eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont sal i korytarzy oraz schodów zewnętrznych w Szkole Podstawowej nr 16 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie - zamówienie podobne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-08-17

Ogłoszenie nr 500197187-N-2018 z dnia 17-08-2018 r.

Warszawa: Remont sal i korytarzy oraz schodów zewnętrznych w Szkole Podstawowej nr 16 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie - zamówienie podobne. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 71 01, e-mail zam_publ@ursynow.pl, faks 22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sal i korytarzy oraz schodów zewnętrznych w Szkole Podstawowej nr 16 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie - zamówienie podobne.
Numer referencyjny KZP-XII-WZP.271.82.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: ? malowanie przebieralni, wc, i korytarzy w segmencie sportowym, ? malowanie grzejników żebrowych w salach lekcyjnych, ? skasowania wykwitów, odgrzybienie i malowanie ścian w pomieszczeniu zmywalni, ? czyszczenie i malowanie krat i balustrad na klatce schodowej w budynku szkoły, 2. Zakres robót budowlanych: ? przygotowanie malowanych pomieszczeń do wykonywania prac tzn. przeniesienie sprzętów, mebli i innych elementów wyposażenia placówki we wskazane przez Dyrektora miejsce, ? zabezpieczenie pozostałych w salach, korytarzach i innych pomieszczeniach sprzętów i wyposażenia takich jak: opraw oświetleniowych, okien wraz z parapetami, drzwi, podłóg itp., ? przygotowanie ścian i sufitów do malowania: zmycie i oczyszczenie zabrudzeń, likwidacja wykwitów i zacieków, usunięcie luźnych i odparzonych fragmentów powłok malarskich i tynków, uzupełnienie i likwidacja uszkodzeń tynków poprzez szpachlowanie, zagruntowanie preparatem głęboko penetrującym, ? dwukrotne malowanie ścian do uzyskania jednolitego koloru farbą emulsyjną lateksową do wysokości ok. 2,0m, kolor do ustalenia z Dyrektorem placówki, ? dwukrotne malowanie ścian do uzyskania jednolitego koloru farbą emulsyjną powyżej wysokości 2,0m, kolor do ustalenia z Dyrektorem placówki, ? dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną kolor biały, ? dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników w salach lekcyjnych, ? czyszczenie powierzchni poręczy przy schodach w klatce schodowej w szkole ze starej farby wraz z gruntowaniem farbą podkładową i malowaniem, ? roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania w/w prac, ? prace porządkowe tj. mycie okien, podłóg itp. ? wywóz zdemontowanych elementów na odległość do 29 km, ? wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej: świadectwa dopuszczenia (certyfikaty, atesty, deklaracje) do obrotu oraz stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane na zastosowane materiały, świadectwa zgodności wbudowanych materiałów z dokumentami odniesienia, oświadczenie kierownika budowy / robót: o zgodności wykonania robót budowlanych z przepisami prawa, o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy. 3) Wymagania związane z realizacją zamówienia a) Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej ? Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.2017.1579 ze zm.). ? Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. ? Warunek, o którym mowa w ust. 3 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących roboty budowalne, instalacyjne i wykończeniowe w trakcie realizacji zamówienia. ? Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy. b) Pozostałe wymagania ? Wymagana jest praca w systemie dwuzmianowym. ? Realizacja inwestycji winna być prowadzona bez zbędnego naruszania przewidzianych do zachowania elementów budowlanych, istniejące wyposażenie należy zabezpieczyć a w przypadku uszkodzenia odtworzyć. ? Prace budowlane należy prowadzić ze szczególnym uwzględnieniem konieczności zabezpieczenia istniejącego wyposażenia placówki. ? Kolory farb i okładzin należy przed zamówieniem uzgodnić z Inwestorem i Dyrektorem placówki. 4) Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określa również: ? Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do Zaproszenia; ? Wielobranżowy Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - stanowiący załącznik nr 4 do Zaproszenia; ? Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 5 do Zaproszenia.

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

45453000-7,

45442100-8,

45450000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 68204.05
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; Podstawa faktyczna: ? Postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; ? Zamówienie podobne zostało przewidziane w sekcji II pkt 2.7 ogłoszenia o zamówieniu (nr ogłoszenia: 551287-N-2018 z dnia 27.04.2018) dla zamówienia podstawowego i jest powtórzeniem podobnych robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym udzielonym Wykonawcy 11.06.2018r., w zakresie wykonania remontu sal, korytarzy i schodów zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi; ? Wartość szacunkowa w/w zamówienia podobnego wynosi 68 204,05 zł, co nie przekracza przewidzianego progu 162 556,40 zł netto; ? Do negocjacji zaprasza się dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych, tj. NEOSITE Sp. z o.o. z siedzibą w Ząbkach (05-091) przy ul. Powstańców 2 lok. 1, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0000640501, NIP 1251646823, REGON 365559687


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

NEOSITE Sp. z o.o., , ul. Powstańców nr 2 lok. 1, 05-091, Ząbki, kraj/woj. mazowieckie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.