eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU Uwaga dot. SEKCJI III OgłoszeniaTryb udzielania zamówienia1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą Pzp". 2. Wartość zamówienia nie przekracza wartości określonej w art. 138g ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro. 3. Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE oraz załączniku XVII do dyrektywy 2014/25/UE.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-08-07

Ogłoszenie nr 500188300-N-2018 z dnia 07-08-2018 r.

Gdańsk: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU Uwaga dot. SEKCJI III Ogłoszenia: Tryb udzielania zamówienia: 1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą Pzp". 2. Wartość zamówienia nie przekracza wartości określonej w art. 138g ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro. 3. Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE oraz załączniku XVII do dyrektywy 2014/25/UE.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500146243-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 000017756-00514, ul. ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 078 200, e-mail Malgorzata.Rzepko@zus.pl, faks 583 018 459.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU Uwaga dot. SEKCJI III Ogłoszenia: Tryb udzielania zamówienia: 1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą Pzp". 2. Wartość zamówienia nie przekracza wartości określonej w art. 138g ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro. 3. Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE oraz załączniku XVII do dyrektywy 2014/25/UE.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

100000/271/1/2018-ZAP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, finansowanych w całości ze środków publicznych, w ramach poszczególnych części zamówienia. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: MS 6293 Rozwiązywanie problemów i wsparcie techniczne dla Windows7 lub równoważne MS-10969 Active Directory services with Windows Server lub równoważne CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: MS 55197 Szkolenie Microsoft SharePoint Server 2016 for the Site Owner/Power User lub równoważne MS 55200 Szkolenie SharePoint 2016 Power User Training lub równoważne MS 20339-1 Szkolenie Planning and Administering SharePoint 2016 lub równoważne MS 20339-2 Advanced Technologies of SharePoint 2016 lub równoważne MS 55048 - No-Code SharePoint 2013-2016 Workflows with SharePoint Designer 2013 lub równoważne CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Querying Data with Transact-SQL (MS 20761) lub równoważne CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: RH124 - RED HAT System Administration I lub równoważne RH134 - RED HAT System Administration II lub równoważne CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA: EDB01 - Foundations of PostgreSQL Administration lub równoważne EDB03 - Kompleksowa Administracja PostgreSQL lub równoważne CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA: Konfiguracja i obsługa systemu monitorowania serwerów i środowiska IT-ZABBIX 3.0 - podstawy, administracja i analiza danych w ZABBIX CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA: Enterprise Architect dla znających UML CZĘŚĆ VIII ZAMÓWIENIA: Profesjonalne testowanie oprogramowania zgodne ze standardem ISTQB CZĘŚĆ IX ZAMÓWIENIA: Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej poszkodowanym pracownikom i Interesantom. CZĘŚĆ X ZAMÓWIENIA: Zarządzanie czasem, zarządzanie sobą w czasie. CZĘŚĆ XI ZAMÓWIENIA: Manager w obliczu konfliktów i trudnych sytuacji. CZĘŚĆ XII ZAMÓWIENIA: Obsługa Klientów z niepełnosprawnością. CZĘŚĆ XIII ZAMÓWIENIA: Równowaga między życiem osobistym, a zawodowym. CZĘŚĆ XIV ZAMÓWIENIA: Prawo pracy i czas pracy. CZĘŚĆ XV ZAMÓWIENIA: Podatek dochodowy od osób fizycznych w odniesieniu do wynagrodzeń i innych świadczeń na rzecz osób zatrudnionych.


II.4) Główny kod CPV: 80510000-2
Dodatkowe kody CPV:

80511000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
termin ostatniego szkolenia 08.10.2018-12.10.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ALTKOM AKADEMIA S.A., , ul. Chłodna 51, 00-867, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 52655.54 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/06/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Zmiana zakresu przetwarzanych danych osobowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ustawa dot. RODO

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.