eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › "Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w Wojniczu w rejonie ul. Braci Gładyszów, ul. Ratnawy - Etap I podetap VII - część 1 i 2"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-15

Ogłoszenie nr 500195094-N-2018 z dnia 15-08-2018 r.

Gmina Wojnicz: "Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w Wojniczu w rejonie ul. Braci Gładyszów, ul. Ratnawy - Etap I podetap VII - część 1 i 2"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588553-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Pełnomocnik Zamawiającego - Dawid Studencki


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wojnicz, Krajowy numer identyfikacyjny 85166097300000, ul. Rynek 1, 32830 Wojnicz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 790 108, e-mail um@wojnicz.pl, faks 146 790 100.
Adres strony internetowej (url): https://www.wojnicz.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w Wojniczu w rejonie ul. Braci Gładyszów, ul. Ratnawy - Etap I podetap VII - część 1 i 2"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 10/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej bez przyłączy domowych w Wojniczu w rejonie: ul. Braci Gładyszów, ul. Ratnawy w ramach zadania "Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w Wojniczu w rejonie ul. Braci Gładyszów, ul. Ratnawy - Etap I podetap VII - część 1 i 2". 3.3. Zamówienie będzie obejmować następujący zakres: kanalizacja sanitarna bez przyłączy domowych w Wojniczu w rejonie ul. Ratnawy i ul. Braci Gładyszów - kanały grawitacyjne główne wraz z kanałami bocznymi o łącznej długości 618 m, w tym na odcinkach: 1) Odcinek 1 - ciąg kanału PVC fi 200 mm klasy SN8 o łącznej długości 256 m tj.: N152-N154-S4 oraz N161-N162-N163-N164-N165; projekt zagospodarowania terenu: rys. nr 19 i 22, profil rys. nr 57, (pozwolenie na budowę nr 710/03/04 z dnia 28.04.2004 r.) - część 1, 2) Odcinek 2 - odcinek sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr: 1426, 1427 w Wojniczu, ciąg kanału PVC fi 200 mm klasy SN8 o łącznej długości 150 m tj.: N161-S1-S2-S3-S4; projekt zagospodarowania terenu: rys. nr 1, profil rys. 2 (projekt zamienny - pozwolenie budowlane nr 1787/2017 z dnia 27.11.2017 r.), 3) Odcinek 3 - ciąg kanału PVC fi 200 mm klasy SN8 o łącznej długości 180 m tj.: N165-S1dod.-S2dod.-N167-N168-N171; projekt zagospodarowania terenu: rys. nr 19 i 22, profil rys. nr 57, (pozwolenie na budowę nr 710/03/04 z dnia 28.04.2004 r.) - część 2, 4) Odcinek 4 - odcinek sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr: 1415/1, 1418/3, 1418/4 w Wojniczu, ciąg kanału PVC fi 200 mm klasy SN8 o łącznej długości 32 m tj.: S-S1-S2; projekt zagospodarowania terenu rys. nr 1, profil rys. 2 (zgłoszenie budowy - UAB.6743.13.96.2017 z dnia 22.11.2017 r.). 3.4. Inwestycja polega na budowie sieci kanalizacji sanitarnej bez przyłączy domowych i obejmuje wykonanie kanałów na w/w odcinkach. 3.5. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 60 miesięcy. 3.6. Charakterystyka robót: roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty w zakresie stabilizacji gruntu, roboty w zakresie odwodnienia gruntu, roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli, roboty w zakresie naprawy nawierzchni, przekroczenia dróg. Sieć kanalizacyjna będzie ułożona w wykopie wąskoprzestrzennym o ścianach pionowych. Wszystkie zwieńczenia studzienek kanalizacyjnych winny gwarantować ich szczelność i być dostosowane do rodzaju powierzchni, na jakiej są montowane. Poza ciągami komunikacyjnymi stożki studni wyprowadzić min. 15/20 cm ponad poziom terenu. Łączenie rur i studni należy wykonywać jako wciskowe za pomocą kielicha i uszczelki. Przed przystąpieniem do robót należy rozebrać istniejącą nawierzchnie tłuczniową, a materiał z rozbiórki odwieźć na składowisko odpadów. Przewidziano podsypkę piaskową gr. 20 cm oraz obsypkę z gruntu rodzimego gr. 20 cm ponad wierzch rury. Wykop powyżej obsypki należy zasypać gruntem z wykopu, a pozostały grunt rozplantować. Na ciągu kanalizacyjnym należy zabudować studzienki systemowe DN425 mm oraz studnie betonowe: DN1000 i DN1200 zakończone włazem żeliwnym. Włączenie projektowanego ciągu kanalizacyjnego przewidziano do istniejącej studni rewizyjnej. Przejście przez ściany studni należy wykonać jako szczelne. Szczelność wykonanych kolektorów należy sprawdzić poprzez wykonanie próby wodnej. Dla całości wykonanych kanałów należy ponadto przeprowadzić monitoring kamerą inspekcyjną. Roboty w pobliżu istniejących gazociągów należy wykonywać ręcznie. Rurę kanalizacyjną należy ułożyć w rurze ochronnej PEHD DN280. Roboty montażowe w pobliżu istniejącego uzbrojenia należy wykonywać ręcznie. Teren po wykonaniu robót przywrócić do stanu pierwotnego. 3.7. W ramach niniejszego zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, inspekcja kamerą TV wybudowanych kanałów, inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym badanie stopnia zagęszczenie gruntu pod drogami utwardzonymi. 3.8. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ, tj.: 1) w dokumentacji projektowej, 2) w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) w przedmiarach robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111000-8, 45112000-5, 45200000-9, 45230000-8, 45231000-5, 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 168873.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gminna Spóła Komunalna Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rolnicza 39
Kod pocztowy: 33-140
Miejscowość: Lisia Góra
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 166981.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 166981.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 206019.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.