Ogłoszenie nr 500191699-N-2018 z dnia 10-08-2018 r.
Połczyn-Zdrój: Modernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Połczyn wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537048-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500002220-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500009296-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Połczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 33004428100000,
ul. Szczecinecka
12,
78-320
Połczyn-Zdrój, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 662 230, e-mail
emilia.mazur@szczecinek.lasy.gov.pl, faks
943 662 230.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Połczyn
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Połczyn wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.1.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na modernizacji budynku biurowego Nadleśnictwa Połczyn wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą obejmująca rozbiórkę budynku biurowego do stanu "0", częściową rozbiórkę budynku gospodarczego i rozbiórkę masztu antenowego, budowę budynku biurowego, wymianę dachu nad budynkiem gospodarczym, budowę masztu radiowego oraz zagospodarowanie terenu wraz z urządzeniami na działce nr 120/37 obr.006 położonej przy ul. Szczecinecka 12 w Połczynie-Zdroju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej (projektowej), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załączniki nr 1B do SIWZ, w skład którego wchodzą następujące dokumenty: 1. Projekt architektoniczno-budowlany zatwierdzony decyzją nr 67/2017 Starosty Świdwińskiego w dniu 28.03.2017 (AB.670.37,2017) składający się z: - projektu architektonicznego z zagospodarowaniem terenu; - projektu rozbiórek; - projektu konstrukcyjnego; - ekspertyzy technicznej; - projektu instalacji sanitarnych wewnętrznych; - projektu instalacji sanitarnych zewnętrznych; - projektu instalacji elektrycznych wewnętrznych; - projektu instalacji elektrycznych zewnętrznych; - projektu instalacji teletechnicznych; - projektu drogowego - charakterystyki energetycznej; - dokumentacji badań podłoża gruntowego wraz z opinią geotechniczną. 2. Projekty wykonawcze: - projekt architektoniczny - projekt instalacji wod-kan - projekt instalacji zewnętrznych wod-kan - projekt wykonawczy - branża konstrukcyjna - projekt instalacji teletechnicznych - projekt instalacji elektrycznych zewnętrznych - projekt instalacji elektrycznych wewnętrznych - projekt instalacji wentylacji i klimatyzacji - projekt instalacji co, kotłowi gazowej, instalacji gazowej - projekt drogowy - projekt aranżacji wnętrz (UWAGA: meble ruchome oraz sprzęt AGD nie stanowią przedmiotu zamówienia) 3. Przedmiar robót - Przedmiar robót, konstrukcja i architektura budynku biurowego; - Przedmiar robót, wewnętrzne instalacje wod.-kan. budynku biurowego; - Przedmiar robót, instalacje wentylacji mechanicznej budynku biurowego; - Przedmiar robót, instalacje klimatyzacji budynku biurowego; - Przedmiar robót, wewnętrzne instalacje elektroenergetyczne budynku biurowego; - Przedmiar robót, instalacje teletechniczne; - Przedmiar robót, zagospodarowanie terenu; - Przedmiar robót, drogi; - Przedmiar robót, sieci i przyłącza wodnokanalizacyjne; - Przedmiar robót, zewnętrzne instalacje elektroenergetyczne. 4. Projekt aranżacji wnętrz - tom I,II, Opis 5. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 6. Decyzje administracyjne, uzgodnienia i pozostałe dokumenty związane z realizacją planowanej inwestycji: pozwolenie na budowę - decyzja nr 63/2017 z dnia 28.03.2017 roku; Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie na działce nr 120/37 obręb 0006, jednostka ewidencyjna Miasto Połczyn-Zdrój Zakres prac obejmuje: - przebudowę budynku biurowego poprzez jego częściową rozbiórkę, rozbudowę wraz: z wewnętrznymi i zewnętrznymi instalacjami wod-kan i elektryczną, wewnętrzną instalacją wentylacji i klimatyzacji, instalacją CO, kotłownią gazową i instalacją gazową, instalacją teletechniczną; - przebudowę budynku pomocniczego poprzez jego częściową rozbiórkę i pozostawienie 3 stanowisk garażowych z zapleczem; - przebudową układu komunikacyjnego na działce; - budowę małej architektury w tym masztu radiowego i dwóch masztów flagowych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni.
II.4) Główny kod CPV: 45223000-6
Dodatkowe kody CPV:
45223000-6,
45261000-4,
45421000-4,
45262500-6,
45410000-4,
45430000-0,
45451000-3,
45450000-6,
45442000-7,
45443000-4,
45443000-4,
45331210-1,
45331200-8,
45331220-4,
45315700-5,
45310000-3,
45314300-4,
45311100-1,
45316000-5,
45312310-3,
45312311-0,
45314200-3,
45312200-9,
45316200-7,
45314320-0,
32320000-2,
45342000-6,
45341000-9,
45223100-7,
45111291-4,
45112700-2,
45233300-2,
45233220-7,
45233223-8,
45342000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować Przedmiot Umowy przy dochowaniu terminów pośrednich (kamieni milowych), jak niżej:
1) do 30.08.2017 rok - pierwsze zgłoszenie gotowości do odbioru częściowego robót; prace rozbiórkowe budynku pomocniczego
2) do 30.12.2017 rok - drugie zgłoszenie gotowości do odbioru częściowego robót;
3) do 30.04.2018 roku - trzecie zgłoszenie gotowości do odbioru częściowego robót;
4) do 30.06.2018 roku - czwarte zgłoszenie gotowości do odbioru częściowego robót;
5) do 30.09.2018 roku - piąte zgłoszenie gotowości do odbioru częściowego robót
6) do 30.10.2018 roku - zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego robót.
4. W terminie do dnia 30.11.2018 roku Wykonawca zobowiązany jest zakończyć wszelkie roboty i przekazać Zamawiającemu kompletny operat kolaudacyjny wraz z uzyskaną w imieniu Zamawiającego decyzją - pozwolenie na użytkowanie obiektu.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Modernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Połczyn |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
02/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
BSP Service Sp z o.o.,
,
ul. Szczecińska 32,
75-137,
Koszalin, kraj/woj.
zachodniopomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w wysokości nie większej niż 50% wartości poszczególnych części zamówienia.. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia,
Strony dopuszczają możliwość prolongowania terminów realizacji umowy, o których mowa w § 3, w następujących przypadkach:
1) Z winy Zamawiającego:
b) w przypadku opóźnienia przez Zamawiającego przekazania terenu budowy;
c) w przypadku konieczności prowadzenia przez Zamawiającego zabiegów gospodarczo - leśnych na przekazanym Wykonawcy terenie budowy;
d) w przypadku nie wykonania obowiązków Zamawiającego wynikających z niniejszej Umowy.
3) Z przyczyn niezależnych od Wykonawcy:
a) jeżeli w czasie realizacji umowy wystąpią wybitnie niesprzyjające i nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe, uniemożliwiające wykonanie zadania np. mrozy, opady atmosferyczne, huragany;
b) wystąpią inne nieprzewidziane okoliczności mające wpływ na wykonanie zamówienia a w szczególności niesprzyjające warunki geologiczne, archeologiczne lub terenowe, odnalezienie niewypałów i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne itp.;
c) w przypadku odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, a niezbędnych do prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy;
d) wskutek wystąpienia okoliczności, które mogą zostać uznane za działanie siły wyższej, rozumianej jako zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
e) nieprzewidzianej zmiany przepisów prawa uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy na warunkach określonych w Umowie;
f) z przyczyn wynikających bezpośrednio w winy Zamawiającego uniemożliwiających Wykonawcy prawidłowe wykonanie Przedmiotu Umowy;
g) w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego w oparciu o art. 67 ust.1 pkt 5 Ustawy Pzp, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia wykonania) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego.
3. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w terminie realizacji umowy, nowy termin zostanie wydłużony o czas niezawinionego przez Wykonawcę przestoju. Warunkiem wydłużenia terminu realizacji umowy będzie wystąpienie przez Wykonawcę z pisemnym wnioskiem o przedłużeniu terminu realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem przyczyn uzasadniających jego przedłużenie nie później niż w terminie 5 dni od daty powstania okoliczności uzasadniającej przedłużenie, pod rygorem utraty prawa do żądania przesunięcia terminu realizacji. W takim przypadku Zamawiający może pisemnie potwierdzić fakt i okres przestoju, co stanowić może podstawę do spisania stosownego aneksu przedłużającego umowę.
3. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie nie skutkuje obowiązkiem automatycznego przedłużenia terminu realizacji Umowy.
Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w wyłącznie w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatków VAT. W takim przypadku cena netto Umowy nie ulegnie zmianie. O zmianie podatku VAT Wykonawca będzie zobligowany powiadomić Zamawiającego pisemnie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
2. Jeżeli w toku realizacji niniejszej Umowy będzie zachodziła konieczność udzielenia zamówień uzupełniających, Zamawiający przewiduje ich udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia
zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z dyspozycją określoną w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
4. Zamawiający udzieli zamówienia, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, pod warunkiem, że będą one polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W związku z powyższym, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, w takim zakresie rzeczowym oraz w standardzie, w jakich został określony Przedmiot Umowy niniejszą Umową.
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/08/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych których na etapie postępowania Zamwiajacy nie mógł przewidzieć ze względu na rozbieżność pomiędzy dokumnetacją archiwalną budynku a stanem faktycznym w zakresie ścian piwnic, jak również dokonana przez Zamawiającego zmiana w zakresie instalacji teletechnicznych i elektrycznych w stosunku do projektowanej oraz zgodnie z ogłoszeniem o zamówieniu i wzorem umowy zmiana g) w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego w oparciu o art. 67 ust.1 pkt 5 Ustawy Pzp, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia wykonania) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych których na etapie postępowania Zamwiajacy nie mógł przewidzieć ze względu na rozbieżność pomiędzy dokumnetacją archiwalną budynku a stanem faktycznym w zakresie ścian piwnic, jak również dokonana przez Zamawiającego zmiana w zakresie instalacji teletechnicznych i elektrycznych w stosunku do projektowanej oraz zgodnie z ogłoszeniem o zamówieniu i wzorem umowy zmiana g) w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego w oparciu o art. 67 ust.1 pkt 5 Ustawy Pzp, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia wykonania) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
wykonanie robót dodatkowych których na etapie postępowania Zamwiajacy nie mógł przewidzieć ze względu na rozbieżność pomiędzy dokumnetacją archiwalną budynku a stanem faktycznym w zakresie ścian piwnic, jak również dokonana przez Zamawiającego zmiana w zakresie instalacji teletechnicznych i elektrycznych w stosunku do projektowanej oraz zgodnie z ogłoszeniem o zamówieniu i wzorem umowy zmianaw przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego w oparciu o art. 67 ust.1 pkt 5 Ustawy Pzp, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia wykonania) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI POŁCZYN-ZDRÓJ
- Remont i konserwacja dróg gminnych oraz remont nawierzchni chodników zlokalizowanych w pasach ulic i dróg gminnych na terenie miasta i gminy Połczyn-Zdrój w 2024 roku
- Remont ulicy Staszica wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Połczyn-Zdrój
więcej: przetargi POŁCZYN-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Bohaterów Westerplatte wraz z przebudową drogi gminnej nr 747555P Pogorzela - Głuchów w Pogorzeli.
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - wymiana podłogi sportowej w Hali Mistrzów II postępowanie
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W PRZEMYŚLU
- Remont drogi wojewódzkiej nr 562 od km 26+834 do km 29+134 na odcinku Główina - Więcławice - nr postępowania 093/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.