eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Dokończenie robót budowlanych związanych z rozbudową Przedszkola nr 5 w Policach - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-08-17

Ogłoszenie nr 500196736-N-2018 z dnia 17-08-2018 r.

Police: Dokończenie robót budowlanych związanych z rozbudową Przedszkola nr 5 w Policach - etap II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500124484-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500138762-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach, Krajowy numer identyfikacyjny 81168539000000, ul. ul. Stefana Batorego 3, 72010 Police, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 311 830, e-mail sekretariat@ug.police.pl, faks 914 311 832.
Adres strony internetowej (url): www.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dokończenie robót budowlanych związanych z rozbudową Przedszkola nr 5 w Policach - etap II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

pom. nr 0.2b, 0.15b, 0.16, 0.17b, 0.17, 1.16b, 1.17, 1.18b, 1.19 - prace rozbiórkowe oraz remontowo budowlane polegające m.in. na: wylaniu posadzek samopoziomujących i ułożeniu płytek podłogowych i okładzin z tworzywa sztucznego, wykonaniu okładzin ściennych i sufitów podwieszonych z płyt gipsowo - kartonowych, wykonaniu tynków wewn. cementowo - wapiennych i gładzi gipsowych, malowanie ścian farbą lateksową, montaż kratek wentylacyjnych, wykonaniu instalacji wentylacyjnej, obudowanie belek i podciągów płytami gipsowo-kartonowymi, wykonaniu izolacji ognioochronnych, pomieszczenia 0.17a, 1.18b - prace polegające m.in. na: wykonaniu okładzin ściennych i sufitów podwieszonych z płyt gipsowo - kartonowych, wykonaniu tynków wewn. cementowo - wapiennych i gładzi gipsowych, malowaniu ścian farbą lateksową, wylaniu posadzek samopoziomujących i ułożeniu okładzin z tworzywa sztucznego, montażu osłon grzejnikowych i parapetów, montażu opraw oświetleniowych, dach - obróbki blacharskie z blachy powlekanej, montaż zwodów poziomych, uszczelnienie odwodnienia dachu, wykonanie pochylni przy istniejącym wejściu do budynku oraz nowo projektowanej rampy, prace na zagospodarowaniu terenu- uzupełnienie i przełożenie kostki brukowej, piwnica - montaż drzwi zejściowych EI30, wykonanie izolacji ognioochronnych,


II.4) Główny kod CPV: 45214100-1
Dodatkowe kody CPV:

45262700-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 31.08.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy z kwoty 1 399 844,50 PLN (wartość brutto zamówienia) o kwotę 494 056,00 PLN, stanowiącą 35,3% wartości brutto zamówienia podstawowego do kwoty 1 893 900,50 PLN. Zmiana terminu wykonania zamówienia z dnia 17.08.2018 r na dzień 31.08.2018 r. Zmiana harmonogramu rzeczowo-fanasowego.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty niezbędne w celu poprawy warunków użytkowania rozbudowyw. obiektu, przy spełnionych warunkach ustawowych wskazujących, że: a)z przyczyn technicznych nie można dokonać zmiany wykonawcy - przedmiotowe roboty dodatk. powiązane są technologicznie i organizacyjnie z robotami podstaw.; wymagają zachowania określonej chronologii i koordynacji różnych robót realizowanych przez różne podmioty (wykonawcę i podwykon.), b)zmiana wykonawcy spowodowałaby istotne niedogodności dla zamawiającego - konieczność zastosowania dodatkowych czasochłonnych procedur wyłonienia nowego wykonawcy, a w konsekwencji konieczność wstrzymania aktualnie wykonywanych prac; skomplikowanie nadzoru nad realizacją budowy (koordynacją i rozliczeniem robót i wykonawców, w tym podwykonawców), skutkujące groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia; utrata jednopodmiotowej odpowiedzialności gwarancyjnej, c)wartość wprowadzonych robót dodatkowych nie przekracza 50 % określonej w umowie wartości zamówienia podstawowego.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany rozwiązań projektowych spowodowały konieczność realizacji robót dodatkowych niezbędnych w celu poprawy warunków użytkowych rozbudowywanego obiektu oraz przesunięcie terminu zakończenia zamówienia o kres niezbędny do ich wykonania w koordynacji z robotami podstawowymi.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.