eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Zakup sprzętu i licencji oprogramowania 3" w ramach projektu "e-Urząd - rozwój elektronicznej administracji w Gminie Wadowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-08-07

Ogłoszenie nr 500188388-N-2018 z dnia 07-08-2018 r.

Wadowice: Zakup sprzętu i licencji oprogramowania 3" w ramach projektu "e-Urząd - rozwój elektronicznej administracji w Gminie Wadowice OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, Działania 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wadowice Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 000526423, ul. pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 33 873 18 11, e-mail zamowienia@wadowice.pl, jgrzyb@wadowice.pl, faks +48 33 873 18 15.
Adres strony internetowej (url): www.wadowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umwadowice

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i licencji oprogramowania 3" w ramach projektu "e-Urząd - rozwój elektronicznej administracji w Gminie Wadowice
Numer referencyjny OR.ZP.271.14.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części


Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - zakup gotowego do uruchomienia zestawu komputerowego z peryferiami: a) zestaw komputerowy z systemem operacyjnym - 1 szt., b) oprogramowanie biurowe - 1 szt., c) urządzenie wielofunkcyjne A4 cz.-b. - 1 szt., d) urządzenie UPS - 1 szt. Część 2 - zakup skanera A4 kolor Część 3 - dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem a) komputer przenośny 13´ - 1 szt. b) komputer przenośny 15´ - 1 szt.

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1

Dodatkowe kody CPV:

30213100-6,

30213300-8,

30237280-5,

38520000-6,

48310000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W prowadzonym uprzednio przez Zamawiającego postępowaniu na dostawę (numer referencyjny Zamawiającego OR.ZP.271.13.2018, nie została złożona żadna oferta, w konsekwencji postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup gotowego do uruchomienia zestawu komputerowego z peryferiami


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

iCOD.pl Sp. z o.o., , ul.Grażyńskiego51, 43-300, Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup skanera A4 kolor


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

iCOD.pl Sp. z o.o., , ul. Grażyńskiego 51, 43-300, Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

iCOD.pl Sp. z o.o., , ul. Grażyńskiego 51, 43-300, Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.