eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest remont podłóg i malowanie ścian na korytarzu II piętra i salach lekcyjnych nr 54,57,58,59,60,61,65 usytuowanych na II piętrze w Zespole Szkół nr 11 przy ul. Ratuszowej 13 w Warszawie w ramach zadania pn."Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-08

Ogłoszenie nr 500189088-N-2018 z dnia 08-08-2018 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ: Przedmiotem zamówienia jest remont podłóg i malowanie ścian na korytarzu II piętra i salach lekcyjnych nr 54,57,58,59,60,61,65 usytuowanych na II piętrze w Zespole Szkół nr 11 przy ul. Ratuszowej 13 w Warszawie w ramach zadania pn.: "Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560699-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966300082, ul. ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 03-708 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48224438048, e-mail ppn.zampubl@um.warszawa.pl, faks +484438186.
Adres strony internetowej (url): www.praga-pn.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest remont podłóg i malowanie ścian na korytarzu II piętra i salach lekcyjnych nr 54,57,58,59,60,61,65 usytuowanych na II piętrze w Zespole Szkół nr 11 przy ul. Ratuszowej 13 w Warszawie w ramach zadania pn.: "Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD-VII-WZP.271.11.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do wykonania: a) Robót budowlanych oraz towarzyszących w zakresie remontu podłóg drewnianych, w zakres których wchodzą: o zabezpieczenie sal lekcyjnych oraz korytarza przed zapyleniem, zabrudzeniem; o demontaż powierzchni parkietu wraz z listwami przyściennymi; o demontaż podkładu z płyty pilśniowej; o skucie posadzki cementowej; o ułożenie warstwy styropianu podłogowego grubości 5 cm; o ułożenie warstwy izolacyjnej z folii budowlanej; o wylewka nowej posadzki cementowej zbrojonej siatką stalową; o ułożenie parkietu dębowego w jodełkę z jego cyklinowaniem; o lakierowanie parkietu; o wymiana lub renowacja listew przyściennych z ich montażem; o osadzenie listwy progowej; o wywóz odpadów na zwałkę. b) Robót budowlanych oraz towarzyszących w zakresie zadania - malowanie sal lekcyjnych, w zakres których wchodzą: o zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów; o przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami akrylowymi z poszpachlo-waniem ubytków i nierówności; o dwukrotne malowanie farbami akrylowymi powierzchni ścian i sufitów; o dwukrotne malowanie farbami olejnymi powierzchni ścian z jednokrotnym szpachlowaniem; o malowanie olejne drzwi wejściowych do sal; o dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych; o dwukrotne malowanie farbą olejną rur c.o..

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45430000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 250909.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OFFICO Małgorzata Jodłowska-Szczuka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Reniferowa 30
Kod pocztowy: 03-289
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 359006.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 359006.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 419147.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.