eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › "Na straży historii- Renowacja murów obronnych wraz z basztą menniczą oraz konserwacja ruin Kaplicy Św. Jerzego wraz z zagospodarowaniem terenu". "Konserwacja ruin Kaplicy Św. Jerzego wraz z zagospodarowaniem terenu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-07

Ogłoszenie nr 500188379-N-2018 z dnia 07-08-2018 r.

Gmina Goleniów: "Na straży historii- Renowacja murów obronnych wraz z basztą menniczą oraz konserwacja ruin Kaplicy Św. Jerzego wraz z zagospodarowaniem terenu". "Konserwacja ruin Kaplicy Św. Jerzego wraz z zagospodarowaniem terenu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. Oś priorytetowa 4. Naturalne otoczenie człowieka. Działanie 4.1. Dziedzictwo kulturowe.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572662-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500147743-N-2018,500155205-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Goleniów, Krajowy numer identyfikacyjny 81168436700000, ul. Plac Lotników 1 , 72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 698 200, e-mail zamowienia.publiczne@goleniow.pl, faks 914 698 298.
Adres strony internetowej (url): www.goleniow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Na straży historii- Renowacja murów obronnych wraz z basztą menniczą oraz konserwacja ruin Kaplicy Św. Jerzego wraz z zagospodarowaniem terenu". "Konserwacja ruin Kaplicy Św. Jerzego wraz z zagospodarowaniem terenu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WGG.271.4.70.2018.EJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne p.n.: "Na straży historii- Renowacja murów obronnych wraz z basztą menniczą oraz konserwacja ruin Kaplicy Św. Jerzego wraz z zagospodarowaniem terenu". "Konserwacja ruin Kaplicy Św. Jerzego wraz z zagospodarowaniem terenu".2.W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji. Zgodnie z regulacjami ustawowymi prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego a nie obowiązkiem Zamawiającego do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia tj. z prawem opcji.2.1.Minimalny poziom zamówienia, który Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy czyli ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE obejmuje Konserwację ruin Kaplicy św. Jerzego tj.: - prace przy elementach z cegły - prace przy kamiennym fundamencie - prace przy kamiennym fundamencie - renowacja epitafiów z piaskowca - renowacja epitafiów z bazaltu 2.2.Zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót budowlanych, zgodnie z cenami wykazanymi przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Zamówienie podstawowe (opisane szczegółowo w pkt 2.1.) może ulec zwiększeniu o prawo opcji, które obejmuje Zagospodarowanie terenu ruin kaplicy św. Jerzego tj.: a) Ciągi komunikacyjne wraz z elementami małej architektury: - roboty przygotowawcze - prace rozbiórkowe - nawierzchnie - elementy zagospodarowania terenu ( schody, murek, mała architektura) b) Zieleń: -nasadzenia -trawniki UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie tzn. iż w ramach PRAWA OPCJI Zamawiający może zlecić - według własnego uznania (część prac z zakresu robót, o których mowa w powyższym pkt 2.2) 2.3.Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości robót budowlanych przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego, również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego.2.4. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.2.5. Cena robót budowlanych zamawianych w ramach prawa opcji zostanie określona przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, który zostanie złożony wraz z ofertą. Łączna cena za Zagospodarowanie terenu ruin kaplicy św. Jerzego w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1.1. do SIWZ ma wynikać z jej obliczenia w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, w którym należy określić cenę za nw. zakresy robót: a) Ciągi komunikacyjne wraz z elementami małej architektury b) Zieleń. 2.6. Jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa zostaną zrealizowane roboty budowlane przewidziane w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania wszystkich robót budowlanych przewidzianych jako opcja. 2.7. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem w określonym przez niego zakresie. 2.8. Postanowienia SIWZ odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45111200-0, 77211400-6, 45111300-1, 45111213-4, 45233250-6, 45233253-7, 45233161-5, 45262500-6, 45111213-4, 77310000-6, 77314100-5, 77312100-1, 77313000-7, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 625970.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LESZEK DZIERZKIEWICZ RENTON
Email wykonawcy: leszek@renton.eu
Adres pocztowy: ul.Gołębia 2
Kod pocztowy: 61-834
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 749729
Oferta z najniższą ceną/kosztem 749729
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 749729
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 70%

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena wybranej oferty/wartość umowy: zamówienia podstawowego 215 939,77 zł łącznie z podatkiem VAT oraz zamówienia z prawem opcji 533 789,23 zł łącznie z podatkiem VAT, co daje łączną kwotę w wysokości 749729 zł.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.