To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-07
Ogłoszenie nr 500188674-N-2018 z dnia 07-08-2018 r.
Gmina Pruchnik: Budowa strefy aktywności w ramach programu rozwoju małej infrastruktury
sportowo - rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym - Otwarte Strefy Aktywności (OSA) w Pruchniku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580168-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pruchnik, Krajowy numer identyfikacyjny 650900424,
ul. ul. Rynek
1,
37-560
Pruchnik, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166236113, e-mail
zampub@gminapruchnik.pl, faks
166236130.
Adres strony internetowej (url): www.pruchnik.bip.info.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa strefy aktywności w ramach programu rozwoju małej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym - Otwarte Strefy Aktywności (OSA) w Pruchniku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZ 271/5/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "Budowa strefy aktywności w ramach programu rozwoju małej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym - Otwarte Strefy Aktywności (OSA) w Pruchniku". Zakres zamówienia, obejmuje m.in.: 1) Przygotowanie terenu pod nawierzchnie,2) Nawierzchnia piaskowa,3) Nawierzchnia trawiasta,4) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej,5) Nasadzenia,6) Ogrodzenie placu zabaw,7) Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw,8) Dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej,9) Dostawa i montaż urządzeń strefy relaksu,10) Dostawa i montaż urządzeń uzupełniających. Szczegółowy zakres robót został określony w załączniku nr 1 do SIWZ tj. dokumentacja techniczna oraz w przedmiarze robót/kosztorys ofertowy w excelu do WYCENY stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Załączony przedmiar robót/ kosztorys ofertowy w Excelu stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ Wykonawca winien wycenić i dołączyć do oferty. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, poleceniami nadzoru inwestorskiego z zachowaniem zasad wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. 5. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości oraz nie będą prowadzić do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dostarczone i zamontowane URZĄDZENIA/wyposażenie Otwartej Strefy Aktywności winny być bezpieczne, posiadać niezbędne atesty i/lub certyfikaty, powinno spełniać polskie i/lub europejskie normy. Certyfikaty bezpieczeństwa na poszczególne elementy wyposażenia placu zabaw (urządzenia zabawowe) oraz deklaracje Zgodności z Polskimi Normami na urządzenia towarzyszące (np. tablica z regulaminem, kosz na śmieci, ławka) przedkłada jedynie Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego asortymentu - elementy wyposażenia placu zabaw, siłowni zewnętrznej, strefy relaksu itp. wolnego od wad prawnych i fizycznych i zamontowania go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na okres nie krótszy niż czas niezbędny do wykonania poniższych czynności w zakresie realizacji zamówienia - szczegóły określono w rozdziale IV SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112720-8
Dodatkowe kody CPV: 45233250-6, 45100000-8, 45112723-9, 37535200-9, 43325000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie jest dofinansowane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Kultury Fizycznej w ramach Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym OSA 2018.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
102071.83
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Apis Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
149559.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO- SPORTOWEJ W CENTRUM WSI W MIEJSCOWOŚCI BUKOWINA - OSIEDLE
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Wykonanie rozbudowy ul. Ślusarskiego i ul. Pułaskiego do Ronda Polskiego Państwa Podziemnego w Otwocku w Gminie Otwock zgodnie z załączoną dokumentacją do postępowania przetargowego (...)
- Budowa drogi gminnej w Bogufałowie dz. nr 282 - etap I
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.