Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-08-17
Ogłoszenie nr 500197187-N-2018 z dnia 17-08-2018 r.
Warszawa: Remont sal i korytarzy oraz schodów zewnętrznych w Szkole Podstawowej nr 16 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie - zamówienie podobne. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000,
ul. al. Komisji Edukacji Narodowej
61,
02777
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 71 01, e-mail
zam_publ@ursynow.pl, faks
22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sal i korytarzy oraz schodów zewnętrznych w Szkole Podstawowej nr 16 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie - zamówienie podobne.
Numer referencyjny
KZP-XII-WZP.271.82.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
? malowanie przebieralni, wc, i korytarzy w segmencie sportowym,
? malowanie grzejników żebrowych w salach lekcyjnych,
? skasowania wykwitów, odgrzybienie i malowanie ścian w pomieszczeniu zmywalni,
? czyszczenie i malowanie krat i balustrad na klatce schodowej w budynku szkoły,
2. Zakres robót budowlanych:
? przygotowanie malowanych pomieszczeń do wykonywania prac tzn. przeniesienie sprzętów, mebli i innych elementów wyposażenia placówki we wskazane przez Dyrektora miejsce,
? zabezpieczenie pozostałych w salach, korytarzach i innych pomieszczeniach sprzętów i wyposażenia takich jak: opraw oświetleniowych, okien wraz z parapetami, drzwi, podłóg itp.,
? przygotowanie ścian i sufitów do malowania: zmycie i oczyszczenie zabrudzeń, likwidacja wykwitów i zacieków, usunięcie luźnych i odparzonych fragmentów powłok malarskich i tynków, uzupełnienie i likwidacja uszkodzeń tynków poprzez szpachlowanie, zagruntowanie preparatem głęboko penetrującym,
? dwukrotne malowanie ścian do uzyskania jednolitego koloru farbą emulsyjną lateksową do wysokości ok. 2,0m, kolor do ustalenia z Dyrektorem placówki,
? dwukrotne malowanie ścian do uzyskania jednolitego koloru farbą emulsyjną powyżej wysokości 2,0m, kolor do ustalenia z Dyrektorem placówki,
? dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną kolor biały,
? dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników w salach lekcyjnych,
? czyszczenie powierzchni poręczy przy schodach w klatce schodowej w szkole ze starej farby wraz z gruntowaniem farbą podkładową i malowaniem,
? roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania w/w prac,
? prace porządkowe tj. mycie okien, podłóg itp.
? wywóz zdemontowanych elementów na odległość do 29 km,
? wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej: świadectwa dopuszczenia (certyfikaty, atesty, deklaracje) do obrotu oraz stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane na zastosowane materiały, świadectwa zgodności wbudowanych materiałów z dokumentami odniesienia, oświadczenie kierownika budowy / robót: o zgodności wykonania robót budowlanych z przepisami prawa, o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy.
3) Wymagania związane z realizacją zamówienia
a) Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
? Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.2017.1579 ze zm.).
? Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
? Warunek, o którym mowa w ust. 3 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących roboty budowalne, instalacyjne i wykończeniowe w trakcie realizacji zamówienia.
? Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.
b) Pozostałe wymagania
? Wymagana jest praca w systemie dwuzmianowym.
? Realizacja inwestycji winna być prowadzona bez zbędnego naruszania przewidzianych do zachowania elementów budowlanych, istniejące wyposażenie należy zabezpieczyć a w przypadku uszkodzenia odtworzyć.
? Prace budowlane należy prowadzić ze szczególnym uwzględnieniem konieczności zabezpieczenia istniejącego wyposażenia placówki.
? Kolory farb i okładzin należy przed zamówieniem uzgodnić z Inwestorem i Dyrektorem placówki.
4) Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określa również:
? Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do Zaproszenia;
? Wielobranżowy Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - stanowiący załącznik nr 4 do Zaproszenia;
? Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 5 do Zaproszenia.
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45442100-8,
45450000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
68204.05
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawa prawna:
art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.):
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
Podstawa faktyczna:
? Postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego;
? Zamówienie podobne zostało przewidziane w sekcji II pkt 2.7 ogłoszenia o zamówieniu (nr ogłoszenia: 551287-N-2018 z dnia 27.04.2018) dla zamówienia podstawowego i jest powtórzeniem podobnych robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym udzielonym Wykonawcy 11.06.2018r., w zakresie wykonania remontu sal, korytarzy i schodów zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi;
? Wartość szacunkowa w/w zamówienia podobnego wynosi 68 204,05 zł, co nie przekracza przewidzianego progu 162 556,40 zł netto;
? Do negocjacji zaprasza się dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych, tj.
NEOSITE Sp. z o.o. z siedzibą w Ząbkach (05-091) przy ul. Powstańców 2 lok. 1, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0000640501, NIP 1251646823, REGON 365559687
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
NEOSITE Sp. z o.o.,
,
ul. Powstańców nr 2 lok. 1,
05-091,
Ząbki, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa nowej hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie
- "Zakup usług hotelowych, gastronomicznych i transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów WSA w Warszawie""
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Remont 2 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz 18 01 09 z Terenowej Stacji WCKiK w Szczecinie
- Roboty budowlano instalacyjne w pomieszczeniach biurowych Centrum Fizyki Teoretycznej PAN oraz wykonanie prac instalacyjnych (...)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadań: PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP II oraz PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH- ETAP III
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.