eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Modernizacja dróg gminnych na terenie "osiedla Łąki" w Grodzisku Mazowieckim, uliceChlewińska, Szeroka, Zajęcza, Łączna, Średnia, J. Ordona".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-07

Ogłoszenie nr 500187641-N-2018 z dnia 07-08-2018 r.

Gmina Grodzisk Mazowiecki: Modernizacja dróg gminnych na terenie "osiedla Łąki" w Grodzisku Mazowieckim, ulice: Chlewińska, Szeroka, Zajęcza, Łączna, Średnia, J. Ordona".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570120-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Grodzisk Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 52478900000, ul. ul. Kościuszki 32A , 05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 555 146, e-mail urzad@grodzisk.pl, faks 227 555 327.
Adres strony internetowej (url): www.bip.grodzisk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja dróg gminnych na terenie "osiedla Łąki" w Grodzisku Mazowieckim, ulice: Chlewińska, Szeroka, Zajęcza, Łączna, Średnia, J. Ordona".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.90.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Ogólny zakres robót: 1. Frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni bitumicznej w docelowym przekroju daszkowym. 2. Oczyszczenie istniejących poboczy. 3. Korytowanie poboczy. 4. Korytowanie pod poszerzenie z płyt betonowych. 5. Rozbiórki istniejących zjazdów gruntowych oraz utwardzonych. 6. Wykonanie poboczy gruntowych oraz poboczy/terenów chłonnych. 7. Cięcie krawędzi nawierzchni w niezbędnym zakresie. 8. Ustawienie oporników betonowych dla zjazdów oraz na łukach na skrzyżowaniach ulic w rzędnej określonej dla docelowej nawierzchni. 9. Korytowanie terenu pod projektowane ciągi piesze. 10. Ustawienie oporników betonowych i obrzeży chodnikowych dla ciągów chodników. 11. Wymiana włazów kanałowych na włazy z wypełnieniem betonowym. 12. Wymiana zwieńczeń kanałowych żeliwnych. 13. Regulacja wysokościowa istniejących włazów kanałowych i studzienek teletechnicznych oraz zaworów wodociągowych i gazowych. 14. Wykonanie warstwy wyrównawczej wraz z uzupełnieniem ubytków. 15. Wykonanie warstwy ścieralnej. 16. Remont istniejących chodników i nawierzchni z kostki betonowej w niezbędnym zakresie. 17. Czyszczenie i profilowanie istniejących rowów w niezbędnym zakresie. 18. Plantowanie terenów zielonych zniszczonych w trakcie prac wraz z humusowaniem i obsianiem trawą. 19. Wykonanie opaski/nawierzchni chłonnej w geowłókninie (konstrukcja jak dla pobocza chłonnego) na skrzyżowaniu ul. Chlewińskiej/Średniej/Granicznej w miejscu istniejącego zieleńca w celu umożliwienia odpływu zastoiska wody na skrzyżowaniu (prace wykonać zgodnie z zaleceniami Zamawiającego). 20. Ułożenie opaski ażurowej. 21. Ułożenie poszerzenia z płyt betonowych (1,5m) na podsypce żwirowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w załączniku nr 9-Wstępny, ogólny zakres robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1372135.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MABAU spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. Szymanów, ul. Alternatywy 9, 05-532 Baniocha
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Alternatywy 9,
Kod pocztowy: 05-532
Miejscowość: Baniocha
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2275500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2275500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2422860.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.