To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-07
Ogłoszenie nr 500188502-N-2018 z dnia 07-08-2018 r.
Gmina Oleśnica: Dostosowanie pomieszczeń do prowadzenia gminnego żłobka przy ul. Wileńskiej 32A w Oleśnicy, województwo dolnośląskie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580957-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Oleśnica, Krajowy numer identyfikacyjny 931934791,
ul. 11 Listopada
24,
56-400
Oleśnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+48713140200, e-mail
urzad@olesnica.wroc.pl, faks
+48713140204.
Adres strony internetowej (url): http://olesnica.nowoczesnagmina.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie pomieszczeń do prowadzenia gminnego żłobka przy ul. Wileńskiej 32A w Oleśnicy, województwo dolnośląskie.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Dostosowanie pomieszczeń do prowadzenia gminnego żłobka przy ul. Wileńskiej 32A w Oleśnicy, województwo dolnośląskie." 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowalne. 3. Zakres prac obejmuje: zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń , trzech sal szkolnych, na jeden oddział żłobkowy przeznaczony dla dzieci w wieku do lat 3. Głównym zadaniem projektowym jest wydzielenie strefy przeciwpożarowej dla tego typu funkcji w istniejących zabudowaniach oraz dostosowanie do aktualnych wytycznych projektowych oraz norm budowlanych. W budynku po zmianie będzie występował jeden oddział żłobkowy dla 25 dzieci. Sala żłobkowa znajduje się na pierwszej kondygnacji nadziemnej budynku i stanowi zwarty zespół przylegających do siebie i powiązanych funkcjonalnie pomieszczeń przeznaczonych na prowadzenie żłobka tj. wyposażony w indywidualny sanitariat przeznaczony dla najmłodszych dzieci z bezpośrednim dostępem z sali. Sala Nr 1, oddział żłobkowy o powierzchni 67,70 m2 (pomieszczenie 0.6) przeznaczona będzie dla 25 dzieci. Większość prac projektowych występuje wewnątrz istniejących pomieszczeń. Pomieszczenia oddziału żłobkowego posiadają dwa wyjście na zewnątrz , pierwsze prowadzi poprzez istniejącą klatkę schodową oraz drugie wyjście poprzez ewakuacyjne okno dla potrzeb ewakuacji dzieci - umożliwiające wyprowadzenie dzieci przez pracowników oraz ekipę ratowniczą .Przedmiotowe zamierzenie planowane jest w miejscowości Oleśnica, przy ulicy Wileńskiej32. Budynek nie jest wpisany jest do rejestru zabytków . Budynek (byłej zabudowy koszarowej) przy ulicy Wileńskiej wpisany jest w wykazie ewidencyjnym zabytków w miejscowym Oleśnica pod numerem 14. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB załącznik nr 8 do SIWZ), przedmiarami robót, (załączniki 9 SIWZ), dokumentacją projektową (załączniki nr 10 SIWZ), które zawierają szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. Tam, gdzie w niniejszej SIWZ wraz załącznikami, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze zgłoszeniem wykonania robót budowlanych oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wskazanie oraz wykazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. 6. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się aby przed złożeniem oferty wykonawca dokonał oględzin terenu będącego przedmiotem postępowaniu celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla oszacowania ceny oferty z należytą starannością i rzetelnego przygotowania oferty. 7. W trakcie przygotowywania ofert, Wykonawca ma obowiązek dokładnie sprawdzić zgodność dokumentacji projektowej (załączniki nr 10 SIWZ) i STWiORB (załącznik nr 8 do SIWZ) z przedmiarami robót i zgłosić Zamawiającemu wszelkie ewentualne rozbieżności w zapisach pomiędzy dokumentacją projektową i STWiORB, a przedmiarami robót celem modyfikacji przez Zamawiającego zapisów w w/w dokumentach. 8. Zamawiający na etapie składania ofert nie dopuszcza dokonywania przez Wykonawców samodzielnej modyfikacji zapisów pozycji w przedmiarach. 9. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na etapie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie w terminie 5 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności. 10. Prowadzone roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, Bhp, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. 11. Wykonawca odpowiada za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z realizacją zamówienia. 12. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia. 13. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu nie później niż na 2 dni przed podpisaniem umowy kosztorysu, sporządzonego w oparciu o przedmiary stanowiące załączniki 9 do SIWZ. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy. Jeżeli Wykonawca uzna, iż przedmiar nie obejmuje pewnych robót wymaganych w dokumentacji projektowej (załączniki nr 10 do SIWZ) lub STWiORB (załącznik nr 8 do SIWZ) jest zobowiązany uzupełnić kosztorys o brakujące pozycje. 14. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie i niezbędne do odbioru przez instytucje takie jak sanepid oraz straż pożarną. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
221500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Henryk Grabowski Zakład Ogólnobudowlany
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
251699.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan-butan (mix) do celów grzewczych dla Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie filia Jemielna 15
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Oleśnicy w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1509D w ul. Wądoły na odcinku od ul. Moniuszki do ul. Energetycznej
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i zmiana przeznaczenia istniejącego obiektu na potrzeby centrum opiekuńczo-mieszkalnego i aktywności lokalnej w Helenowie Drugim
- Budowa przedszkola gminnego w Zwierzynie
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole
- Budowa budynku wielofunkcyjnego w Wierzawicach - żłobek oraz klub seniora
- "Utworzenie nowych 48 miejsc opieki w Żłobku Miejskim w Łęczycy przy ul. Ozorkowskie Przedmieście 6c".
- "Budowa przedszkola miejskiego w Międzyrzecu Podlaskim. Utworzenie 50 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku miejskim nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.