eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kiszkowo › Utworzenie Centrum Kulturalnego w miejscowości Rybieniec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-09

Ogłoszenie nr 500190552-N-2018 z dnia 09-08-2018 r.

Urząd Gminy Kiszkowo: Utworzenie Centrum Kulturalnego w miejscowości Rybieniec

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej przez Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589545-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Kiszkowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53848400000, ul. ul. Szkolna 2, 62280 Kiszkowo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 297 019, e-mail sekretarz@kiszkowo.pl, faks 614 297 011.
Adres strony internetowej (url): www.kiszkowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utworzenie Centrum Kulturalnego w miejscowości Rybieniec

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.13.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty: teren zielony centrum, budynek świetlicy centrum kulturalnego i budynek zaplecza świetlicy, ogrodzenie terenu rekreacyjno-sportowego TECHNOLOGIA WYKONANIA POWIERZCHNI TRAWIASTEJ - Odspojenie darni na głębokość 25 cm. - Wyprofilowanie terenu płyty boiska spycharką z laserowym systemem prowadzącym zgodnie z ustalonym spadkiem 0,5%. - Wymieszanie i rozwiezienie: torf ogrodniczy + ziemia urodzajna oraz gleba rodzima w proporcjach -20%-20%-60%. Wymieszać razem poszczególne komponenty. - Nadać docelowy profil płyty boiska spycharką. - Wykonać zasiew siewnikiem wgłębnym typu Campbell mieszanką traw o składzie np.: Festuca arundinacea "Astrbc" 25% Festuca rubra rubra "Bargena" 20% Lolium perenne "Barbair" 20% Lolium perenne " Barrage" 15% Poa pratensis " Balin" 20% w ilości 3.0 kg/100 m2 - wysianie nawozów wieloskładnikowy o składzie: Azot (N) 15% Fosfor (P2Os) 9% Potas (K2O) 15% Żelazo (Fe) 1% W ilości 3 kg/100 m2 oraz nawóz azotowy (saletra wapniowo-amonowa) o składzie: Azot (N) 27% - w formie azotanowej 13,5% - w formie amonowej 13,5% Wapń (CaO) 7% Magnez (MgO) 4% w dawce 4 kg/100 m2. BUDYNKI GOSPODARCZE Na terenie centrum kulturalnego usytuowane zostaną 2 budynki - budynek świetlicy centrum kulturalnego o wymiarach 5,0 m x 7,0 m wykonane z płyty obornickiej, ustawione na bloczkach betonowych. - budynek zaplecza świetlicy o wymiarach 2,5 m x 5,0 m wykonane z płyty obornickiej, ustawione na bloczkach betonowych. Ustawione budynki nie będą na stałe powiązane z gruntem. OGRODZENIE Cały teren ogrodzony parkanem z siatki stalowej ocynkowanej, na słupkach stalowych o wysokości 1,8 m. Od strony drogi gminnej usytuowano bramę wjazdową o szerokości 4,0 m i furtkę o szerokości 1,0 m i wysokości jak parkan. (1,8 m ). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: wymogami opisanymi w SIWZ, umową dokumentacją projektową, przedmiarem robót/kosztorysem spełniającym rolę pomocniczą przy wycenie przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz ustawą prawo budowlane, z przepisami wykonawczymi do ustawy, ustawą prawo zamówień publicznych, z przepisami wykonawczymi do ustawy, wszystkie materiały stosowane muszą posiadać polskie atesty i odpowiadać polskim normą. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać: - certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewnia zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie polskich norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych, - deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z polską normą lub aprobata techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono polskiej normy. Jeżeli dokumentacja przy opisie zamówienia wskazuje nazwę producenta znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń - zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. - równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. 2. Zamawiający na podstawie w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy kodeks pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umów o pracę - nie mniej niż dwóch osób do wykonywania prac przy przedmiocie umowy w zakresie czynności wykonywania prac ogólnobudowlanych i załączy zakres czynności lub oświadczenie wykonawcy, że pracownicy wykonują te czynności. Wykonawca: a) zobowiązuje się, że pracownicy opisani wyżej będą w całym okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, b) w terminie zakończenia realizacji przedmiotu umowy, który jest terminem przekazania wykonanych prac wraz z kompletem wszystkich dokumentów potrzebnych do oddania inwestycji do użytkowania i podpisania komisyjnie protokołu odbioru robót, zamawiający zobowiązuje wykonawcę do przedłożenia do wglądu kopii umów o pracę zawartych przez wykonawcę (podwykonawcę) z pracownikami wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia a opisanymi wyżej i załączy zakres czynności lub oświadczenie wykonawcy, że pracownicy wykonują te czynności, z zastrzeżeniem lit. c) c) "Każdorazowo na żądanie zamawiającego w terminie wskazanym przez zamawiającego nie krótszym niż trzy dni robocze, wykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami świadczącymi czynności opisane wyżej (w trakcie realizacji umowy) Wykonawca (podwykonawca) zapłaci karę umowną za każdego pracownika który wykonuje czynności opisane wyżej a który nie będzie zatrudniony przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę lub Wykonawca nie przedłoży do wglądu zamawiającemu kopii umów o pracę tych pracowników". d) za niedopełnienie wymogów zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy przy realizacji zmówienia, wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w umowie i j.n. W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy osób(y) przy czynnościach, o których mowa w pkt. 2, lub nieprzedłożenia zamawiającemu umów(y) o pracę, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 2 000,00 zł za każdego pracownika, za każdy stwierdzony przypadek. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać w szczególności poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: wykonanie zakresu robót wynikającego z dokumentacji projektowo-kosztorysowej, zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne jeśli jest taka potrzeba, przygotowanie i sporządzenie dokumentacji geodezyjno-powykonawczej, organizacja ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, zapewnienie dozoru a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, zatrudnienia osób na podstawie umowy pracę przy pracach ogólnobudowlanych przy przedmiocie zamówienia prowadzenie robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego, bhp i ppoż, utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania bieżąco zbędnych materiałów, odpadów, z terenu budowy, umożliwienia wstępu na teren budowy osobom i podmiotom upoważnionym a w szczególności przedstawicielom zamawiającego, po zakończeniu robót uporządkowanie terenu i przekazania zamawiającemu w dniu końcowego odbioru, naprawy ewentualnie uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, ubezpieczenie budowy, robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej na czas trwania budowy, trwania robót, ponoszenia opłat z tyt. nadzorów specjalistycznych (archeologiczne, energetyczne, telekomunikacyjne, drogowe i wszelkich innych opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, Zamawiający uznaje, że wykonawca przeanalizuje zakres robót wynikający z dokumentacji, projektu - planu zagospodarowania działki nr 28/5, obręb Rybieniec, gm. Kiszkowo, przedmiaru robót, wizji terenowej i ewentualne prace dodatkowe konieczne i uwzględni je w cenie ofertowej która stanowi wynagrodzenie ryczałtowe. ? Wykonawca udziela obligatoryjnej gwarancji 36 miesięcy na przedmiot zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty, gwarancja obligatoryjna nie podlega punktacji. Gwarancji dodatkowej wykonawca może udzielić. ? Termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia jednorazowo w terminie do 30 dni od doręczenia faktury a podstawą wystawienia faktury jest protokół końcowy odbioru robót. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek. ? Wynagrodzenie za przedmiot umowy - ryczałtowe, płatne jednorazowo ? Zgodnie z art. 36b ustawy PZP Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. ? Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej przez Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 ? Zamawiający posiada zgłoszenie zamiaru budowy nr AB6743.74.1143.gm.Kiszk.2017 z dnia 22.02.2017 r. ? Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys/przedmiar robót, projekt - plan zagospodarowania, dz. nr 28/5 Rybieniec, gm. Kiszkowo

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212300-9


Dodatkowe kody CPV: 45212172-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121951.13
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOP-DRÓG Roman Stoiński
Email wykonawcy: krecik63@onet.pl
Adres pocztowy: Akacjowa 10
Kod pocztowy: 62-085
Miejscowość: Skoki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149999.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149999.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 332568.74
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.