu rodzimego, nośności podbudowy, nawierzchni bitumicznej drogi zgodnie z SST. 7) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające jakość planowanych do wbudowania materiałów, 8) przeprowadzenie pozytywnych odbiorów obiektu przez odpowiednie instytucje określone polskim ustawodawstwem, 9) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1) projekt budowlany w branży drogowej - odcinek drogi gminnej - załącznik nr 7 do SIWZ, 2) projekt budowlany w branży drogowej - włączenie w drogę wojewódzką Nr 183 - załącznik nr 8 do SIWZ, 3) projekt tymczasowej organizacji ruchu - załącznik nr 9 do SIWZ, 4) projekt stałej organizacji ruchu - załącznik nr 10 do SIWZ, 5) przedmiary robót (odcinek drogi gminnej oraz włączenie w drogę wojewódzką nr 183) - załącznik nr 11 do SIWZ, 6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) - załącznik nr 12 do SIWZ, 7) wzór umowy - załącznik nr 13 do SIWZ, 8) specyfikacja istotnych warunków zamówienia - SIWZ. UWAGA: 1. Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) należy traktować jako propozycję Zamawiającego, służącą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych spełniających wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadających właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia jest wynagrodzeniem RYCZAŁTOWYM. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się przeprowadzenie przez oferentów wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3. Zamawiający posiada opracowany projekt tymczasowej organizacji ruchu. Wykonawca dokona uzgodnienia tego projektu i wystąpi o zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu uwzględniając przyjęte w harmonogramie rzeczowo - finansowym terminy wykonywanych robót oraz zawiadomi właściwe organy o wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45233226-9, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1014766.33
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VIABUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@viabud.pl
Adres pocztowy: Walkowice 87
Kod pocztowy: 64-700
Miejscowość: Walkowice
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1248174.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1248174.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1719278.81
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.