eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęka Opatowska › Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego ośrodka zdrowia na budynek wielorodzinny w Opatowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-14

Ogłoszenie nr 500194986-N-2018 z dnia 14-08-2018 r.

Gmina Łęka Opatowska: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego ośrodka zdrowia na budynek wielorodzinny w Opatowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572708-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łęka Opatowska, Krajowy numer identyfikacyjny 54117300000, ul. ul. Akacjowa 4, 63645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-62 7814520, 7814536, e-mail sekretariat@leka-opatowska.pl, faks 0-62 7814521.
Adres strony internetowej (url): www.leka-opatowska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego ośrodka zdrowia na budynek wielorodzinny w Opatowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPPG.271.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem zadania pn. "Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego ośrodka zdrowia na budynek wielorodzinny w Opatowie", w wyniku którego zostaną utworzone trzy lokale mieszkalne na parterze budynku. Obiekt podlegający przebudowie znajduje się w Opatowie, przy ul. Poznańskiej, działka nr ewidencyjny 527. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) prace przygotowawcze i rozbiórkowe, 2) roboty murowe, 3) wykonanie schodów żelbetowych, 4) wykonanie posadzek- wylewki, izolacji, warstw wykończeniowych, 5) prace tynkarskie, 6) wykonanie okładzin wewnętrznych (płytki, panele podłogowe), 7) prace malarskie, 8) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów, 9) ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej, 10) uzupełnienie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki, 11) instalacje elektryczne z osprzętem (z podziałem na 3 mieszkania oraz część administracyjną i pomieszczeń nie objętych robotami), instalacje odgromowe, 12) przebudowę wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, wewnętrznej instalacji wody zimnej i ciepłej, 13) wykonanie instalacji grzewczej za pośrednictwem elektrycznych grzejników konwekcyjnych, 14) montaż przyborów sanitarnych (umywalek, wanien, ustępów), montaż zlewozmywaków oraz cztero palnikowych płyt grzewczych w kuchniach - w każdym z 3 mieszkań, 15) budowę przykanalika kanalizacji sanitarnej z podłączeniem do istniejącej studzienki przyłączeniowej, 16) wykonanie przyłącza wodociągowego poprzez wpięcie w istniejący odcinek sieci wodociągowej zlokalizowany w pasie drogi powiatowej. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany również do: 1) zapewnienia na czas trwania robót kierownika budowy z stosownymi uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej odpowiedzialnego za wykonywane roboty zgodnie z postanowieniami Ustawy prawo budowlane, 2) zagospodarowania placu budowy oraz zabezpieczenia i zapewnienia swobodnego dojścia i dojazdu do przylegającego do przebudowywanego obiektu budynku ośrodka zdrowia zlokalizowanego na tej samej działce (wejście do czynnego ośrodka zdrowia znajduje się od strony podwórza), 3) oznakowania terenu budowy i umieszczenia tablicy informacyjnej, 4) uzyskania decyzji na zajecie pasa drogowego zgodnie z Decyzją PZD.446.96.2017.BD z dnia 03.10.2017r. (przy czym koszty z tytułu zajęcia pasa drogowego i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót leżą po stronie Wykonawcy), 5) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej budowy, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (3 egzemplarze), 6) wykonania wszelkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania, 7) wywozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 21 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1289 ze zm.) odpadów budowlanych powstałych w trakcie robót, 8) wykonania wszelkich napraw urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót oraz ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem, 9) odtworzenia dróg i chodników, 10) uporządkowania terenu po wykonaniu zamówienia, 11) usuwania wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi. 3. Ogólne parametry budynku: 1) Powierzchnia zabudowy: 153,08 m2, 2) Wysokość budynku: 7,26m 3) Wymiary zewnętrzne: 15,86m x 9,62m 4) Kubatura: 643,50 m3, 5) Powierzchnia użytkowa w zakresie opracowania: 111,30 m2. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ w skład którego wchodzi : 1) Projekt budowlany (architektura, branża elektryczna, branża sanitarna) 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (dalej SST/STWiOR), 3) Przedmiary robót. UWAGA! Dołączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z projektu budowlanego, STWiOR i zapisów SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45211341-1


Dodatkowe kody CPV: 45262520-2, 45261320-3, 45261420-4, 45420000-7, 45410000-4, 45431000-7, 45442100-8, 45443000-4, 45330000-9, 45231300-8, 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45312310-3, 45233200-1, 45332400-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 226749.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "MAG-DOM" Firma Ogólnobudowlana Sławomir Magnucki
Email wykonawcy: s.magnucki@wp.pl
Adres pocztowy: u. Żabia 1
Kod pocztowy: 63-645
Miejscowość: Siemianice
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 246556.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 246556.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 292391.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.