eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-10

Ogłoszenie nr 500192341-N-2018 z dnia 10-08-2018 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku: Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej 5 EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNA i GOSPODARKA NISKOEMISYJNA, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568754-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku, Krajowy numer identyfikacyjny 43102968800000, ul. Ul. Elizy Orzeszkowej 6, 21040 Świdnik, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 759 17 35, e-mail pcprswidnik@wp.pl, faks 81 759 17 35.
Adres strony internetowej (url): www.pcpr-swidnik.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku, zlokalizowanego przy ul. Elizy Orzeszkowej 6 w Świdniku. 2. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu pt. Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej 5 EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNA i GOSPODARKA NISKOEMISYJNA, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego. 3. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a/ docieplenie ścian i dachu oraz towarzyszące prace remontowe, w tym wykonanie instalacji odgromowej: - remont drewnianej konstrukcji dachu, - docieplenie stropodachu wentylowanego metodą nadmuchu pneumatycznego, - wykonanie pionowych izolacji przeciwwilgociowych i izolacji termicznych murów fundamentowych, -docieplenie ścian zewnętrznych przyziemia i cokołu budynku metodą ETICS (dawniej bezspoinowego docieplenia BSO), - wymianę podokienników, - wymianę obróbek blacharskich dachu (attyki ścian szczytowych, pas podrynnowy i pas nadrynnowy) i gzymsów ścian szczytowych, - remont rynien i wymianę rur spustowych, - remont kominów, - wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej, - zabezpieczenie antywłamaniowe okien, - wykonanie zadaszenia drzwi wejściowych NR 2, - wykonanie betonowej opaski odwadniającej wokół budynku, - zabezpieczenie murów fundamentowych przed kapilarnym podciąganiem wody, - zmianę kolorystyki elewacji budynku, - wykonanie i odbiór robót związanych z realizacją instalacji odgromowej w obiekcie. b/ wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, - rozbudowa rozdzielni głównej RG, - wykonanie tablicy łączeniowej paneli, - wykonanie tablicy elektrycznej TGPV, - wykonanie instalacji miejscowych połączeń wyrównawczych, - budowa wewnętrznych linii zasilających WLZ, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, - wykonanie instalacji odgromowej, - pomiary i badania instalacji oraz aparatów elektrycznych. c/ wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania: rurociągów, grzejników centralnego ogrzewania, - roboty demontażowe instalacji c.o., - roboty montażowe instalacji c.o., - roboty budowlane obejmujące skucie betonowej obudowy istniejących rurociągów w pomieszczeniach nr 2, 3, 4, 22, 5, 7, 8, 9, 21, 20, 19, 18, demontaż obudowy karton-gips w pomieszczeniach nr 1, 16, 15, 14, 6, 10, 11, 12, obudowanie nowych poziomych rurociągów C.O. wodoodpornymi płytami kartonowo - gipsowymi, uzupełnienie płytek terakotowych i glazury w toaletach i na korytarzu. 4. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ z zastrzeżeniem, że: - Zamawiający dopuszcza moduły większej mocy od modułów o mocy 250Wp występujących w projekcie, jednak moc sumaryczna ma być nie mniejsza niż moc zapisana w projekcie, - Zamawiający dopuszcza zastosowanie modułów polikrystalicznych, - Dopuszcza się zmiany parametrów przewodów i zabezpieczeń (w zakresie przekrojów, rodzaju przewodu, rodzaju zabezpieczeń), - Zamawiający odstępuje od wymogu instalacji układu pomiarowego zielonej energii. 5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 3 lata licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45320000-6


Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45400000-1, 45312310-3, 45310000-3, 45311000-0, 45314310-7, 45317300-5, 09331200-0, 45331000-6, 45331100-7, 45332400-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 380178.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: U. R. B. Piotr Watras
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dziewanny 35/13
Kod pocztowy: 20-539
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 490770.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 490770.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 490770.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 19%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.