eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościcino › Zamówienie uzupełniające do zadania pn Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego w Gościcinie przy ulicy Wejherowskiej 22

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-08-18

Ogłoszenie nr 500197369-N-2018 z dnia 18-08-2018 r.

Gościcino: Zamówienie uzupełniające do zadania pn Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego w Gościcinie przy ulicy Wejherowskiej 22 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe: nie`

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. mjr Henryka Sucharskiego w Gościcinie, Krajowy numer identyfikacyjny 19040338300000, ul. ul. Wejherowska 22, 84-241 Gościcino, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 058 672 81 23, e-mail sekretariat@sspgoscicino.pl, faks 058 738 66 31.
Adres strony internetowej (url): www.sspgoscicino.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pn Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego w Gościcinie przy ulicy Wejherowskiej 22
Numer referencyjny SP-G.271.03.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do zadania pn Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego w Gościcinie przy ulicy Wejherowskiej 22

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7

Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45421100-5,

45431000-7,

45111300-1,

45442100-8,

45320000-6,

45212222-8,

45262321-7,

45421000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67.1.6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Nieprzekraczający termin 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego,gdyż zamówienie podstawowe zostało udzielone w w dniu 28.06.2018 pod nr nr 500148800-N-2018 r. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego..Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe. ,oraz całkowita jego wartość została uwzgledniona przy obliczeniu wartości zamówienia podstawowego .Roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia uzupełniającego mają takie same nazwy i kody CPV jak określone w specyfikacjach technicznych dla zamówienia podstawowego i dotyczą tego samego obiektu otoczenia co zamówienie podstawowe.Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających w ogłoszeniu o zamówieniu nr567867-N-2018.data zamieszczenia:05,06,208.oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdz. IV. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. W związku z powyższym udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia wszystkie przesłanki określone w art 67 ust 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych Tekst jednolity Dz U z 2017 r poz 1579. z późniejszymi zmianami Roboty przewidziane do udzielenia w ramach niniejszego zamówienia są zgodne z robotami określonymi w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie były objęte zakresem umowy nr 1/R/2018 z dnia 28.06.2018 W związku z powyższym uznaje się ,że przesłanku do udzielenia zamówienia na podstawie art. 67.1 pkt 6 PZP zostały spełnione


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zamówienie uzupełniające do zadania pn Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Firma Budowlana BUDMAL, , Sopieszyno ul. Długa 14,84-200 Wejherowo, 84-200, wejherowo, kraj/woj. pomorskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.