eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Kompleksowe opracowanie merytoryczne, graficzne, wykonanie/ pozy-skanie zdjęć , skład oraz druk albumu w ramach realizacji projektu pn. "Szlakiem obiektów sakralnych pogranicza polsko słowackiego, Gmina Kościelisko i Miasto Tvrdošín" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Interreg V-A Polska- Słowacja 2014-2020.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-17

Ogłoszenie nr 500196585-N-2018 z dnia 17-08-2018 r.

Gmina Kościelisko: Kompleksowe opracowanie merytoryczne, graficzne, wykonanie/ pozy-skanie zdjęć , skład oraz druk albumu w ramach realizacji projektu pn. "Szlakiem obiektów sakralnych pogranicza polsko słowackiego, Gmina Kościelisko i Miasto Tvrdošín" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Interreg V-A Polska- Słowacja 2014-2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Szlakiem obiektów sakralnych pogranicza polsko słowackiego, Gmina Kościelisko i Miasto Tvrdošín" Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595406-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kościelisko, Krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000, ul. ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34511 Kościelisko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 079 100, e-mail przetargi@koscielisko.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscielisko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowe opracowanie merytoryczne, graficzne, wykonanie/ pozy-skanie zdjęć , skład oraz druk albumu w ramach realizacji projektu pn. "Szlakiem obiektów sakralnych pogranicza polsko słowackiego, Gmina Kościelisko i Miasto Tvrdošín" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Interreg V-A Polska- Słowacja 2014-2020.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.33.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie merytoryczne, graficzne, wykonanie/ pozyskanie zdjęć , skład oraz druk albumu w ramach realiza-cji projektu pn. "Szlakiem obiektów sakralnych pogranicza polsko sło-wackiego, Gmina Kościelisko i Miasto Tvrdošín" współfinansowanego ze środków Europej-skiego Funduszu Rozwo-ju Regionalnego Interreg V-A Polska- Słowacja 2014-2020. 3.1.1 Minimalne wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: 3.1.1.1 Przygotowanie i druk albumu o dziedzictwie kulturowym pogranicza, opisujący historię powstania oraz rolę jaką odgrywał dany obiekt sakralny wśród miejscowej ludności pogranicza. 3.1.1.2 Opracowanie merytoryczne tekstu, redakcja, korekta 3.1.1.2.1 Tekst wprowadzający - zawartość albumu, lokalizacja obiektów, historia, wartość kulturowa, w tym krajobrazowa (2-3 strony) 3.1.1.2.2 Do wybranych kapliczek i krzyży przydrożnych zlokalizowanych po stronie polskiej i słowackiej (do 50 obiektów)- podpis, wezwanie, datowanie, krótki opis, ewentualnie dodatkowe informacje 3.1.1.2.3 Do wskazanych kubaturowych obiektów sakralnych(kościoły do 10 sztuk) i dzwonnic (do 4 szt) - podpis, wezwanie, datowanie, rys historyczny, elementy wyposażenia (po 2-3 strony na obiekt) 3.1.1.2.4 Sentencje, cytaty z pieśni, wierszy związane z obiektami sakralnymi, ciekawostki (ok. 20) 3.1.1.3 Opracowanie graficzne, w tym zakup/wykonanie zdjęć 3.1.1.3.1 Schematyczna mapa z lokalizacją obiektów sakralnych zawartych w albumie 3.1.1.3.2 Fotografie wskazanych po stronie polskiej i słowackiej obiektów sakralnych - ok. 60 obiektów, po kilka ujęć obiektu, w różnych porach roku 3.1.1.3.3 Wykonanie zdjęć obiektów po konserwacji - po kilka ujęć obiektów w całości i ważniejszych detali 3.1.1.3.4 Wykonanie zdjęć panoram widokowych po stronie polskiej i słowackiej - kapliczki w krajobrazie ( ok. 20 zdjęć), w różnych porach roku 3.1.1.3.5 Ozdobniki - wykorzystanie motywów miejscowych, stylizacja 3.1.1.4 Tłumaczenie wszystkich tekstów na język słowacki i angielski 3.1.1.5 Dane techniczne do druku: 3.1.1.5.1 matchprint, opracowanie techniczne i edytorskie 3.1.1.5.2 druk: 5000 egz., 3.1.1.5.3 format B5 = 165x235, 3.1.1.5.4 ok. 130 stron, 3.1.1.5.5 okładka twarda, 3.1.1.5.6 papier środek kreda biała 170g mat., 3.1.1.5.7 zadruk pełen kolor 4+4, 3.1.1.5.8 szyty, 3.1.1.5.9 wyklejka 4+0, 3.1.1.5.10 okleina 4+0, 3.1.1.5.11 folia mat + UV miejscowo. 3.1.1.6 Album w wersji elektronicznej zapisany w odpowiednim formacie na płycie szt. 2 (celem zamieszczenia mate-riału na stronie internetowej Zamawiającego) 3.1.1.7 Nadanie numeru ISBN 3.1.2 Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 3.1.2.1 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oraz dostarczenia Zamawiającemu w terminie do 10.09.2018r. opracowanej treści merytorycznej i opracowania graficznego albumu (z wyłączeniem zdjęć 23 obiektów objętych konserwacją) do akceptacji. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych dokona weryfikacji przekazanego ma-teriału; dokona jego akceptacji lub zwróci Wykonawcy do korekty, którą Wykonawca wykonana w termi-nie do 5 dni roboczych. 3.1.2.2 Po uzgodnieniach robo-czych i zatwierdzeniu projektów graficznych, a przed wydrukiem, Zamawiający żą-da przedstawienia próbki gotowego egzemplarza albumu. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wy-druku albumów i ich wersji elektronicznych bez akceptacji Zamawiającego, nie ponosi on za nie odpowie-dzialności finansowej. 3.1.2.3 Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia oznaczenia o współfinansowaniu publikacji zgodnie z wy-tycznymi dla beneficjenta mikroprojektów w zakresie promocji projektów współfinansowanych z Unii Eu-ropejskiej 3.1.2.4 Jakość zdjęć będzie weryfikowana pod względem jakości technicznej, właściwej dla zdjęć wykorzystywa-nych w publikacjach (min. ostrość, światło) oraz merytorycznej (zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego) 3.1.2.5 Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wolny od wad i pomyłek, a także bez śladów uży-wania i uszkodzeń mechanicznych. 3.1.2.6 Wydrukowanie całej partii każdego zadania na jednakowym papierze w celu uniknięcia różnic w odcie-niach czy fakturze papieru. 3.1.2.7 Jakość wydawnictw promocyjnych ma odpowiadać warun-kom określonym w niniejszym opisie przedmio-tu zamówienia. 3.1.2.8 Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego. 3.1.2.9 Dostawa musi zostać zrealizowana jednorazowo. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiają-cego o planowanym terminie dostawy na 3 dni przed tym terminem. 3.1.2.10 Dostarczane materiały muszą być zapakowane w opakowania zbiorcze w taki sposób aby nie uległy od-kształceniu. 3.1.2.11 Do obowiązków Wykonawcy należy również transport, załadunek, rozładunek oraz wniesienie do po-mieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego. 3.1.2.12 Wykonawca przekaże wszystkie prawa autorskie związane z publikacją na rzecz Zamawiającego. 3.2. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV). 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy 79820000-8 usługi związane z drukowaniem 79800000-2 usługa drukowania i powiązane 79342200-5 usługi w zakresie promocji 79530000-8 usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych 79970000-4 usługi publikacji 79960000-1 usługi fotograficzne i pomocnicze 3.3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wyko-nawcę lub Podwykonawcę na postawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamó-wienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 z późniejszymi zmianami), Wymaganie powyższe dotyczy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: opraco-wanie merytoryczne tekstu, redakcja, korekta, opracowanie graficzne. 3.3.1. W trakcie realizacji zamówienia zamawia-jący uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wo-bec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnie-nia na pod-stawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświad-czeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokony-wania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.3.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu ter-minie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane przez zamawiającego z poniżej wy-mienionych do-wodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wyko-nawcę lub podwykonawcę osób wyko-nujących wskazane w punkcie 3.3. czynności w trakcie realizacji zamó-wienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno za-wierać w szczególności: dokładne okre-ślenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podsta-wie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imie-niu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwyko-nawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których doty-czy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwy-konawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno-ści bez adresów, nr PESEL pra-cowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawar-cia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwy-konawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczo-ną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizo-waną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podle-ga anonimizacji. 3.3.3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczo-nym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwyko-nawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wy-konawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wska-zane w punkcie 3.3. czynności. 3.3.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwy-konawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Uwaga !!! wymogi opisane w pkt.3.3 niniejszej siwz znajdują odniesienie także do dalszych podwykonawców

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79823000-9


Dodatkowe kody CPV: 79820000-8, 79800000-2, 79342200-5, 79530000-8, 79970000-4, 79960000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FABRYKA GRAFIKA Jan Michalski
Email wykonawcy: yen@fabrykagrafiki.com
Adres pocztowy: Michałki 18
Kod pocztowy: 32-091
Miejscowość: Michałowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105547.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.