To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-10
Ogłoszenie nr 500191368-N-2018 z dnia 10-08-2018 r.
Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych: Roboty związane z wymianą drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575612-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 15394000000,
ul. ul. Połczyńska
24,
75815
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
094 3409106, 3409107, e-mail
zbm@zbm.koszalin.pl, faks
943 409 196.
Adres strony internetowej (url): zbm.koszalin.ibip.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty związane z wymianą drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DP.261.08.2018.KF
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Nazwa zamówienia: Roboty związane z wymianą drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje: wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych wymiana podokienników wewnętrznych i zewnętrznych roboty towarzyszące wynikające z demontażu i montażu okien i drzwi 1) Przed wykonaniem warsztatowym okna lub drzwi balkonowych wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiaru każdej sztuki wymienianej stolarki w każdym z pomieszczeń w lokalu. 2) Minimalne wymagania jakościowe dotyczące stolarki z PCV: Okna i drzwi balkonowe wykonane z wysokoudarowego PCV (co najmniej pięciokomorowe), w kolorze białym, potwierdzone zaświadczeniem z ITB. Całość okna o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż Uw=1,1 W/m²K. Izolacyjność akustyczna całego okna nie mniejsza niż 30 dB. Profile trwale oznaczone nazwą producenta i typem profilu. Wzmocnienia stalowe ram, skrzydeł i słupków wykonane z profilu zamkniętego - stal ocynkowana 1,50 mm. Szyby zespolone o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż Ug= 1,1W/m²K starannie osadzone w ramie z PCV, które uniemożliwią stratę ciepła przez okno. Szyba zespolona trwale oznaczona nazwą producenta i rodzajem gazu wypełniającego oraz grubością szkła lub współczynnikiem przenikana ciepła. Uszczelki przylgowe z EPDM na całym obwodzie okien, mocowane do wrębów, w kolorze czarnym. Okucia w oknach stosować obwiedniowe z systemem regulacji i docisku, kompletne, przystosowane do ciężaru własnego skrzydła i obciążeń eksploatacyjnych, skrzydła uchylne winny być wyposażone w ograniczniki, rozwieralność z możliwością zwykłego uchyłu, Klamki w kolorze białym , pozwalającą na obracanie rączką o 45o do mikrowentylacji. Nawiewniki ciśnieniowe powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-83/B-03430 (wentylacja pomieszczenia-zapewniająca wymianę powietrza w pomieszczeniu), wyposażony w siatkę przeciw owadom, otwory w profilu do nawiewników frezowane na całej długości nawiewnika - nie punktowo. 3) minimalne wymagania jakościowe dotyczące parapetów Podokienniki wewnętrzne komorowe z PCV w kolorze białym o grubości minimalnej 2,0 cm, o szerokości wg potrzeb, z okapnikiem i zaślepkami o szerokości wg potrzeb. Szerokość parapetów od 0,20 m do 0,50 m, średnio przyjąć 0,30 m. Parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej powlekanej o grubości, co najmniej 2 mm i szerokości wg potrzeb w kolorystyce istniejących na budynku parapetów. 4) W celu potwierdzenia, że oferowana stolarka oraz podokienniki, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą: kompletna aprobata techniczna na profile oraz dokument stwierdzający prawa do posługiwania się tą aprobatą przez producenta okien ( w przypadku braku wykazu producentów w aprobacie) lub dokumenty równoważne, kompletna aprobata techniczna na okucia lub dokumenty równoważne, kompletna aprobata techniczna na nawiewniki okienne lub dokumenty równoważne, atest higieniczny na profile, klasyfikacja ogniowa na profile. Uwaga! Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie, najpóźniej w dniu podpisania umowy, do dostarczenia fragmentu profili okiennych PCV zastosowanych w oferowanych oknach (ościeżnica i skrzydło) oraz fragmentu podokiennika PCV (próbki o orientacyjnych wymiarach 35x35 cm). 3.3. Nazwy i kody CPV: 45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32-8 Instalowanie okien 45.41.00.00-4 Tynkowanie 3.4. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych równoważnych tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. 3.5. Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zawartą w Części 5 SIWZ. 3.6. Gwarancja i rękojmia: 1) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na zasadach określonych w projekcie umowy. Wymagany okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 6 lat (72 miesiące) na cały zakres robót. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny wobec zamawiającego z tytułu rękojmi na warunkach określonych w projekcie umowy. 3.7. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca wskazane poniżej czynności realizował przy udziale osób zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.). 3.8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.10. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3.11. Wskazane w formularzu oferty ilości są wartościami orientacyjnymi i służą do wyliczenia ceny oferty. Rozliczenie odbywało się będzie za faktycznie wykonane roboty. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia do realizacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV: 45421132-8, 45410000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
117000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU REDAN Renata Daniłowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
129397.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Zakup wraz z montażem wiat przystankowych - Zielone przystanki w Koszalinie"
- 3.2024 Rozbiórka stropu budynku usługowego po byłej Komendzie Powiatowej Policji w Świdwinie
- Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Drawsku Pomorskim - III etap - wykonanie kanalizacji deszczowej
- Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na terenie Koszalina
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu.
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie
- Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na terenie kompleksu sportowego "Moje boisko ORLIK 2012" w Pietrzykowicach
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- Remont budynku dawnej Plebani ewangelickiej w Jutrosinie
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 4 - 3 PIĘTRO
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.